[mk2] syncro; rally jak podlaczyc 4x4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

[mk2] syncro; rally jak podlaczyc 4x4

Post autor: Krzyś 16v » ndz sie 13, 2006 01:05

WItam :D mam zaworek napowietrzajacy na sprzeglo tylni dyfer :) i wyciagniete podcisnienei + elektro zaworek (brak mi czegos??) teraz...
1 czy elektro zaworek powinien odlanczac tyl przy wbijaniu wsteka i zaciaganiu recznego??
2 zaworek napowietrzajacy ma styk i co z nim ??
3 jak wyglada sprawa przy podlaczeniu do silnika TURBO tego podcicnienia idacego do tylnego dyfra...
Wogole jak ktos ma cos... jakie elementy powinny byc jak podlaczone gdzie i w jaki sposob i dzialanie ich opisane bede wdzieczny BARDZO :kwiatek:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sie 13, 2006 11:20

podcisnienie powinno byc wziete z kolektora przez zaworek zwrotny
nastepnie po wpieciu wstecznego silownik blokuje sprzeglo w dyfrze i robi naped do tylu na tylna os czyli jak dziala wszystko to nie ruszysz do tylu na zaciagnietym recznym tylko przednia osia maja ciagnac 4 kola
a silownik ma styk ze przesowka w moscie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » wt sie 15, 2006 23:34

Ja mam jeszcze do tego zbiornik podciśnienia w nadkolu. Od kolektora zaworek zwrotny i po nim zbiornik podciśnienia i wężyk do tylnego dyfra. Dzięki temu zbiornikowi przełącza blokadę w dyfrze nawet na zgaszonym silniku. W tylnym dyfrze są 2 rurki, jedna ma być wolno "wepchnięta" w koszulkę z wężami od baku tak by kurzu nie łapać - jest do zasysania powietrza atmosferycznego. Druga rurka do podciśnienia z silnika.

Jak to podłaczyć przy turbo? Najlepiej do rurki od wspomagania hamulców.

Odezwij się na priva to wyślę schemat elektryki i opis pracy.


Konto usunięte.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości