[mk1] Swap silnika 1.8 t 150PS do golfa GTI

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

BartekVento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw cze 29, 2006 16:39
Lokalizacja: Żarki

[mk1] Swap silnika 1.8 t 150PS do golfa GTI

Post autor: BartekVento » wt lip 04, 2006 14:04

Zastanawiam się, czy dałoby przełożyć silnik 1.8T 20V do Golfa jedynki.Ale czy zawieszenie wytrzyma? Trzeba by zawias przełożyć z Polo 6N. Wiecie o co chodzi, nie odjechany tuning optyczny, tylko miejski streetracer, pogromca wszystkiego co się rusza, chociaż wygląda jakby świeżo co opuścił złomowisko, :D


Power is nothing without a control.

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: wojti » wt lip 04, 2006 15:22

podejdzie silnik ja mialem 282 konie w mk1 i dawała rade zawieszenie mialem bilsteina i mocne hamulce smiało wkładaj'



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » śr lip 05, 2006 00:26

Tak MK1 da sobie rade to wspanialllla maszyna tylko podejsc do tego z glowa i zacznij od bezpieczenstwa :pub:



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » śr lip 05, 2006 10:11

Krzyś 16v pisze:Tak MK1 da sobie rade to wspanialllla maszyna tylko podejsc do tego z glowa i zacznij od bezpieczenstwa :pub:
PEwnie że da rade nawet na oryginalnej skrzynce od mk4 czy A3.... :okej: :okej: ...i przeczytaj co napisali poprzednicy....bezpieczeństwo...hamulce !!!!!!!!!! :bajer:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 05, 2006 16:39

BartekVento pisze:chociaż wygląda jakby świeżo co opuścił złomowisko
nie do konca moze byc jak ze zlomowiska, musisz zadbac o sztywnosc karoserii


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lip 05, 2006 17:48

O tak, nadwozie musisz dobrze usztywnić przy takim motorze. Najlepiej wymienić progi i w ich środek wspawać wzmocnienia z poldka, na tył rozpórka, na przód jedna na dole, druga u góry. Kible amorów do obspawania i mocowania wachaczy w podłodze też do wzmocnienia. Od tego powinieneś zacząć, potem heble najlepiej 256mm jak to ma się w oczy nie rzucać, każde większe wymuszą na tobie założenie kół 15 calowych.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości