SWAP RP --> PF parę pytań :)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

SWAP RP --> PF parę pytań :)

Post autor: Toshiba » czw paź 17, 2013 23:21

Witam.
Czytałem już kilka tematów o tym, ale chciałbym wiedzieć do końca na 100%.
Chciałbym się dowiedzieć czy mając gotowy swap PF ze starą instalacją trzeba wszystkie kable przepinać ze starej instalacji z RP'ka? Czy wystarczy wiązka silnika i komputer a kable ze skrzynki bezpieczników idące do kompa teraz z RP zostają te same? Czy trzeba jeszcze coś dopinać?
Przekaźnik od pompy paliwa wystarczy z RP czy trzeba z PF? Pompa, wiem, że musi być z PF'a.

Drugie pytanie to takie, czy założy do tego sekwencję LPG? Czy to jest ten sam wtrysk co w 2E gdzie jest zasilana listwa wtryskowa a nie każdy wtrysk oddzielnie i ciężko z sekwencją?

Dzisiaj była rozmowa z mechanikiem i nie wiem czy dalej się kłócić czy nie :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

SWAP RP --> PF parę pytań :)

Post autor: bugalon » pt paź 18, 2013 00:12

Co to znaczy wsyzstkie kable ? Wiązki świateł nie ruszasz, silnikowa cała do skrzynki powinna być wymieniona (wypinasz ze skrzynki wszystko co było od RP i wpinasz w to miejsce wszystko od PF). Być może uda się zachować kawałek z modułem zapłonu i wejsciem na czujnik halla czy polutować to razem wykorzystując kawałki wiązki z PFa (dolutować ją do wiązki z RP), ale to rzeźbienie. Jak masz całość, to przekłdaj całość. Nic nie dopinasz, ale przekaźniki w skrzynce musisz wymienić (pompy paliwa zostaje z RP, za to przekaźnik główny musi być zmieniony na ten z PFa)

Wtryski w PFie leją jak w 2E (czyli wszystkie na raz full grupą), ale dobry gazownik spokojnie na to założy sekwencje (pytanie tylko czy jest sens bo blos w tym silniku robi rewelacyjną robotę).


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości