Soft turbo w 2.0 8v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lip 03, 2006 00:25

m3tal pisze:VR-a ze swoją konstrukcją i przesunięciem względem siebie poszczególnych rzędów cylindrów ma długość około 3,5 do 4 normalnych garów :-)
no ja to bym tak pochopnie tego nie osadzal, bo pod maska u mine wpasacie to kot juz sie nie schowa :> chociaz z drugiej strony jesli wchodzi ze skrzynia do mk1 i mk2 to musi miec wielkosc jak 4 cylindry, nie ?? :) bo normalnie to tam centymetry sa miedzy podluznicami



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn lip 03, 2006 00:34

grzana997 pisze:a co myslicie o swapie na 2.2 turbo z audi?
Tam jest inaczej ulozony silnik i raczej ciezko bedzie.
BTW jak dlugi jest silnik 2.2, wie ktos?



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn lip 03, 2006 15:05

pojemnośc 2.2 litra i 5 garów + skrzynia... sam oceń. chociaż jakbym sam dokładnie wiedział, to bym Ci powiedział :-)


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości