Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Golf 2 87r 3d. Silnik będę zmieniał na 2.0 2e. Mam kilka pytań z tego wzgledu że auto musi w miarę szybko wrócić do użytku. Kupował będę cały swap, już wypatrzylem 100 km ode mnie.
1. Przeguby wew. od tamtego na moje polosie?
2.Od czego potrzebuje łapy?
3. Czy można w tym silniku założyć pasek na osprzęt bez pompy wspomagania? Nie posiada sprężarki klimatyzacji.
4. Pompa paliwa od jakich silników bedzie git?
5. No i wiązka silnika jest do podłączenia do mojej skrzynki? Rozumiem że końcówki zostaną moje.
Z resztą sobie poradzę, bak inny szukam, wiązkę do pompy zrobię.
Czytałem inne tematy dotyczące tego swapa i innych ale nie wszystko odpowiada na moje pytania. Jak mógł by mi ktoś to wyjaśnić
Z góry dzięki za pomoc!
1. Przeguby wew. od tamtego na moje polosie?
2.Od czego potrzebuje łapy?
3. Czy można w tym silniku założyć pasek na osprzęt bez pompy wspomagania? Nie posiada sprężarki klimatyzacji.
4. Pompa paliwa od jakich silników bedzie git?
5. No i wiązka silnika jest do podłączenia do mojej skrzynki? Rozumiem że końcówki zostaną moje.
Z resztą sobie poradzę, bak inny szukam, wiązkę do pompy zrobię.
Czytałem inne tematy dotyczące tego swapa i innych ale nie wszystko odpowiada na moje pytania. Jak mógł by mi ktoś to wyjaśnić
Z góry dzięki za pomoc!
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Zakładam, że skrzynie zmieniasz na tą co była z 2E np: CHE czy inną, wtedy przeguby wewnętrzne dajesz 100mm, bo skrzynia ta ma flansze 100mm.
Łapy z PNki.
Pasek dajesz krótszy i nie ma problemu, może być bez wspomy.
Pompy dajesz co najmniej z PFa albo NZta tak aby dawały 3bary, weź pod uwagę to, że mk3 ma 1 pompę 3 bar a mk2 wszystkie poza G60 miały 2 pompy. Ewentualnie wrzucasz pompę razem ze zbiornikiem z mk3.
Wiązka jest do zrobienia od nowa na Twoich wtyczkach do skrzynki.
Łapy z PNki.
Pasek dajesz krótszy i nie ma problemu, może być bez wspomy.
Pompy dajesz co najmniej z PFa albo NZta tak aby dawały 3bary, weź pod uwagę to, że mk3 ma 1 pompę 3 bar a mk2 wszystkie poza G60 miały 2 pompy. Ewentualnie wrzucasz pompę razem ze zbiornikiem z mk3.
Wiązka jest do zrobienia od nowa na Twoich wtyczkach do skrzynki.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Rysiektr o to mi chodziło. Skrzynia będzie z 2E, niewiadomo jeszcze jaka, okaże się. Łapy wszystkie pasują? Ściągnięcie immo będzie więc przynajmniej to z głowy. Będę miał problem z połączeniem pod skrzynkę bezpieczników, tzn czy jest więcej kostek jak w starym silniku?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
łapa od skrzyniw tym wypadku jest taka sama w Twojej skrzyni jak i w tej z mk3 w skrzyni 020. Tylna łapa silnika od 1.6 pasuje do bloku 2.0. Przednia łapa też spasuje.
http://www.a2resource.com/electrical/systems.html" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz rozpiskę starej i nowej skrzynki
http://www.a2resource.com/electrical/systems.html" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz rozpiskę starej i nowej skrzynki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
No to został mi problem pedalu sprzęgła. Skrzynka obsłuży bez problemu pompę paliwa? Gdzie jest przycisk pomógł ?
Każda skrzynia 020 pasuje na ten silnik i przeguby 100 mm? Jak byś mógł zarzucić rozpiską z prędkościami skrzyń i to wszystko.
Każda skrzynia 020 pasuje na ten silnik i przeguby 100 mm? Jak byś mógł zarzucić rozpiską z prędkościami skrzyń i to wszystko.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Ze sprzeglem nie ma problemu. Pedały i linka zostaje z mk2. Skrzynka obsluzy pompę paliwa bez problemu. W dziale speed nie ma pomógł.
Nie każda skrzynia 020 pasuje. W mk2 większość skrzyń jest na cienkim walku, w mk3 już na grubym walku. Rozrusznik też dałbym z dawcy.
Tu masz rozpiske skrzyń w mk3 http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... riebe.html" onclick="window.open(this.href);return false; i mk2 http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... riebe.html" onclick="window.open(this.href);return false; generalnie musisz wybrać czy chcesz szybszy samochod ale nieekonomiczny czy wolniejszy ale ekonomiczny. Jeśli chcesz wsadzić skrzynie na cienki walek to do zmiany tarcza sprzęgła.
Nie każda skrzynia 020 pasuje. W mk2 większość skrzyń jest na cienkim walku, w mk3 już na grubym walku. Rozrusznik też dałbym z dawcy.
Tu masz rozpiske skrzyń w mk3 http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... riebe.html" onclick="window.open(this.href);return false; i mk2 http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... riebe.html" onclick="window.open(this.href);return false; generalnie musisz wybrać czy chcesz szybszy samochod ale nieekonomiczny czy wolniejszy ale ekonomiczny. Jeśli chcesz wsadzić skrzynie na cienki walek to do zmiany tarcza sprzęgła.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
To będę mial skrzynie i sprzęgło na gruby walek. Ale ona ma chyba hydraulike.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
jeśli dawcą jest mk3 to jest linka i skrzynia 020, jeśli passat to hydraulika i skrzynia 02A, generalnie nie pchałbym się w hydraulikę, bo więcej rzeźby, sterowanie sprzęgła, lewarek na linki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Golf 2 1.6 pn swap na 2.0 2e
Teraz dzwoniłem i sprzęgło na linkę i skrzynia na wodziki. To kolejny problem z głowy. Więc martwię się o elektryke tylko. Jak zrobię, to się pochwale. Dzięki za pomoc Rysiek!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości