Kulturalny silnik do mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kulturalny silnik do mk2
rysiektr, bardzo dziękuję bardzo mi pomogłeś tak samo jak wojtek646, kolejne pytania pewnie pojawią się jak już włożę silnik, chociaż w sumie jeśli to takie proste jak mówicie to powinno obyć się bez żadnych problemów
Jeszcze raz dzięki panowie
Jeszcze raz dzięki panowie
- mlodociany
- Użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
- Lokalizacja: TOP
Kulturalny silnik do mk2
Emciu, jeśli już chcesz 8v to nie szukaj 2E tylko AGG, ABA lub ADY nowsza elektronika, sekwencja benzyny i brak archaicznej klapy w dolocie...
"Mein weiss coupe" -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kulturalny silnik do mk2
Witam , pozwolę przyłączyć się do tematu . Jestem w trakcie swapu na 2.0 , silnik mam już w budzie , powiedzcie mi co z wiązką ? Bo tego obawiam się najbardziej , mam wiązke i sterownik od tego silnika i co dalej ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Kulturalny silnik do mk2
i podłączasz każdy robi to inaczej, ja rozpruwam wiązkę wywalam z niej to co niepotrzebne (w zależności od dawcy i biorcy) i układam wiązkę na samochodzie potem izoluję i jest fabryka
Jak masz mk2 po lifcie a dawcą było mk3 przed liftem to "teoretycznie" wpinasz tylko wtyczki w skrzynkę, dokładasz przekaźnik 30 i powinno chodzić
Jak masz mk2 po lifcie a dawcą było mk3 przed liftem to "teoretycznie" wpinasz tylko wtyczki w skrzynkę, dokładasz przekaźnik 30 i powinno chodzić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Kulturalny silnik do mk2
Jeśli chcesz spełnić tylko te kryteria, co wymieniłeś, czyli spalanie na rozsądnym poziomie i mała awaryjność to brałbym 2.0 8V z lekkim wskazaniem na AGG lub ADY, ponieważ, tak jak kolega wyżej pisał, nie ma zaworu biegu jałowego i klapkowego (starszego) przepływomierza. Ale nie kierowałbym się tym, że musi być koniecznie ADY lub AGG a 2E skreślać. Sam wybrałem 2E, bo akurat się trafił i jestem bardzo zadowolony. W golfie II takie 115km już robi dobrą robotę i w normalnym użytkowaniu myślę, że lepiej się nim jeździ niż ABFem. Natomiast jeżeli chcesz, żeby maszyna ci "konkretnie wymiatała" to bierz ABFa, z tym że tutaj musisz się liczyć z większymi kosztami: na start większa cena za taki silnik, większa cena jeżeli przyszło by zrobić remont (a remont na starcie jest bardziej prawdopodobny niż w 2.0 8V), większe zużycie paliwa, bardziej skomplikowany silnik
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kulturalny silnik do mk2
kwadrat, już trochę analizowałem temat i będzie 2.E z tym że i tak sam tego nie będę robił bo tak jak mówiłem, nie mam w tym doświadczenia to raz, a po drugie trzeba mieć gdzie podwiesić silnik i wgl ja ewentualnie zajmie się poszukiwaniami jednostki w odpowiednim stanie
Kulturalny silnik do mk2
pozwolę sobie odświeżyć temat ponieważ wychodzi na to że razem z kumplem (też swapuje na 2e) będziemy sami przekładać te silniki. Jedynie elektrykę zostawiamy dla fachowców.
Więc od początku:
1.Silnik - mam z toledo 1 generacji, wchodzi idealnie w miejsce RP?
2.Skrzynia - zostaje z RP?
3,Sprzęgło - planuję kupić nowe ze względu na stan obecnego, kupić dedykowane pod RP czy 2E?
4.Komputer - z 2E?
5.Mam silnik ale nie posiada on tej rury która idzie do filtra powietrza, na nim jest przepływomierz, rozumiem że muszę to nabyć koniecznie?
6.Przekaźniki w skrzynce zostawiam tak jak są, tylko dodaje nr 30 w 3 miejscu od lewej?
7.Całkiem niedawno kupiłem nowe przewody zapłonowe boscha do RP, mogę je zastosować w 2e?
Więc od początku:
1.Silnik - mam z toledo 1 generacji, wchodzi idealnie w miejsce RP?
2.Skrzynia - zostaje z RP?
3,Sprzęgło - planuję kupić nowe ze względu na stan obecnego, kupić dedykowane pod RP czy 2E?
4.Komputer - z 2E?
5.Mam silnik ale nie posiada on tej rury która idzie do filtra powietrza, na nim jest przepływomierz, rozumiem że muszę to nabyć koniecznie?
6.Przekaźniki w skrzynce zostawiam tak jak są, tylko dodaje nr 30 w 3 miejscu od lewej?
7.Całkiem niedawno kupiłem nowe przewody zapłonowe boscha do RP, mogę je zastosować w 2e?
Re: Kulturalny silnik do mk2
Przekładasz wszystko z toledo łącznie z saniami. Wiązke silnika wpinasz tak samo bo takie same skrzynki są. Toledo to bliźniak dwójki;-) . Pół osie też, hamulce, połowę auta przelozysz.
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Kulturalny silnik do mk2
tylko że ja mam sam silnik z osprzętem, a nie dawcę
Wysłane z mojego golfa przy użyciu MFA
Wysłane z mojego golfa przy użyciu MFA
Re: Kulturalny silnik do mk2
Czyli potrzebujesz sani z toledo do kompletu. Masz stary model skrzynki czy nowy?
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Kulturalny silnik do mk2
Po co sanki przekładać?
Jeśli skrzynie chcesz zostawić z RP to sprzęgło też musisz założyć z RP. Polosie zostają Twoje niezależnie od skrzyni.
Potrzebujesz przepływomierz z filtrem powietrza z 2e, tak jak i przekaźnik 30 bądź 32 i cala instalacje silnika z dawcy z portami sonda lambda i nie wiem jak z pompami paliwa, czy te z Toledo podejdą do golfa czy nie, ale Twoje z Rzp nie dadzą rady do silnika 2e.
Jeśli skrzynie chcesz zostawić z RP to sprzęgło też musisz założyć z RP. Polosie zostają Twoje niezależnie od skrzyni.
Potrzebujesz przepływomierz z filtrem powietrza z 2e, tak jak i przekaźnik 30 bądź 32 i cala instalacje silnika z dawcy z portami sonda lambda i nie wiem jak z pompami paliwa, czy te z Toledo podejdą do golfa czy nie, ale Twoje z Rzp nie dadzą rady do silnika 2e.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kulturalny silnik do mk2
heh, rozumiem że sondy innej niż boscha nie ma sensu brać?
z tego co się orientuję to wymienia się tylko jedną pompę na 3 barową, czyż nie?
czym najlepiej pomalować pokrywę zaworów? (chcę aby była czarna, natomiast napis SEAT czerwony)
z tego co się orientuję to wymienia się tylko jedną pompę na 3 barową, czyż nie?
czym najlepiej pomalować pokrywę zaworów? (chcę aby była czarna, natomiast napis SEAT czerwony)
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Kulturalny silnik do mk2
Sonda ma być sprawna, nie musi być koniecznie bosch.
Tak wystarczy ze pompę pod podloga zmienisz na 3 barowa, o ile w toledo przypadkiem nie ma jednej 3barowej zamiast 2 jak w mk2, musisz to sprawdzić.
Pokrywę najlepiej lakierem
Tak wystarczy ze pompę pod podloga zmienisz na 3 barowa, o ile w toledo przypadkiem nie ma jednej 3barowej zamiast 2 jak w mk2, musisz to sprawdzić.
Pokrywę najlepiej lakierem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości