mk4 swap ajm na alh
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk4 swap ajm na alh
Witam mam kompletny swap silnika alh. Moje pytanie, czy mozna bezproblemowo wsadzic alh zamiast ajm lub asz?oczywiscie mam cala wiazke, kompa I skrzynie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
mk4 swap ajm na alh
Mozna, ale nie rozumiem dlaczego chcesz wsadzac skrzynie 5b zamiast 6b. Jesli masz polosie z 6b to bedziesz je musial zmienic na te z 5b bo sa inne.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
mk4 swap ajm na alh
Chce zmienic auto na nowsze,a nie chce silnika na pd chociaz ma swoje zalety.stad ten pomysl.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
mk4 swap ajm na alh
Rozumiem powod do zmiany, ale dalej nie rozumiem po cholere wymieniac skrzynie ? Kazda skrzynia z PD siadzie ci spokojnie na silnik na pompie, tyle ze zamach z dwumasem bedziesz musial przerzucic z pd do silnika z pompa.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
mk4 swap ajm na alh
A wiec radzisz przelozyc skrzynie 6 b Do silnika co, ale czy w tej konfiguracji wszystko pasuje p2p?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
mk4 swap ajm na alh
Pasuje elegancko. Zamach z dwumasem i sprzeglo z PDka przekladasz do silnika VP i nie ma zadnego problemu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
mk4 swap ajm na alh
Rób jak uwazasz przekrecic skrzynie i sprzeglo to max 1,5 godziny roboty jak masz wszystko wybebeszone na wierzchu, jak wolisz jezdzic ze skrzynia 5 i zmieniac pod nia poloski (bo ci szkoda tej 1,5 godziny) to Twoj wybor.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
mk4 swap ajm na alh
Chodzi mu tylko o to czy skrzynia 6b w porownaniu do 5b bedzie miala tyle plusow. Moze mniejsze spalanie, a a dynamika I elastycznosc?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mk4 swap ajm na alh
Tak jak pisze Bugalon, zostaw mu 6B nie bedziesz zalowal.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości