Sportowy filtr do Diesla
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
da tyle że jak ci coś przepuści filtr na łopatki turbiny to bedziesz miał dużo problemów. w TD ważne jest zimne powietrze w dolocie i szybki wylot spalin. pomyśl w tym kierunku
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
J3L3N, hmm, ta modyfikacje to sobie zostaw na pozniej, jak podniesiesz cisnienie bo nie wiadomo czy ona costam da ogolnie otwor w puszce filtra powietrza przez ktory zasysane jest powietrze ma bardzo mala srednice. Trzeba zrobic wiekszy, po stronie błotnika z przodu, zeby nie zasysalo goracego powietrza z silnika. Wtedy sie omija tłumik szmerow i samochod sie niestety staje głośniejszy
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Tak szczegolnie przy duzych obrotach, przy predkosci powyzej 110 km/h staje sie to wycie nawet dokuczliwe na dluzsze trasy.
Ale tak sobie pomyslalem -a gdyby powiercic sobie w dnie puszki filtra powietrza takie otwory powiedzmy po 10 mm, ale jednoczesnie przewiercic sie przez blache (ta polka na ktorej stoi puszka filtra tylko uwazac na podluznice) to dostalibysmy sie do takiej pustej komory miedzy blotnikiem a grilem. Ja mam w passacie w tym miejscu fabrycznie zamontowany klakson:) ale chyba w golfach tez jest ta przestrzen? Ta komora jest oddzielona od silnika i jednoczesnie nic nie blokuje dostepu zimnego powietrza z pod samochodu. Co o tym pomysle sadzicie?
Pozwole sobie na mala dygresje:
W passatach B3 fabryczny doplyw powietrza z tego otworu w przydnim grilu jest conajmniej karygodny, otwor w miescu gdzie laczy sie plastikowa rura z kanalem powietrza z przodu zweza kawalek dalej.
Zweza znacznie swoja srednice przez co auto ma za malo powietrza. Tyczy sie to silnikow TD ktore wymagaja duzej ilosci powietrza. Przez przypadek to wyszlo jak raz zapomialem zalozyc tej rury. Myslalelm ze wlalem jakies lepsze paliwo:) bardzo sie zmiejszyl lag, auto "normalnie" zaczelo reagowac na pedal gazu. Juz wole jezdzic bez tej plastikowej rury za filtrem ale kombinuje cos dolotem zimnego powietrza
Ale tak sobie pomyslalem -a gdyby powiercic sobie w dnie puszki filtra powietrza takie otwory powiedzmy po 10 mm, ale jednoczesnie przewiercic sie przez blache (ta polka na ktorej stoi puszka filtra tylko uwazac na podluznice) to dostalibysmy sie do takiej pustej komory miedzy blotnikiem a grilem. Ja mam w passacie w tym miejscu fabrycznie zamontowany klakson:) ale chyba w golfach tez jest ta przestrzen? Ta komora jest oddzielona od silnika i jednoczesnie nic nie blokuje dostepu zimnego powietrza z pod samochodu. Co o tym pomysle sadzicie?
Pozwole sobie na mala dygresje:
W passatach B3 fabryczny doplyw powietrza z tego otworu w przydnim grilu jest conajmniej karygodny, otwor w miescu gdzie laczy sie plastikowa rura z kanalem powietrza z przodu zweza kawalek dalej.
Zweza znacznie swoja srednice przez co auto ma za malo powietrza. Tyczy sie to silnikow TD ktore wymagaja duzej ilosci powietrza. Przez przypadek to wyszlo jak raz zapomialem zalozyc tej rury. Myslalelm ze wlalem jakies lepsze paliwo:) bardzo sie zmiejszyl lag, auto "normalnie" zaczelo reagowac na pedal gazu. Juz wole jezdzic bez tej plastikowej rury za filtrem ale kombinuje cos dolotem zimnego powietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości