Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
Witam. Na tygodniu będę miał wałek rozrządu od wersji Gti , oznaczenie silnika pf(107km), zamierzam także pobawić się z kolektorem ssącym, zaspawanie kanału wodnego przez który przepływa rozgrzany płyn/woda, spiłowanie jeża (podgrzewacza w kolektorze ), oraz w niedalekiej przyszłości splanowanie głowicy 1-1,5mm, być może wpadnie również pompa paliwa pracująca na 3 barach.
Jakiego przyrostu mogę się spodziewać zakładając ze silnik jest zdrowy, naprawdę bardzo żwawo przyśpiesza na benzynie (LPG jest), ciśnienie na wszystkich cylindrach poprawne i maksymalna różnica to 0,5 bara miedzy najniższym i najwyższym wynikiem. Pozdrawiam
Jakiego przyrostu mogę się spodziewać zakładając ze silnik jest zdrowy, naprawdę bardzo żwawo przyśpiesza na benzynie (LPG jest), ciśnienie na wszystkich cylindrach poprawne i maksymalna różnica to 0,5 bara miedzy najniższym i najwyższym wynikiem. Pozdrawiam
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
temat już był poruszany
viewtopic.php?t=115950" onclick="window.open(this.href);return false;
zajrzyj jeszcze tu viewtopic.php?t=62350" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=154438" onclick="window.open(this.href);return false;
jakiegoś szału sie nie spodziewaj , pamiętaj że to jednopunktowy wtrysk
viewtopic.php?t=115950" onclick="window.open(this.href);return false;
zajrzyj jeszcze tu viewtopic.php?t=62350" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=154438" onclick="window.open(this.href);return false;
jakiegoś szału sie nie spodziewaj , pamiętaj że to jednopunktowy wtrysk
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
Dzięki za odpowiedź chociaż wszystkie te tematy już widziałem, lecz nie ukrywam że moim celem nie jest jakaś ogromna moc , więc 105 - 110 po tych modyfikacjach by mnie zadowoliło, bardziej będę się skupiał na zachowaniu dobrego stanu wizualnego samochodu bo planuje zostawić sobie golfika na dłuższy czas
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
ogólnie jeśli zrobisz wszystko sam to jeszcze jakiś tam sens jest, mieć trochę żwawsze RP inaczej go nie widzę , za 500-700zł kupujesz PF lub 2e przy wiekszym szczęściu, ale jak mówię jeśli chcesz to działaj z RP tylko nie spodziewaj się cudów
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
Ja rozumiem , nie chce sie porywać jeszcze na żadne swapy , bo mam za małą wiedze i brak zaplecza do tego. Wszystko sam będę robił , jedynie głowice sobie splanuje w szkole bo mam taką możliwość.
Wiadomo że zawsze można modzić dalej , stosując kolektor rurkowy , przelotowy układ wydechowy, pełny wtrysk itd. ale to wszystko swoją drogą , należy także pamiętać przecież o hamulcach, obecnie wpadła już pompa hamulcowa od wersji GTI (tłoczek 22mm), gdybym dorobił się jakiejś gotówki konkretnej to chciałbym wstawić większe tarcze hamulcowe i bębny 200mm na tył. Kosztować mnie będzie tylko tyle co za materiały, a ja uwielbiam podłubać przy samochodzie.
Wiadomo że zawsze można modzić dalej , stosując kolektor rurkowy , przelotowy układ wydechowy, pełny wtrysk itd. ale to wszystko swoją drogą , należy także pamiętać przecież o hamulcach, obecnie wpadła już pompa hamulcowa od wersji GTI (tłoczek 22mm), gdybym dorobił się jakiejś gotówki konkretnej to chciałbym wstawić większe tarcze hamulcowe i bębny 200mm na tył. Kosztować mnie będzie tylko tyle co za materiały, a ja uwielbiam podłubać przy samochodzie.
Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
Witam. Jestem już po zmianie wałka. Oznaczenie wałka który zakładałem G 026 WTR V 1 ( wałek wymontowany z silnika 107km PF ), po porównaniu oryginalnego wałka z RP-ka gołym okiem widać że krzywki w wałku od PF są ostrzejsze i wyższe, to samo pokazała suwmiarka.
Do rzeczy odczucia są takie :
-widocznie lepiej się wkręca
-czuć że lepiej jedzie czy to lpg czy pb , nie jest to jakieś powalające ale dla porównania tam gdzie wcześniej łapałem maks 110km/h na pb teraz jest to 120km/h
-moc wzrosła głownie w przedziale ponad 3000 obr/min
Pisze to tylko i wyłącznie dla tego że sam niedawno szukałem takich tematów ale mało było ludzi którzy coś takiego robili.
Niech moc będzie z wami.
Do rzeczy odczucia są takie :
-widocznie lepiej się wkręca
-czuć że lepiej jedzie czy to lpg czy pb , nie jest to jakieś powalające ale dla porównania tam gdzie wcześniej łapałem maks 110km/h na pb teraz jest to 120km/h
-moc wzrosła głownie w przedziale ponad 3000 obr/min
Pisze to tylko i wyłącznie dla tego że sam niedawno szukałem takich tematów ale mało było ludzi którzy coś takiego robili.
Niech moc będzie z wami.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Wałek GTI PF do RP-ka (90km)
lukasz_98 pisze:Witam. Na tygodniu będę miał wałek rozrządu od wersji Gti , oznaczenie silnika pf(107km), zamierzam także pobawić się z kolektorem ssącym, zaspawanie kanału wodnego przez który przepływa rozgrzany płyn/woda, spiłowanie jeża (podgrzewacza w kolektorze ), oraz w niedalekiej przyszłości splanowanie głowicy 1-1,5mm, być może wpadnie również pompa paliwa pracująca na 3 barach.
Jakiego przyrostu mogę się spodziewać zakładając ze silnik jest zdrowy, naprawdę bardzo żwawo przyśpiesza na benzynie (LPG jest), ciśnienie na wszystkich cylindrach poprawne i maksymalna różnica to 0,5 bara miedzy najniższym i najwyższym wynikiem. Pozdrawiam
szału nie ma przy takich modach, mysle ze to piniądz wydany w błoto , z gowna bicza nie ulepisz, przerabiałem temat z 12 lat temu bardziej powazne mody niz twoje z LPG , jeszcze za czasów autocentrum, szkoda czasu zrobisz 98KM bez LPG a byle sejczento po swapie na 1.2 cie objedezie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości