Wydech!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » czw kwie 28, 2005 23:22

Obliczanie wydechu jest dosc trudnym zadaniem...
Jesli Kenaj oliczales wydech to napisz jak to zrobiles...


TKD WTF

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » ndz maja 01, 2005 13:13

już dłuższy czas zastanawiam się nad tłumniczkiem końcowym, tak śledzę ten wątek, pytam itp no i wczoraj musiałem walnąć trase do Gdyni, prawie 800km w obie strony pękło, a z nimi rura wyrwała się z ostatniego tłumika :), no i teraz nadszedł czas wymiany hehe
co o tym sądzicie:
http://www.tuningo.net/index.php?id=141
dokładnie interesuje mnie model AKX, lub ewentualnie Revolver,
takie dostałem info od nich z firmy:
"Witam
Nie ma problemu z zamontowaniem tłumika AKX do Golfa 3.Ten
model wyposazony jest w wyciągany silenser, na ktorym jest rowniez mozliwosc
regulacji wielkosci otworu wylotowego. Wiecej na temat brzmienia w opini
naszego klienta:
http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4797"
znowu sprzedający z allegro tak napisał o tej firmie mi:
"Witam!
Całkowita długość tłumika to 48,26cm.
Nie będzie problemu z montażem w Golfie gdyż jest to tłumik tzw.
montażowy(może być wspawany lub też założony przy pomocy obejmy która jest w
komplecie,musi to załozyć ktoś z warsztatu tłumikarskiego,z pojęciem w
każdym razie).
Tłumik ma basowy pomruk ale po wyjęciu silencera zaczyna ryczeć!!!:-D
Jakość tych tłumików jest wyborna,jest to bardzo znana firma w USA,u nas
nowość.Nie ma porówniania z np. KM...
Pozdrawiam!"

Czy ktoś się spotkał z tymi tłumikami, czy bedzie on cichy dzięki tym regulacjom i "wkładkom", w które to do końca nie wierze. Może i nabyłbym zwykły ale co go ma po zimie znowu zjeść :D, a może ktoś ma poropozycje czegoś podobnego.
Zmiany musze na dniach dokonać jak się uda z finansami załatwić sprawę więć prosze o wszelkie rady. Grunt to żeby nie był głośny.
Z góry dzieki za wszelką pomoc.


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz maja 01, 2005 22:19

ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj :P
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pn maja 02, 2005 11:33

prozak pisze:ooojjj azizi no wiesz ooojjjjjj ojjjjjj :P
zastanowmy sie jesli cos ma "patent" do regulacji przeplywu to musi ten przeplyw... tak tak hamowac bo jesli wyjmiesz to masz 100% przepustowosci wsadzisz i regulujesz otwor wylotu to masz - iles tam % tej przepustowosci jesli nawet ta regulacja odbywala sie przez np otwieranie komor w tlumiku czyli nie hamowala by teoretycznie to i tak kaszana bo gazy zaczynaja sie rozprezac w tych komorach i tez kisza.
czyli normalnie chcesz mi powiedzieć że lipa :( i że takie zakładane wyciszenie to nie za dobre jest?
no to co ja mam kurde kupić żeby było cicho w miare i miało taki wygląd, bo sam już jestem zamotany, rozmawiałem z tą osobą która zakupiła tłumik z linku w/w i po ok 400km sprawuje się wg niej idealnie,


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » pn maja 02, 2005 13:41

pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie


kto hamuje ten przegrywa

mally

Post autor: mally » pn maja 02, 2005 15:58

moj jest taki wlasnie chyba anwet identyczny jak chcesz do swojej 3..........na wkladce cichutko na wyzszych obrotach basikk .....a bez wkladki typowy hard core..........dzis bede mial filmik jak to buczy :helm:



k2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 03:59

Post autor: k2 » pn maja 02, 2005 16:20

prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.



Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » pn maja 02, 2005 19:46

prozak właśnie takiego rozwiązania jak piszesz szukam, jak napisał k2 :)
mally zapodaj tego fimlika koniecznie,

ja własnie z kanału wróciłem no i się okazało że szło pospawać, rura pękła zaraz za końcowym tłumikiem, dziurka mała była to się połatało i jest cisza jak wcześniej, narazie się z tym pobujam troche ale to na krótką metę jest,

co do tege poszukiwanego :) to nie znam się tam za bardzo no ale na pewno musi być konkretny tłumik o odpowiednich parametrach do silnika, ale jeśli średnica wylotu z tą wkładką jest powiedzmy "minimalna" dla silniczka to chyba wszyko jest ok, jak wyciągniemy ją to mamy większy otwór, głosniejszą prace,
nie wiem czy nie zamotałem ale chodzi mi o to, że jeśli ktoś projektuje takie tłumiki to na pewno bierze pod uwagę że wkładka to taki standard, jakby start w użytkowaniu, a dopiero bez niej jest modyfikacja wydechu, ale zamotałem :)

koncząc, moj brachol wracając kilka dobrych już lat temu z kanady przywiózł sobie własnie taki wydech, wtedy u nas nie było takich bajerów jeszcze, jeździ do tej pory i jest zadowolony z niego bardzo, co do głośności, to ma za dużo przeróbek więc nie ma co opisywać :)


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » wt maja 03, 2005 11:07

k2 pisze:
prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.
sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » wt maja 03, 2005 11:22

u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty :) - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy :D, no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy :)
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają :) no i sama końcówka nie da nic

ps. mally co z filmikiem?


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

k2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 03:59

Post autor: k2 » wt maja 03, 2005 15:02

prozak pisze:
k2 pisze:
prozak pisze:pytanie co chcesz od tego tlumika jesli nie zalezy ci na poprawie pracy /przyspieszeniu wylotu spalin to luz ale takie patenty "zatykajace" to raczej niezbyt pomysl jak dla mnie
azi che to samoe co ja:
1) MA BYC CICHO JAK NA STANDARDOWYM TŁUMIKU
2) MA ŁADNIE WYGLADAC
3) MA ŁADNE BRZMIEC, ALE PATZR PUNKT 1
4) MA KOSZTOWAC DO 400ZŁ
5) NIE MUSI POLEPSZAC ALE ZEBY NIE POGARSZAL OSIĄGÓW AUTA

co polecinie w tych kategoriach.
sory nie wiem jak twoj ale mojego standardu to nie slychac wiec jak ma to w jakikolwiek sposob brzmiec??
chcesz prosze bardzo w takim przypadku mam najlepsze rozwiazanie koncowka z siatka napewno nie zaszkodzi ladnie wyglada bo sam sobie wyglad wybierasz jest cicha i kosztuje mniej niz 100zl np jakis ulter. slyszec tego nie slyszalem ale napewno jest ciche a pewnie na wyzszych obrotach dzwiek rozni sie od standardu. po co konbinowac z innym tlumikiem??
i chyba na razie tak zrobie, bo tłumik na razie mam zdrowy... a koncóke ulterka z siatka dostane za ok 50zł.

Nastepnym razem jak bede chalem na jakies zolty bo bede ludza dlpe tru zeby odpalami swoaje golfy z sportowymi tłumikami i sie bede przysłuchiwal. Na razie wybire sobie koncoweczkje z ulterka bo tanio i ładnie.



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » wt maja 03, 2005 22:07

azizi pisze:u mnie się standard już nie nadaje więc tak jak pisałeś kilka stron temu - chyba Ty :) - że zwykły zje po kilku zimach, a taki z kwasówki ma i ładny wygląd i trwałość, więc czemu by nie kupić takiego, byle by był cichy :D, no i wracamy do punktu wyjścia czyli ładnie się prezentujący, a zarazem cichy :)
wiesz, żebym chciał taki najprostszy z końcówką tylko to nie kombinował bym wcale tylko samą końcówkę kupił i już, ale mnie się te MUGENY podobają :) no i sama końcówka nie da nic

ps. mally co z filmikiem?
jak juz pisalem w kancie wypalony tlumik mial taka sama glosnosc jak mugen wiec luz bedzie chyba ze do extremalnie przewrazliwionych nalezysz


kto hamuje ten przegrywa

k2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 03:59

Post autor: k2 » śr maja 04, 2005 18:26

a wiec jade na testera.. :chytry:

wciagam:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49684914

dobra cena
dobra firma
ładny wyglad
i zobaczymy jak bedze z dzwiekiem bo siatka w srodku jest.

Jak dojdzie dam wrzuce filmik z dzwiekmie mojego mk3 z koncówka i bez.

btw nie bedze to za duzo wystawało za aukto bo to moze wiejsko wygladac?



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » sob maja 07, 2005 01:48

Witam ponownie wszystkich w temacie wydechu :grin:
Mam juz do założenia nowy tłumik środkowy i końcowy ala Mugena do swego mk2 tylko nie wiem ile najlepiej go wystawić za szeroki zderzak żeby nie było wiochy :helm:
Proszę o porady :grin:

A oto tłumik
p.s. Ciągle zastanawiam się czy wyciąć kata i wstawić zwykłą rurę czy nie? Może ktoś mnie przekona czy warto :chytry: :helm:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości