Potrzebuje pomocy bo moj silnik nie dziala tak jak ma.
Po pierwsze chcialbym sie dowiedziec dokladniej jaki mam rodzaj komputera PB, KR ....
Na komputerze (ten z prawej) sa takie numery:
0 280 800 042 (043)
321 906 263 B
Wczesniej mialem silnik z tym przeplywomierzem paliwa co jest na zdjeciu, silnik krokowy ma podlaczenie na 2 bolce i wylacznik przy przepustnicy ma tez 2 bolce i NIE ma przy silniku czujnika spalania stukowego.
Pozniej jak mi glowica pekla to zalatwilem inny silnik ( 1.8 16v ) ale roznil sie tym od tego wczesniejszego ze ma czujnik spalania stukowego na 3 bolce, wylacznik przy przepustnicy na 3 bolce, silnik krokowy na 3 bolce i ma inny przeplywomierz paliwa i z lewej strony silnika czujniki sa inne.
Problem w tym jest ze gosciu mi sprzedal instalacje od komputerow z poucinanymi kablami i niewiem co gdzie ma byc. Tez niewiem jak mam podlaczyc przeplywomierz paliwa.
Wg mnie to by musial ktos mi podac kolor kabli np. przy przepustnicy, przy silniku krokowym i przy tych kablach co sa poucinane i podlacze bez problemu.
Tak ja mysle.
Prosze o jakas pomoc zeby podlaczyc ten silnik jak sie nalezy.
Potrzebuje pomocy przy zmianie instalacji w mk2 GTi 1.8 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Potrzebuje pomocy przy zmianie instalacji w mk2 GTi 1.8 16v
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Potrzebuje pomocy przy zmianie instalacji w mk2 GTi 1.8
wrazie czego wiem kto ma całą instalację elektryczną od KR ze sterownikiem na całe całe auto, silnik wiazki w aucie itd . info na prvzbuki pisze:Potrzebuje pomocy bo moj silnik nie dziala tak jak ma.
Po pierwsze chcialbym sie dowiedziec dokladniej jaki mam rodzaj komputera PB, KR ....
Na komputerze (ten z prawej) sa takie numery:
0 280 800 042 (043)
321 906 263 B
Wczesniej mialem silnik z tym przeplywomierzem paliwa co jest na zdjeciu, silnik krokowy ma podlaczenie na 2 bolce i wylacznik przy przepustnicy ma tez 2 bolce i NIE ma przy silniku czujnika spalania stukowego.
Pozniej jak mi glowica pekla to zalatwilem inny silnik ( 1.8 16v ) ale roznil sie tym od tego wczesniejszego ze ma czujnik spalania stukowego na 3 bolce, wylacznik przy przepustnicy na 3 bolce, silnik krokowy na 3 bolce i ma inny przeplywomierz paliwa i z lewej strony silnika czujniki sa inne.
Problem w tym jest ze gosciu mi sprzedal instalacje od komputerow z poucinanymi kablami i niewiem co gdzie ma byc. Tez niewiem jak mam podlaczyc przeplywomierz paliwa.
Wg mnie to by musial ktos mi podac kolor kabli np. przy przepustnicy, przy silniku krokowym i przy tych kablach co sa poucinane i podlacze bez problemu.
Tak ja mysle.
Prosze o jakas pomoc zeby podlaczyc ten silnik jak sie nalezy.
www.vrservice.pl
Panowie.. ja szukam wiązki kabli do silnika od PLa... i zastanawiam się czy od KR bądzie pasować... mam tylko 1 komputer KE-Jetronic... brakuje mi 2 kompa...
Nie wiem co robić... bo swap jest juz prawie skończony ale nie wiem jak zrobić tę elektrykę bo wiązka z PN podobno nie pasuje... choć nigdy nikt nie napisał dlaczego..
Hilfe...
Nie wiem co robić... bo swap jest juz prawie skończony ale nie wiem jak zrobić tę elektrykę bo wiązka z PN podobno nie pasuje... choć nigdy nikt nie napisał dlaczego..
Hilfe...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości