Witajcie. Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa II z silnikiem 1.8 RP który przeszedł kilka modyfikacji, mianowicie:
-Plan głowicy 2,5mm (oczywiście nowe uszczelniacze i dotarte zawory)
-Wałek nierządu od pf 107km
-Spiłowanie jeza w kolektorze
-Rozwiert miksera gazu na 38mm
-Zaspawanie kanału podgrzewania kolektora ssącego
-Odłączona odma od kolektora ssącego i skierowana do puszki (zawsze to mniej gorącego powietrza)
Po regulacji gazu ( I gen ) i kąta wyprzedzenia zapłonu wyszły cuda, golf lepiej przyspiesza na LPG niż na PB pomiędzy 2,5tyś- 4,5tyś pojawił się bardzo dobry moment obrotowy , co do prędkości maksymalnej nie mogę sie wypowiedzieć bo nie sprawdzałem. Pomimo szerokich opon 215/40/16 od 0-100 przyspiesza w jakies 10-11s (lpg) , na węższych kołach byłoby sporo lepiej.
Pytanie do was użytkowników forum :
1. co mogę zrobić aby poprawić osiągi na PB ?
2. Z czego można zrobić osłonę termiczną na wydech ? bo nie ma tam nic i kolektor ssący mocno się nagrzewa
3. Od czego można zaadaptować wydajniejszy kolektor wydechowy ?
Kontynuacja zabawy z dziadkiem 1.8 RP po modach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Kontynuacja zabawy z dziadkiem 1.8 RP po modach
1. Porting głowicy, spasowac kolektory itd.
2. Najlepiej owiń bandażem a jeszcze lepiej to zmień kolektor na 4-2-1 i owiń go bandażem, możesz jeszcze zastosować customową termoizolacyjną podkładkę pod kolektor ssący.
3. Najlepiej z oferty jakiejś firmy tuningowej, ewentualnie wyspawac samemu
2. Najlepiej owiń bandażem a jeszcze lepiej to zmień kolektor na 4-2-1 i owiń go bandażem, możesz jeszcze zastosować customową termoizolacyjną podkładkę pod kolektor ssący.
3. Najlepiej z oferty jakiejś firmy tuningowej, ewentualnie wyspawac samemu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kontynuacja zabawy z dziadkiem 1.8 RP po modach
Myślałem bardziej nad zwiększeniem ciśnienia paliwa na wtrysku tylko jak?? Oraz rozwiert przepustnicy na 40mm. Miedzy kolektor wydechowy a ssący trafi elastyczna osłona termiczna.
Kontynuacja zabawy z dziadkiem 1.8 RP po modach
Zwiększenie średnicy przepustnicy poprawi gaz w górnych partiach obrotów, na twoim miejscu poszukaj głowicy od 2e z osprzetem. Do tego porting głowicy i powinieneś być zadowolony.
Zawsze można dać gaźniki
Zawsze można dać gaźniki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości