1.8 16V & Digifant II
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 16V & Digifant II
Cala elektryka pochodzi z silnika 1.8 8V PF
Witam mam problemy z odpaleniem silnika,tzn. iskara jest wedle kolejnosci zaplonu, przewody zplonowe sa dobrze podpiete. Sterownik byl ze 3 razy sprawdzany tzn pzrewody sa ok.podpiete.
Sam sterownik sprawdzalem kiedys na innym aucie i dzilal.
parae rzeczy mnie zastanawia:
1) gdy krece rozrusznikiem dosc wolno sie obraca praktycznie pzreskauje tylko jakby nie mial sily(2podmienialem i to samo) , jak swiece wykrecilem dzilal jak powinien, ala musza byc wkrecone swiece zeby zaskoczyl!!! odpalaem nawet na kablach z innego odpalonego auta i troszke lepiej.
2)gdy wlanczam zaplon pompa pliwa dopompwuje paliwo i wylacza sie przekaznik od pompy czyli sterownik dzila.
3)z boku bloku milem 2 czujniki teperatury na 2piny napoczatku jak podpiolem do 1czujnika pompa paliwa chodzila caly czas potem przepiolem do 2 i pompa sie wylacza po wlaczeniu zaplonu po ok. 5s.
4) zastanawia mnie jedna rzezcz wtryski sa podpiete i teraz z wiazki przewodow od wtryslku sa 2 przewody jeden brazowy to z sterownika idzie a drugi czerwony pzrez przekaźnik. mam wlaczony zaplon i na obydwu przewodach jest +12V czemu tak jest???????. A NA 100% PODPIETE JEST DOBRZE
PROSZE PORADE
Witam mam problemy z odpaleniem silnika,tzn. iskara jest wedle kolejnosci zaplonu, przewody zplonowe sa dobrze podpiete. Sterownik byl ze 3 razy sprawdzany tzn pzrewody sa ok.podpiete.
Sam sterownik sprawdzalem kiedys na innym aucie i dzilal.
parae rzeczy mnie zastanawia:
1) gdy krece rozrusznikiem dosc wolno sie obraca praktycznie pzreskauje tylko jakby nie mial sily(2podmienialem i to samo) , jak swiece wykrecilem dzilal jak powinien, ala musza byc wkrecone swiece zeby zaskoczyl!!! odpalaem nawet na kablach z innego odpalonego auta i troszke lepiej.
2)gdy wlanczam zaplon pompa pliwa dopompwuje paliwo i wylacza sie przekaznik od pompy czyli sterownik dzila.
3)z boku bloku milem 2 czujniki teperatury na 2piny napoczatku jak podpiolem do 1czujnika pompa paliwa chodzila caly czas potem przepiolem do 2 i pompa sie wylacza po wlaczeniu zaplonu po ok. 5s.
4) zastanawia mnie jedna rzezcz wtryski sa podpiete i teraz z wiazki przewodow od wtryslku sa 2 przewody jeden brazowy to z sterownika idzie a drugi czerwony pzrez przekaźnik. mam wlaczony zaplon i na obydwu przewodach jest +12V czemu tak jest???????. A NA 100% PODPIETE JEST DOBRZE
PROSZE PORADE
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
jak piszesz ze nie kreci ze swiecami, to albo akumulator, albo rozrusznik, albo - zaplon w zlym miejscu i odbija...
wyciagnij listwe i pokrec rozrusznikiem zobacz czy leci wacha...
jak leci a auto kreci dobrze, to ustaw lepiej zaplon...
jak juz wszystko sprawdzisz, zdenerwujes sie na maxa i juz nic ci nie pozostanie to ciagniesz go za jakims 2 autem, wrzucasz 3 i przy 50 delikatnie popuszczasz sprzeglo i musi odpalic :> - znaczy na holu
ja nad swoim siedzialem 2-tyg z przerwami zanim odpalil, a za nic nie chcial zalapac, byla iskra, bylo paliwo, sprezanie tez ok, a samochod mowil BLEEEE
ale tatus mnie pociagnal, silniczek zalapal i teraz z pierwszego dotyku pali...
konfig auta identyczny jak twoj pozdro i zdaj relacje jak odpalisz
wyciagnij listwe i pokrec rozrusznikiem zobacz czy leci wacha...
jak leci a auto kreci dobrze, to ustaw lepiej zaplon...
jak juz wszystko sprawdzisz, zdenerwujes sie na maxa i juz nic ci nie pozostanie to ciagniesz go za jakims 2 autem, wrzucasz 3 i przy 50 delikatnie popuszczasz sprzeglo i musi odpalic :> - znaczy na holu
ja nad swoim siedzialem 2-tyg z przerwami zanim odpalil, a za nic nie chcial zalapac, byla iskra, bylo paliwo, sprezanie tez ok, a samochod mowil BLEEEE
ale tatus mnie pociagnal, silniczek zalapal i teraz z pierwszego dotyku pali...
konfig auta identyczny jak twoj pozdro i zdaj relacje jak odpalisz
Re: 1.8 16V & Digifant II
bo ecu steruje wtryskami masą. jak masz właczony zapłon to masz tam 12V aby nie było różnicy potencjałów i wtryski się nie otworzyły. sprawdz podczas kręcenia silnikiem/odpalania czy nie pojawia sie tam masa.AREKCT pisze: 4) zastanawia mnie jedna rzezcz wtryski sa podpiete i teraz z wiazki przewodow od wtryslku sa 2 przewody jeden brazowy to z sterownika idzie a drugi czerwony pzrez przekaźnik. mam wlaczony zaplon i na obydwu przewodach jest +12V czemu tak jest???????. A NA 100% PODPIETE JEST DOBRZE
PROSZE PORADE
Wiec tak
wtryski podczas krecenia silnikem dawkuja paliwo prucz jednego ,ktory zamiast robic mrzawke kropelkuje. wiec jeden musze wymienic wtrysk,a jak wniego popukalem to sikal caly czas a silnik niebyl krecony .
wczoraj sprawdzilem cisnienie w cylindrach ma po 4bary a silnik lezal ze 6msc w garazu a wczesniej mail po 12 barow , tylko ztym ze jak mowie nie ma sily zakrecic mozna powiedziec ze przeskakuje tylko.
[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 7:24 pm ]
Nadal problem jest sprawdzlem jeszce raz dzis cisnienie jest ponad 8barow pompuje na kazdym cylinderku iskara jest zgodnie z zasada tlok przy swiecy iskre daje , dzis nawet troszko holowania bylo ale nic cos tam niby jakby zskakiwal lae to raczej takie brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr na 2 biegu a gdy sprzeglo wciskam milklo niechce cos zaskoczyc .??????????????????????
W czym moze byc problem???
wtryski podczas krecenia silnikem dawkuja paliwo prucz jednego ,ktory zamiast robic mrzawke kropelkuje. wiec jeden musze wymienic wtrysk,a jak wniego popukalem to sikal caly czas a silnik niebyl krecony .
wczoraj sprawdzilem cisnienie w cylindrach ma po 4bary a silnik lezal ze 6msc w garazu a wczesniej mail po 12 barow , tylko ztym ze jak mowie nie ma sily zakrecic mozna powiedziec ze przeskakuje tylko.
[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 7:24 pm ]
Nadal problem jest sprawdzlem jeszce raz dzis cisnienie jest ponad 8barow pompuje na kazdym cylinderku iskara jest zgodnie z zasada tlok przy swiecy iskre daje , dzis nawet troszko holowania bylo ale nic cos tam niby jakby zskakiwal lae to raczej takie brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr na 2 biegu a gdy sprzeglo wciskam milklo niechce cos zaskoczyc .??????????????????????
W czym moze byc problem???
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
ODPALILEM
Jeden maly bledzik w instalacji SCHEMAT pin 6 powinien byc polacziny z:06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka pin 4) wsztkie byly zlczone zesoba prucz hall pin 1 drukarka dala ciala i nie dodrukowla kreski. Wpadlem na to przegladajac schemat w ksiazce niebieskiej VW golf 2 .
Teraz tak sie rozruszal ze kreci silnikiem normqlnie zstal sie i dlatego niemial sily rozrusznik nim zakrecic.
-Jeszce jedno z zapalaniem jak ostygnie musze troszke pokrecic jak sade lambda odpiolem odrazu zalapal , (sada lambda nie jet wkrecona w wydech - wisi sobie narazie) czyzby bledy zczytywala ?
- Mama czujnik Teperatury ktory idzie do sterowania dygi II bialy wkrecony w glowice silnik 1.8 16V PL czy wrto zmieniac na Niebieski ktory byl orginalnie w VW 1.8 8V PF?? cos to da czy moze rezystancja ta sie niezgadza?? (nie moge znalesc opisow zakresow rezystancji tych dwuch czujników teperatury)???
Dziekue za info
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
na oryginalnym czujniku tez bedzie jechał,AREKCT pisze:
ODPALILEM
Jeden maly bledzik w instalacji SCHEMAT pin 6 powinien byc polacziny z:06--masa (czujnik cieczy,hall pin 1,switche,masa przeplywka pin 4) wsztkie byly zlczone zesoba prucz hall pin 1 drukarka dala ciala i nie dodrukowla kreski. Wpadlem na to przegladajac schemat w ksiazce niebieskiej VW golf 2 .
Teraz tak sie rozruszal ze kreci silnikiem normqlnie zstal sie i dlatego niemial sily rozrusznik nim zakrecic.
-Jeszce jedno z zapalaniem jak ostygnie musze troszke pokrecic jak sade lambda odpiolem odrazu zalapal , (sada lambda nie jet wkrecona w wydech - wisi sobie narazie) czyzby bledy zczytywala ?
- Mama czujnik Teperatury ktory idzie do sterowania dygi II bialy wkrecony w glowice silnik 1.8 16V PL czy wrto zmieniac na Niebieski ktory byl orginalnie w VW 1.8 8V PF?? cos to da czy moze rezystancja ta sie niezgadza?? (nie moge znalesc opisow zakresow rezystancji tych dwuch czujników teperatury)???
Dziekue za info
www.vrservice.pl
Witam
Auto pali na dyk dzieki szymonowors
1)mam teraz pyanko na temat czujników zboku bloku jedno pinowych na zwykla wsowke to sa do tep. wody?? i jeden od tylu bloku tez na jeden pin sisnienie oleju? 1,8bra chyba??
2)Podcisnienia jedno znjduje sie po stronie lewj pod rura kolektora ssacego i ono idzie na odme????, druga taka koncowka wychodzi z wtrysku rozruchowego i gdzie to ma isc??
Auto pali na dyk dzieki szymonowors
1)mam teraz pyanko na temat czujników zboku bloku jedno pinowych na zwykla wsowke to sa do tep. wody?? i jeden od tylu bloku tez na jeden pin sisnienie oleju? 1,8bra chyba??
2)Podcisnienia jedno znjduje sie po stronie lewj pod rura kolektora ssacego i ono idzie na odme????, druga taka koncowka wychodzi z wtrysku rozruchowego i gdzie to ma isc??
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości