SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: mlodociany » czw mar 08, 2018 23:26

Przepływka na 4 śrubki do puszki?? Poszukaj puszki z Toledo 1.6 AFT.


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » pt mar 09, 2018 17:50

Może ktoś ma taka puszkę od filtra na zbycie, nigdzie nie ma :) Druga sprawa, gdzie podłączyć podciśnienie od licznika do MFA 2.0 ADY ?


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mlodociany
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
Lokalizacja: TOP

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: mlodociany » pt mar 09, 2018 19:19

Tak jak fabryka to robiła, w zaworek do serwa jeśli ma króćce dodatkowe, lub prosto w dolot.


"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » śr mar 21, 2018 20:49

Jest kolejny problem po swapie, nie działa licznik a konkretnie obrotomierz i kontrolki zapalają się na parę sekund po czym gasną. Pod co podpinamy obrotomierz?


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

jabit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob sty 28, 2017 21:50

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: jabit » sob mar 24, 2018 23:10

Witam mam golfa II z silnikiem 1.3NZ robię swapa na 1.8ADZ mam silnik skrzynie wiazke el. moje pytanie to jaki lewarek jest potrzebny czy z 2 5 biegowy czy orginal od tego silnika.czy wjedzie normalnie w miejsce starego i czy linka sprzęgła i gazu może zostać moja ? Z góry dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 1996
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: KoguT » ndz mar 25, 2018 10:05

Semi1 pisze:
śr mar 21, 2018 20:49
Jest kolejny problem po swapie, nie działa licznik a konkretnie obrotomierz i kontrolki zapalają się na parę sekund po czym gasną. Pod co podpinamy obrotomierz?
Prowadzisz przewód ze skrzynki bezpieczników z kostki G i pinu 12 do cewki. W cewce masz podłużną klapkę i pod nią łączysz z pinem nr 1.
Lub drugi sposób to nie wpinać przewodu w cewkę tylko w kabel idący do rozdzielacza zapłonu do pinu oznaczonego "0".



Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » wt kwie 17, 2018 22:20

Panowie, potrzebuję kolejny raz pomocy przy swapie:( są przełożone sanki od golfa 3 na to silnik 2.0 ADY i skrzynia biegów CHE po paru kilometrach uwaliło przeguby więc założyłem wahacze te dłuższe, czyli od golfa 3 ale teraz koła się rozjechały. Ma ktoś może pomysł jak to złożyć?

Niestety temat pilny :(


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 1996
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: KoguT » śr kwie 18, 2018 09:44

Załuż wahacze z MK2 i półośki z MK2 GTI.



Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » pt maja 11, 2018 18:40

Montował ktoś po swapie gniazdo OBD ? Obecnie kręci się do 5 tyś. i odcina dałem ciała bo w ADY ustawiłem na lampę zapłon ale mechanik mówi że ustawi na 0 jak powinno być i pupa nie działa to samo, dlatego przydało by się gniazdo diagnostyczne.


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 1996
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: KoguT » ndz maja 13, 2018 20:41

Montował.
W wiązce z ADY masz 2 przewody z pojedynczymi wtyczkami takimi dość małymi.
Takie coś:
https://obrazki.elektroda.pl/6591033200_1428760743.jpg

Musisz mieć je luźne skoro nie masz gniazda diagnostycznego.

Łączysz je z liniami K i L w gnieździe OBD ktore wyciagasz z jakiegos MK3. Pozostałe dwie z gniazda dajesz w mase i w 12v po zapłonie.



Awatar użytkownika
Semi1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: sob sty 26, 2013 15:44
Lokalizacja: WarsawCity

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: Semi1 » sob maja 19, 2018 21:13

Niestety wtyczek nie znalazłem, być może są obcięte. Kupiłem na szrocie wtyczkę OBD 2 tam są tylko oznaczenia 123..... wspominając o liniach K i L to są piny w komputerze? może jakoś na krótko podpiąć. Jedna wtyczka jest koło imo ale powinna być 2. Może rozpiska kolorów przewodów by pomogła.
Nr aparatu zapłonowego 037905205R w moim ADY może ktoś sprawdzić czy to prawidłowy?


Było A6 jest Golf :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=508186" onclick="window.open(this.href);return false;
Spot- https://www.youtube.com/watch?v=8ZNr4WyM4rw" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1044
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Post autor: gibon.vw » czw cze 28, 2018 18:26

Posiadam silnik 1.8t agu 99r plus turbo k03s, zakupiłem kompletną wiązke z auq 2003r wraz ze sterownikiem me 7.5 pedałem gazu i sondą, teraz moje pytanie co będzie mi jeszcze potrzebne do konwersji na me 7.5 oprócz przepływki i przepustnicy. Czujniki zostają te same? Jakie wtryski żeby osiągnąć okolice 210-230 koni?

Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka



VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości