Witam!
Chcę się przywitać serdecznie na początku bo jestem tu nowy :]
I od razu chcę wam zaserwować kilka pytań.
Mam Golfika GX II 1.8 90km na mono i chcę go trochę podkręcić. Trochę poczytałem i wiem że te jednostki są kiepskie do tego ale chodzi mi tylko o lepszy zryw w tym autku.
Mam kilka pomysłów ale nie wiem na ile to się mi zda. Nie chcę swapować go, bynajmniej na tą chwilę.
A więc :
-Skrzynia 4s ( z tego co czytałem ma krótsze przełożenia ), moja dostała i tak po dupie ;]
- Kolektor wydechowy (tu nie wiem czy z Toledo czy z 1.8 Gti)? Jak z sondą?
- Pełen przelot + końcówka mugen
- Sprzęgło ( zastanawiam się czy coś da komplet z gtika i czy podejdzie na luzie czy szukać kompl sportowego)? I tak do wymiany ;p
- koło zamachowe ( z Gti czy LEKKIE)?
- Wałek ( z czego da najlepszy efekt)?
- Stożek (będzie problem z montażem)?
- Co do przepustnicy, może ją delikatnie rozwiercić albo z czegoś innego podejdzie?
Czy przy takich przeróbkach muszę coś wzmacniać ? Nie myślę o hamulcach itp. a bardziej np. o układzie chłodzenia.
Czy można coś jeszcze zrobić ale nie ingerując zbytnio w głowice lub ingerując małym kosztem?
Sorry jeśli pytania są denne ale na innych tematach nie uzyskałem satysfakcjonujących odpowiedzi.
Z góry dziękuje za pomoc i Pozdrawiam!
Golf Mk II 1.8 Gx lepszy zryw ? Kilka pomysłów.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf Mk II 1.8 Gx lepszy zryw ? Kilka pomysłów.
Załóż osprzęt digifant 2.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Golf Mk II 1.8 Gx lepszy zryw ? Kilka pomysłów.
Chodzi mi bardziej o opinie tego co napisałem bo sprzęgło i tak mam zaraz do wymiany i skrzynia jest już w średnim stanie. ..
Wydech też trzeba porobić więc już i tak bym wymieniał, a reszta by doszła przy okazji
Wydech też trzeba porobić więc już i tak bym wymieniał, a reszta by doszła przy okazji
Golf Mk II 1.8 Gx lepszy zryw ? Kilka pomysłów.
Nie używaj słów których znaczenia nie znasz.Ketchup_ pisze:bynajmniej
GX to o ile dobrze pamiętam mechaniczny wtrysk, więc raczej ciężki temat żeby wszystko grało jak należy. Może tutaj coś znajdziesz viewtopic.php?f=15&t=314318" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Mk II 1.8 Gx lepszy zryw ? Kilka pomysłów.
Jak pisałem wcześniej sprzęgło i tak idzie do wymiany więc w tą stronę kieruje jeszcze pytanie.
Z czego podejdzie sprzęgło ( może gti 16v? Toledo 2.0gt?) i czy będzie jakaś różnica, bo nie wiem czy zostawiać serie czy szukać czegoś innego ?
Z czego podejdzie sprzęgło ( może gti 16v? Toledo 2.0gt?) i czy będzie jakaś różnica, bo nie wiem czy zostawiać serie czy szukać czegoś innego ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości