Strona 1 z 2
					
				problem g60 syncro
				: czw sie 10, 2006 11:30
				autor: karol_kari
				mam passata g60 syncro 160 km kombi jak jest odpalony cały się trzesie to raz a dwa silnik buczy 
chciałbym zwiększyć moc ze 160 na np 220KM
i nie wiem gdzie ją moge zwiększyć
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 11:37
				autor: Pikus
				Jezeli sinik sie trzesie to sa oznaki wymiany poduszek silnika a 2 sprawa, to sprawdz najpierw czy silnik pali na wszystkie gary i jego praca jest rowna.  "silnik buczy" to musisz napisac jakie sa obiawy co slychac itd. z Pyt. Buczy nieda sie nic  wywnioskowac. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 12:20
				autor: szymonrs
				buczenie to kompresor, to jest jego naturalne zachowanie.
co do trzesienia to tak jak powyżej, sprawdz układ zapłonowy, a potem zawieszenie silnika... jak bedą dobre to jeszcze kompresja na poszczególnych garach.
a z tym powiedzmy 220KM to najpierw pojedz i sprawdz ile zostało z tych 160KM. wiele $$ będzie potrzebnych na te powiedzmy 220 tu trochę poczytaj co zostało zmodzone aby uzyskać podobne moce
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... highlight= poparz na ebay i przelicz, ale na 190km(przy zdrowym motorze i kompresorze) to już znacznie rozsądniejsze kwoty.
 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 17:21
				autor: olozwirski
				Hmm, 220 KM. Policzmy:
Rozwiert kompresora 1000 - 1500
Wałek 500 - 1000
Chip 200 - 300
Warto by bylo wypolerowac kanały w glowicy, wyciac prowadnice, lub nawet powiekszyc zawory 500- 1500
Trzeba tez raczej wymienic IC na wiekszy 500 - 800
Inne- bypass, regulator, uszczelki, etc , sam nie wiem, 500???
Te wyliczenia sa jak widac w przyblizeniu, czesc mozesz zrobic sam i tym samym obnizyc koszty, ale jak widac tanio nie jest. Pytanie podstawowe to czy masz zdrowy silnik i czy to wszystko na dluga mete zniesie
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 20:25
				autor: Borys
				olozwirski pisze:Hmm, 220 KM. Policzmy:
Rozwiert kompresora 1000 - 1500
Wałek 500 - 1000
Chip 200 - 300
Warto by bylo wypolerowac kanały w glowicy, wyciac prowadnice, lub nawet powiekszyc zawory 500- 1500
Trzeba tez raczej wymienic IC na wiekszy 500 - 800
Inne- bypass, regulator, uszczelki, etc , sam nie wiem, 500???
Te wyliczenia sa jak widac w przyblizeniu, czesc mozesz zrobic sam i tym samym obnizyc koszty, ale jak widac tanio nie jest. Pytanie podstawowe to czy masz zdrowy silnik i czy to wszystko na dluga mete zniesie
tak liczac po max wartościach za poszczególne elementy wychodzi prawie 6 tys zł 
a za ten pieniądz to mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60.
 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 20:29
				autor: djtom
				a za ten pieniądz to mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60.
ABF 

 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 21:26
				autor: TAZ
				Sądzę, że raczej chodziło o 1.8 20V turbo 180KM.
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 21:34
				autor: djtom
				heh, myślę ze teraz to juz bedzie zalezało tylko od portfela własciciela. Jak ma mniej kasy to myslę ze ABF do passata nie jest najgorszym rozwiązaniem..
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 21:56
				autor: Borys
				TAZ pisze:Sądzę, że raczej chodziło o 1.8 20V turbo 180KM.
no miałem co prawda na mysli serie 1.8T lub jakies TDI bo za ta kase chya ze jakas okazja bedzie dobra ciezko bedzie cos moznego przeswapowac łacznie z zakupem silnika + mody.
ale zawsze to cos nowszego 
Absolytny Brak Fantazji to juz Historia
 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 22:01
				autor: TAZ
				
			 
			
					
				
				: czw sie 10, 2006 23:52
				autor: Apsik
				Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje 

 
			
					
				
				: pt sie 11, 2006 07:43
				autor: Borys
				Apsik pisze:Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje 

 
ty to masz  szczęście 
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 7:45 am ]
ale to wszystkei 125KM???  

 
			
					
				
				: pt sie 11, 2006 07:58
				autor: szymonrs
				djtom pisze:heh, myślę ze teraz to juz bedzie zalezało tylko od portfela własciciela. Jak ma mniej kasy to myslę ze ABF do passata nie jest najgorszym rozwiązaniem..
no jak człowiek planuje 200KM+ to ABF nie jest fortunnym rozwiązaiemm jeśli założysz iż jest zdrowiutki i ma 150KM to jak za pozostałą kwote uzyskasz 200km+?? na tiurbo raczej nie starczy 
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 08:05 ]
Apsik pisze:Borys pisze:mozna pomyslec nad jakims bardziej rozwojowym silnikiem niz G60
Ja tam nie żałuje 

 
bo naprawde nie masz czego! 

  fura zrobiona pierwsza klasa. nie musi byc najmocniejszym golfem w Polsce ale jest za to najmocniejszą G60tką w PL(chociaż powstął ostatnio 16V G60 ale jeszcze nie był hamowany). Życzę wszystkim takich wyników i zapału...
 
			
					
				
				: pt sie 11, 2006 10:56
				autor: GTO
				G60 16V sa już w polsce 3, tak sie składa że jednego sam składałem i jestem ciekawy co z tego wyjdzie 
 
co do tuningu G60 na 220km to jesli silnik jest 100% sprawny i masz nowke kompresor to koszty nie są aż takei wielkie, w innym przypadku bez 5tyś nie podchodz.