MK2 MH (1.3) drobny wzrost mocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

MK2 MH (1.3) drobny wzrost mocy

Post autor: Pim » sob sie 19, 2006 15:40

Witam

Dawno nie pisałem , z braku czasu poprostu.
Golfina moja stoi u lakiernika/blacharza , a jak wyjdzie to biorę się ostro za robotę(zabudowa audio od nowa + szerokie zderzaki + nowe fele i opony + zawiasy + sprzęgło i wieeele wiele innych ;] .

W związku z tym że autko trochę przytyło od wygłuszania i sprzętu(oj pewnie ze 50-80 kg łącznie) chciałbym dodać silnikowi trochę wigoru. Interesowało by mnie chociażby dodatkowe 10-20 koniszy.

Koszta- oby nie duże, nie chodzi mi o jakieś wielkie przeróbki .

Na swap się tak szybko nie zabieram(nie zależy mi na "sportowej" jeździe)(oj duży ten cudzysłów, duży), także nie marudzić;]

Pozdrawiam

A zapomniałem dodać że w silniku nic nie było zmieniane celem zwiększenia mocy - jest to "fabryka" .


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob sie 19, 2006 18:27

Pim, małym kosztem nic nie zrobisz :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob sie 19, 2006 18:37

10-20KM to dużo przy silniku który ma 55KM. Mały koszt i wzrost mocy o 20-40% jest nierealny.


=-Pinhead-=

v-tec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt cze 02, 2006 12:28
Lokalizacja: Laskowa

Post autor: v-tec » sob sie 19, 2006 18:40

A czym się rużni silnik w Polo 86c tam też jest 1.3 a posiada 75km. A tak wogule to polecam zmiane wałka rozrządu, obrubke glowicy i kolektorów



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob sie 19, 2006 18:48

v-tec, I zapłaci za to więcej niż za zakup i montaż 1.8 8V a wzrost mocy będzie nieporównywalnie mniejszy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz sie 20, 2006 01:37

Rozumiem ;]

Na jakie koszta musiałbym się szykować przy chociażby 10 ps'ach w górę?

Nie chodziło mi oczywiście o 10-20 zł ;] Małe koszta - ze 200-400 zł. Nic z tych pieniążków nie dało by się wycisnąć?

Od razu zaznaczam że nie mam zielonego pojęcia o tuningu mechanicznym(tzn. co i po co by było dobrze ;] ).


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz sie 20, 2006 02:01

walki, kolektor wydechowy, ~1500-2000 pln

silnik PF/PB + heble do tegoz w granicy 1000-1200 pln. a najlepiej jakiegos rozbitka kupic...

za 200-400 to sobie mozesz winyl strzelic :>

pozdro



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz sie 20, 2006 02:57

Pim, tudzież głowica z leksza w dó, prawie do gwintu swiec, dzielone kółko rozrządu i kolektor wygechowy jakiś fajny. Coś koło 20 PS powinno się zakręcić. Ostatnio u kolesia coś takiego się odbyło. Wszystko było wykonane własnoręcznie. Tyleże był to mk3 1.6. Cóż można powiedzieć. Kopniaka ma nieporównywalnie wiekszego. Kiedyś ledwo jechał, a teraz na kółkach 16 i kapciach 215 laczka to się pali z dwójki tak od niechcenia. Jak wróci z nad morza to autko idzie na zestrojenie i wtedy hamownia i zobaczymy ile to dało kucyków.


Obrazek

Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » ndz sie 20, 2006 10:50

v-tec pisze:A czym się rużni silnik w Polo 86c tam też jest 1.3 a posiada 75km. A tak wogule to polecam zmiane wałka rozrządu, obrubke glowicy i kolektorów
no w polo to jest i 1.3 113/115 KM :P wracajac do tematu to te silniki (2F PY) to wogole inna jazda w porownaniu do MH.najprosciej jak mozna zrobic te 75KM to kupic silnik+cala elektryka wraz sterowaniem i zmienic :D szczerze z MH yo przecinaka nie zrobisz i jak dla mnie to nie marnowalbym $ i odkladal np na 2F (o ile chcialbys pozostac przy poj. 1,3)


One Man Crew

Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » ndz sie 20, 2006 20:28

PIM a msz instalacje gazową w swoim golfiku ? ile ci pali i jak sie sprawuje ten silniczek ?



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » ndz sie 20, 2006 20:33

Grzegi Siedlce pisze:PIM a msz instalacje gazową w swoim golfiku ? ile ci pali i jak sie sprawuje ten silniczek ?
ja mam takiego golfa z tym silnikiem i w gazie. silnik jak dla mnie totalnie wypasiony.zero awarii spala maks. 8kg gazu(przy normalniej jezdzie) moja kobieta tez ma MH i robi 6-6,5l beny w miescie


One Man Crew

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz sie 20, 2006 22:06

tauka pisze:mk3 1.6
tauka pisze:na kółkach 16 i kapciach 215 laczka to się pali z dwójki tak od niechcenia
jak by sie mialo ze 100 koni to moze, ale szczeze watpie... :)
110 konna mk2 przy wrzuceniu 2ki moze co najwyzej pisknac i zaraz dyszy

chyba ze stoisz i z 6000 obrotow strzelasz ze sprzegla :bajer:



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » pn sie 21, 2006 10:02

marepako pisze:spala maks. 8kg gazu(przy normalniej jezdzie) moja kobieta tez ma MH i robi 6-6,5l beny w miescie
Bo właśnie dopiero dziewczyna kupiła takie autko. ale jeszcze nie zakładaliśmy gazu,bo niewiem czy jest sens. a tak na trasie przy spokojnej jeżdzie 80-110km/h to ile spali ci gazu a ile benzynki ? niema problemów z instalacją w tym samochodzie ?



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn sie 21, 2006 12:24

malolat pisze:110 konna mk2 przy wrzuceniu 2ki moze co najwyzej pisknac i zaraz dyszy
Co moje 1.3 potrafi sobie pisknąc przy wrzucaniu dwójki :P


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości