Witam posiadam Golfa mkII z silnikiem 2.0 8v ABA
Silnik po remoncie pierścienie panewki głowica itp itd...
Po tym zabiegu znacznie poprawiła się dynamika jazdy i praca silnika
Przyszedł czas na dalsze mody wywalnie egr (kolektor od 1.6), baran przelot fi 60 końcowy gti,
Dolot stożek pipercrossa inne jakieś małe dłubania przy silniku
przyszedł czas na zhamowanie silnika okazało sie https://zapodaj.net/36ee711008012.bmp.html
Jestem załamany zdruzgotany i sam nie wiem co
Sprawdze ustawienie zapłonu polecę do kolegi ale muszę znaleźć chwilę czasu.
Bardzo mnie martwi ta dziura na początku macie może jakieś pomysły na to (na asfalcie przyśpiesza normalnie)
co może mu dolegać liczyłem że będzie miał ok 120km albo mocną serie a tu 107
gość z hamowni mówił że pierwszy raz ma taki wykres i nie bardzo wie o co chodzi
Proszę o pomoc
Dziwny wykres z hamowni ??? aba 2,0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- antekswirol
- Ma gadane
- Posty: 235
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 22:06
- Lokalizacja: JANTAR
- Kontakt:
Dziwny wykres z hamowni ??? aba 2,0
Kupię WIĄZKĘ GRZANYCH FOTELI MK2 stary lub nowy typ:) Sprzedam lakier (1,5l)+LZ7L wszystkie dodatki + czarny podkład 1l cena do ugadania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p5932497 my golf 2 1.8 RP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dziwny wykres z hamowni ??? aba 2,0
Bo stożek i przelot w silniku wolnossącym to zło... tak jak "tuba" zamiast skrzynki z subwooferem
Gdzieś kiedyś na zagranicznych forach znalazłem temat jak testowali różne opcje dolotu i stożki w ABFie na hamowni.
Oczywiście co dało najlepszy efekt? Seryjna puszka z przerobionym chwytem powietrza i wkładką o zwiększonym przepływie,, żadne stożki, czy inne kombinacje nie dawały takiego efektu.
To samo tyczy się wydechu, zbytnie rozluźnienie powoduje, że jest gorzej zamiast poprawić...
Gdzieś kiedyś na zagranicznych forach znalazłem temat jak testowali różne opcje dolotu i stożki w ABFie na hamowni.
Oczywiście co dało najlepszy efekt? Seryjna puszka z przerobionym chwytem powietrza i wkładką o zwiększonym przepływie,, żadne stożki, czy inne kombinacje nie dawały takiego efektu.
To samo tyczy się wydechu, zbytnie rozluźnienie powoduje, że jest gorzej zamiast poprawić...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Dziwny wykres z hamowni ??? aba 2,0
antekswirol, tak jak pisze rysiektr, w tym silniku stożek to bardzo duże zło.
Testowałem go w moim ABA i o wiele słabiej ciągnął niż na ori puszce. Oryginalną puszkę (dolną część) nawierć wiertłem 12mm od strony nadkola i będzie dobry chwyt.
Co do wydechu...
60mm to już dosyć dużo jak na 8v. Nawet na ABFa to już sporo jeśli nie jest dobrze zmodzony.
U siebie posiadam kolektor rurowy z 2.0 8v z Bory, do tego resztę z kwasówki 57mm (2,25") ale mam tłumik środkowy przelotowy i końcowy ori z ABFa (do obejżenia w moim temacie).
Przy tym setupie odczuwalna jest mocniejsza góra.
60mm na przelocie to już musi drzeć japę jak pieron .
Dziurą się nie przejmuj. Mój ABA jak idzie z niskich obrotów na to też ma lekko odczuwalny dołek po natychmiastowym wciśnięciu gazu.
Testowałem go w moim ABA i o wiele słabiej ciągnął niż na ori puszce. Oryginalną puszkę (dolną część) nawierć wiertłem 12mm od strony nadkola i będzie dobry chwyt.
Co do wydechu...
60mm to już dosyć dużo jak na 8v. Nawet na ABFa to już sporo jeśli nie jest dobrze zmodzony.
U siebie posiadam kolektor rurowy z 2.0 8v z Bory, do tego resztę z kwasówki 57mm (2,25") ale mam tłumik środkowy przelotowy i końcowy ori z ABFa (do obejżenia w moim temacie).
Przy tym setupie odczuwalna jest mocniejsza góra.
60mm na przelocie to już musi drzeć japę jak pieron .
Dziurą się nie przejmuj. Mój ABA jak idzie z niskich obrotów na to też ma lekko odczuwalny dołek po natychmiastowym wciśnięciu gazu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości