MAM MAŁY PROBLEM, OTÓŻ ZAKUPIŁEM DO SWOJEGO GOLF II GTI 1800 16V SILNIK O OZNACZENIU PL, KOLEKTOR RUROWY NIEDŁUGO BĘDE GO MONTOWAŁ I TERAZ JEST PROBLEM, DO TEJ PORY NIE BYŁO ZAMONTOWANEJ SONDY LAMBDA.
I TU JEST PYTANIE W KTÓRYM MIEJSCU ZAMONTOWAĆ SONDE?.
I CZY KTOŚ WIE KTÓRE KABLE W INSTALACJI SĄ DO PODŁĄCZENIA SONDY, JAKIEŚ OZNACZENIA KOLORÓW.
KOLEKTOR RUROWY A SONDA LAMBDA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: KOLEKTOR RUROWY A SONDA LAMBDA
sonde zamontowac trzeba za miejscem połączenia wszystkich rurek, nawet jesli bedzie to daleko od poczatku kolektora,gulba pisze:MAM MAŁY PROBLEM, OTÓŻ ZAKUPIŁEM DO SWOJEGO GOLF II GTI 1800 16V SILNIK O OZNACZENIU PL, KOLEKTOR RUROWY NIEDŁUGO BĘDE GO MONTOWAŁ I TERAZ JEST PROBLEM, DO TEJ PORY NIE BYŁO ZAMONTOWANEJ SONDY LAMBDA.
I TU JEST PYTANIE W KTÓRYM MIEJSCU ZAMONTOWAĆ SONDE?.
I CZY KTOŚ WIE KTÓRE KABLE W INSTALACJI SĄ DO PODŁĄCZENIA SONDY, JAKIEŚ OZNACZENIA KOLORÓW.
a sonda to wiadomo czarny sygnał
www.vrservice.pl
taką średnice rur już mam (55mm) tylko teraz kwestia tłumników, czy może takie rozwiązanie jak- kolektor- strumienica- tłumnik ostatni, nie zaszkodzi silnikowi żeby nie stracił na mocy?
[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 18:52 ]
No to już wiem jak bedzie wyglądał wydech do mojego 16v, jutro rozpoczyna sie montaż. Stary wydech został juz zdemontowany po tym jak na kjs-e odpadł ostatni tłumnik.
A więc na początek kolektor rurowy supersprint, rura wydechowa średnica 55mm, jako że tłumnik środkowy został wyrzucony na złom, w jego miejsce na długości rezonansowej zostanie wmontowana komora rezonansowa, coś podbnego do strumienicy(połaczenie dwóch stożków a pomiędzy nimi przewód cylindryczny) .Wynika to stąd iż likwidując środkowy tłumnik likwidujemy komore rozprężną która miała wytwarzać w układzie wydechowym podciśnienie.Dalej rura do ostatniego tłumnika, tłumnik miałem kupić nowy ale w starym (produkt ULTERA) obudowa okazała się w bardzo dobrym stanie, do niego wpakujemy wióry z tokarki, możliwe jak najdłuższe, gdyż wata która w nim była, juz dawno go opuściła. Jak bedzie to chodzić zobaczymy , po paru konsultacjach i wyliczeniach może być ciekawie.
[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 18:55 ]
No to już wiem jak bedzie wyglądał wydech do mojego 16v, jutro rozpoczyna sie montaż. Stary wydech został juz zdemontowany po tym jak na kjs-e odpadł ostatni tłumnik.
A więc na początek kolektor rurowy supersprint, rura wydechowa średnica 55mm, jako że tłumnik środkowy został wyrzucony na złom, w jego miejsce na długości rezonansowej zostanie wmontowana komora rezonansowa, coś podbnego do strumienicy(połaczenie dwóch stożków a pomiędzy nimi przewód cylindryczny) .Wynika to stąd iż likwidując środkowy tłumnik likwidujemy komore rozprężną która miała wytwarzać w układzie wydechowym podciśnienie.Dalej rura do ostatniego tłumnika, tłumnik miałem kupić nowy ale w starym (produkt ULTERA) obudowa okazała się w bardzo dobrym stanie, do niego wpakujemy wióry z tokarki, możliwe jak najdłuższe, gdyż wata która w nim była, juz dawno go opuściła. Jak bedzie to chodzić zobaczymy , po paru konsultacjach i wyliczeniach może być ciekawie.
[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 18:52 ]
No to już wiem jak bedzie wyglądał wydech do mojego 16v, jutro rozpoczyna sie montaż. Stary wydech został juz zdemontowany po tym jak na kjs-e odpadł ostatni tłumnik.
A więc na początek kolektor rurowy supersprint, rura wydechowa średnica 55mm, jako że tłumnik środkowy został wyrzucony na złom, w jego miejsce na długości rezonansowej zostanie wmontowana komora rezonansowa, coś podbnego do strumienicy(połaczenie dwóch stożków a pomiędzy nimi przewód cylindryczny) .Wynika to stąd iż likwidując środkowy tłumnik likwidujemy komore rozprężną która miała wytwarzać w układzie wydechowym podciśnienie.Dalej rura do ostatniego tłumnika, tłumnik miałem kupić nowy ale w starym (produkt ULTERA) obudowa okazała się w bardzo dobrym stanie, do niego wpakujemy wióry z tokarki, możliwe jak najdłuższe, gdyż wata która w nim była, juz dawno go opuściła. Jak bedzie to chodzić zobaczymy , po paru konsultacjach i wyliczeniach może być ciekawie.
[ Dodano: Nie Lip 16, 2006 18:55 ]
No to już wiem jak bedzie wyglądał wydech do mojego 16v, jutro rozpoczyna sie montaż. Stary wydech został juz zdemontowany po tym jak na kjs-e odpadł ostatni tłumnik.
A więc na początek kolektor rurowy supersprint, rura wydechowa średnica 55mm, jako że tłumnik środkowy został wyrzucony na złom, w jego miejsce na długości rezonansowej zostanie wmontowana komora rezonansowa, coś podbnego do strumienicy(połaczenie dwóch stożków a pomiędzy nimi przewód cylindryczny) .Wynika to stąd iż likwidując środkowy tłumnik likwidujemy komore rozprężną która miała wytwarzać w układzie wydechowym podciśnienie.Dalej rura do ostatniego tłumnika, tłumnik miałem kupić nowy ale w starym (produkt ULTERA) obudowa okazała się w bardzo dobrym stanie, do niego wpakujemy wióry z tokarki, możliwe jak najdłuższe, gdyż wata która w nim była, juz dawno go opuściła. Jak bedzie to chodzić zobaczymy , po paru konsultacjach i wyliczeniach może być ciekawie.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości