MkII montaż emumaster

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » ndz sty 19, 2014 14:31

Witam.
Moje pytanie kieruje do osob ktore maja doświadczenie ze sterownikami typu standalone. Wiec sprawa rozbija sie o to ze chce zakupic sterownik emumaster. Narazie w mkii siedzi silnik 1,8 rp ktory do czasu swapa na cos powaznego chcialbym postawic wlasnie na tym wtysku dla obycia sie z tym urzadzeniem jedyny problem ktory jak narazie mi sie nasunąl to brak czujnika obrotu walu czy jest mozliwosc wykorzystania czujnika halla z aparatu zaplonowego?? Biore pod uwage uszkodzenie silnika podczas nauki bo zeby sie nauczyc trzeba coś popsuć:P Jestem juz ladnych parelat mechanikiem w serwisie i cos juz o parametrach pracy silnika wiem więc chce ta wiedze poszerzac. Jeszcze jedno pytanie na koniec czy jest szansa wystrojenia tego silnika bez hamowni (nie oczekuje cudów po takim strojeniu ale czy ma to sznase jeżdzić??:)

Z góry dziekuje za wypowiedzi i porady w tym temacie:)


Scirocco MkII GTX .......Było
Golf MkII Madison .......Jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=407976" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: toffic » ndz sty 19, 2014 16:27

Dużo lepszym rozwiązaniem niż montaż DETa jest przejście na Mono-Motronica



Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » ndz sty 19, 2014 17:15

Rozumiem Cie ale mono wtrysk jest w samochodzie, chodzi tu raczej o przygotowanie komory pod przyjecie w przyszlości prawie kazdego motoru bez pozniejszych problemow ze strojeniem bo jednak standalone daje ogromne mozliwosci. Montaż go do rp-ka z dolozeniem wielopunktu to tylko bardziej w celach dydaktycznych w celu oswojenia sie emumaster ecu. Jak tłok spłynie do miski to tez jakies doswiadczenie bedzie aby pozniej tego uniknac przy powazniejszych i drozszych konstukcjach:)
Dlatego pytam fachowców jak to jest z tym czujniikiem obotu walu:)


Scirocco MkII GTX .......Było
Golf MkII Madison .......Jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=407976" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: bugalon » ndz sty 19, 2014 18:34

Czujnik o którym mowa w EMU (bo chyba o to ci chodzi bo ecumastery typu DET to tylko świnki), to zupełnie coś innego niż czunik halla w aparacie. Potrzebne do tego jest koło z wycięciami pokazującymi impulsy (coś jak w ABFie masz na wale)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » ndz sty 19, 2014 19:29

Nie, nie chodzi mi o świnke tylko wlasnie o samodzielny sterownik EMU:)
Czyli musial bym cos zadoptowac na kolo pasowe walu np. z seicento :)
Panowie czy jest szansa powoli samemu to ogarnac ?? Nie jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o elektronike samochodowa, podlaczenie spokojnie sobie ogarne ze schematu. ustawienia czujników myśle ze spokojnie tez chodzi mi bardziej o samodzielne proby strojenia:)


Scirocco MkII GTX .......Było
Golf MkII Madison .......Jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=407976" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: toffic » ndz sty 19, 2014 20:49

A jaki silnik masz w planie włożyć w przyszłości?? Bo to przede wszystkim powinno być brane pod uwagę



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

MkII montaż emumaster

Post autor: jeryk10 » ndz sty 19, 2014 21:15

leszek2107,Zapytaj firm które się tym specjalizują .Niektóre urządzenia na rynku,jakie oferują ,to możesz wykorzystać czujnik halla w aparacie .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: Dziku VR6 » pn sty 20, 2014 00:17

http://www.racingforum.pl/EMU-t90262.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

MkII montaż emumaster

Post autor: bugalon » pn sty 20, 2014 15:37

Znajdz na racingforum goscia o niku guzior, odezwij się do niego, on Ci to koło załatwi - mowie o takim dokręcanym na pasowe (ma jakiegoś tokarza/frezera co takie rzeczy ogarnia). Poza tym guzior tym emu ostatnio stroi fury (wczesniej na vemsach jechali) to na pewno coś Ci podpowie jak od niego to kółko zamówisz. Bez tego koła i czujnika położenia wału nie uruchomisz auta. Pamiętaj że to nie tylko koło jest problemem, to koło łączy się z całym systemem zapłonowym (mam nadzieje ze się w tym orientujesz)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
leszek2107
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw sty 13, 2011 20:24
Lokalizacja: EKU

MkII montaż emumaster

Post autor: leszek2107 » pn sty 20, 2014 21:34

Wielkie dzieki chlopaki wlaśnie o taka odpowiedź mi chodziło :) Jeśli bede mial czujnik to wywale aparat zaplonowy i sprobuje zastosować cewki z audi a8 4,2 bo takie mam na stanie, myśle ze EMU spokojnie da rade nimi wysterwać :)


Scirocco MkII GTX .......Było
Golf MkII Madison .......Jest
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=407976" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości