Wydech!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » śr kwie 06, 2005 17:35

no kurde mi dzial
czy jest ktos jeszcze z problemem sciagniecia??

azizi a prawy i zapisz jako sprawdzales??


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » śr kwie 06, 2005 20:22

nie działa i tak :(


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr kwie 06, 2005 21:24

no dziala, jakis kolo sobie fiacikiem dziarga:-)



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » sob kwie 16, 2005 01:18

Witam. Prozak mam do wymiany końcowy tłumik w swoim mk2 1.3 benzyna. Chciałem kupić sobie dwururkę Ultera ale czytam że bardziej polecasz KM Mugen (czy ala Mugen...). Autko jest z 90 roku więc napewno katalizator jest już do niczego.Czy w takim razie lepiej jest go wyciąć i dać tylko rurkę bo czytałem że taki zużyty katalizator powoduje że auto jest mułowate.Prawda to? Co do tłumika środkowego to nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem ale pisałeś wcześniej że skoro tłumik końcowy jest bardzo zużyty (czytaj podziurawiony jak ser szwajcarski :grin: ) to i tłumik środkowy może być do wymiany. Ale jak u siebie na niego patrzę to nie jest najgorzej :helm:
Krótko mówiąc:
- chcę mieć ładny tłumik końcowy z kwasówki najlepiej dwururkę (tak do ok.300zł)
- minimalne pomrukiwanie :grin:
- i żeby nie zmulił mi i tak słabiutkiego silniczna :jezor:
Więc co mi w takim razie polecasz (najlepiej baaardzo poprosiłbym o jakieś linki np. z Allegro)
Proszę o w miarę możliwości szybką odpowiedź bo raczej nie uśmiecha mi się juz jeździć na takim tłumiku :/
p.s. dołączam fotki mojego układu wydechowego - UWAGA sceny DRASTYCZNE :helm:
Pozdro!
Tłumik końcowy :bigok:
adres z większym zdjęciem http://img177.echo.cx/my.php?image=tumikkocowy4ld.jpg
Obrazek

Tłumik środkowy
adres z większym zdjęciem http://img181.echo.cx/my.php?image=tumikrodkowy8wz.jpg
Obrazek

Katalizator
adres z większym zdjęciem http://img100.echo.cx/my.php?image=katalizator8ym.jpg
Obrazek



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz kwie 17, 2005 00:56

heh sceny naprawde drastyczne :P
jesli czytales topic to wiesz ze z 2 rury = problem = zazwyczaj typowa buczalka ktora wypali ci sie szybciutko i zrobisz sceny drastyczne - czesc 2
jesli znajdziesz tlumik z puszka jak mugen i dopiero za puszka rozdzielone rury (czytaj z puszki wylazi jedna rura) + przekroj to z checia ocenie bo w slepo to mozna sobie zgadywac co puszka ma w srodku
mugen jest cichy mruczy nie ryczy, ladnie wyglada, jest trwaly itd zobacz ze kilka osob za moja namowa zamontowalo go i wyrazilo swoje Pozytywne opinie :)

nie chcesz mieszac z wydechem w celu polepszenia osiagow auta?? zakladaj bosala + koncowki i bedziesz jezdzil latami bez przepalenia tlumika

co do kata to ludziska rozne kombinacje robia prawda jest taka ze nie wiesz jakie auto bylo na sprawnym kacie :P, do wyboru masz , nowego kata, "wybebeszenie" aktualnego, rura, strumionka


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
Kupczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 01, 2005 18:08
Lokalizacja: GDYNIA
Kontakt:

Post autor: Kupczyk » ndz kwie 17, 2005 13:11

Troche to nie pasuje! Mugen w VW :/ dla mnie to nieporozumienie


TEAM POGÓRZE

Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » ndz kwie 17, 2005 19:13

a mi sie owale i 2 rury nie podobaja i co z tego kwestia gustu to tyle


kto hamuje ten przegrywa

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz kwie 17, 2005 23:33

A można gdzieś dostać taki tłumiczek(załóżmy do mojego MKIII), aby miał końcówke kwadratową, a właściwie nie kwadratową tylko prostokątną taką mocno spłaszczoną, a dość szeroką?



Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » ndz kwie 17, 2005 23:49

Kupczyk pisze:Troche to nie pasuje! Mugen w VW :/ dla mnie to nieporozumienie
i tu sie z kolega nie zgodze. moja 3 wyglada bardzo zgrabnie z mugenem



Awatar użytkownika
Sknerus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: sob gru 18, 2004 18:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Sknerus » ndz kwie 17, 2005 23:51

Michnik pisze:A można gdzieś dostać taki tłumiczek(załóżmy do mojego MKIII), aby miał końcówke kwadratową, a właściwie nie kwadratową tylko prostokątną taką mocno spłaszczoną, a dość szeroką?
gdzies widzialem cos jak dtm ale nie wygiety. niestety to byl wyjec rezonansowy.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 18, 2005 00:08

Sknerus pisze:
Michnik pisze:A można gdzieś dostać taki tłumiczek(załóżmy do mojego MKIII), aby miał końcówke kwadratową, a właściwie nie kwadratową tylko prostokątną taką mocno spłaszczoną, a dość szeroką?
gdzies widzialem cos jak dtm ale nie wygiety. niestety to byl wyjec rezonansowy.
DTM odpada...Ma być płasski wręcz wąski o kształcie prostokątu lub trapezu.



Awatar użytkownika
blaade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 00:53
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: blaade » pn kwie 18, 2005 02:01

Prozak w sumie to chciałbym polepszyć nieco osiągi na wydechu tymbardziej że planuję swap silnika z 1.3 na 1.8 :bajer:
Myślisz, że to coś warte?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=48438845
Pewnie odpiszesz, że tak się nie da ocenić tego tłumika :jezor:
Hmm więc może ten
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=48614493
Tu z kolei przeczytam - Ulter to nie Mugen :grin:
Więc OK poddaję się :helm: - skoro tak polecasz Mugena to poproszę o przykład tłumika, który Ty na moim miejscu byś wybrał (a niech i będzie jedno rurowy tylko COŚ POLEĆ :jezor: )
Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
prozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: czw paź 14, 2004 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: prozak » wt kwie 19, 2005 01:11

blaade pisze: Więc OK poddaję się :helm: - skoro tak polecasz Mugena to poproszę o przykład tłumika, który Ty na moim miejscu byś wybrał (a niech i będzie jedno rurowy tylko COŚ POLEĆ :jezor: )
Pozdrawiam!
Mugen :)

znajdz tlumik w tej cenie a do tego z polerowanej kwasowki no i zeby nie odstawal wykonaniem i byl przelotowy z wygluszeniem :) powodzenia w szukaniu ;) :pub: bo watpie abys znalazl cos takiego


kto hamuje ten przegrywa

Awatar użytkownika
azizi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 638
Rejestracja: pn sty 24, 2005 22:01
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: azizi » wt kwie 19, 2005 06:16

prozak pisze:
blaade pisze: Więc OK poddaję się :helm: - skoro tak polecasz Mugena to poproszę o przykład tłumika, który Ty na moim miejscu byś wybrał (a niech i będzie jedno rurowy tylko COŚ POLEĆ :jezor: )
Pozdrawiam!
Mugen :)

znajdz tlumik w tej cenie a do tego z polerowanej kwasowki no i zeby nie odstawal wykonaniem i byl przelotowy z wygluszeniem :) powodzenia w szukaniu ;) :pub: bo watpie abys znalazl cos takiego
prozak, chcesz powiedzieć że nie da rady znaleźć takiego tłumniczka? :(
ja się na takie cudo nastawiam właśnie, kozak wygląd i delikatne mruczenie,
normalnie zasmuciła mnie taka wiadomość :(
swoją drogą to już troche lukałem ale coś mi nie wychodziło i widze że chyba ciężko jest znaleźć go


Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości