MK1 KR turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK1 KR turbo
Witam jestem nowy na forum niedawno sie zarej. ale od dłuzszego czasu przegladam wiec czesc wszystkim.
Panowie przeczytałem wiele postow i duzo odpowiedzi na moje pytania znalazłem ale potrzebuje konkretnych wskazowek co i jak mam składac
posiadam golfa mk1 1.3 79 rok odbudowałem go od podstaw piaskowanie spawanie piaskowanie i nowy lakier złozyłem wszystko ale przyszła pora na nowy silnik.
Chce 16V turbo nie chce 1.8T chce miec 16V turbo nie interesuja mnie koszta ze 1.8t mozna taniej prosciej chce miec 16V turbo i tyle Posiadam w obecnej chwili 3kpl silniki ze skrzyniami biegow. 1xKR i 2x9a i dodatkowo blok KR
przyjmuje 2 opcje
1 opcja zlozyc z tych silnikow jeden konkretny i dołozyc dmuchanie czyli blok KR głowica KR i wałki musiałbym dokupic ABF czy lepiej ostre. Ile KM moge z tego wyciagnac
2 opcja pojsc na grubo doł KR głowice KR wałki ostre albo ABF i tutaj pojawia sie pytanie odnosnie tłokow z 9a bo wyczytalem ze mozna załozyc albo z s2 i dmuchanie.
Prosze was doswiadczonych o kilka rad i wskazowek co i jak ugryzc i jak to poskladac zeby to mialo rece i nogi z gory dzieki
a wszystko bedzie zamontowane w tej czerwonej jedynce
Panowie przeczytałem wiele postow i duzo odpowiedzi na moje pytania znalazłem ale potrzebuje konkretnych wskazowek co i jak mam składac
posiadam golfa mk1 1.3 79 rok odbudowałem go od podstaw piaskowanie spawanie piaskowanie i nowy lakier złozyłem wszystko ale przyszła pora na nowy silnik.
Chce 16V turbo nie chce 1.8T chce miec 16V turbo nie interesuja mnie koszta ze 1.8t mozna taniej prosciej chce miec 16V turbo i tyle Posiadam w obecnej chwili 3kpl silniki ze skrzyniami biegow. 1xKR i 2x9a i dodatkowo blok KR
przyjmuje 2 opcje
1 opcja zlozyc z tych silnikow jeden konkretny i dołozyc dmuchanie czyli blok KR głowica KR i wałki musiałbym dokupic ABF czy lepiej ostre. Ile KM moge z tego wyciagnac
2 opcja pojsc na grubo doł KR głowice KR wałki ostre albo ABF i tutaj pojawia sie pytanie odnosnie tłokow z 9a bo wyczytalem ze mozna załozyc albo z s2 i dmuchanie.
Prosze was doswiadczonych o kilka rad i wskazowek co i jak ugryzc i jak to poskladac zeby to mialo rece i nogi z gory dzieki
a wszystko bedzie zamontowane w tej czerwonej jedynce
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
MK1 KR turbo
hmmm mam całego kr i 2x9a mysłałem zeby na tym zbudowac a tak to musze dokupic ABF a np KR by tego nie pociagnał ?
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3229
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
MK1 KR turbo
Da się zrobić taki bajer i z KR tylko do jedynki tak nie pasuje za bardzo nowocześnie.
Znalazłem temat znajomego jest taki zestaw co chcesz zamontowany w golfie dwójce możesz przepatrzyć:
viewtopic.php?f=160&t=117050&hilit=mk2
Znalazłem temat znajomego jest taki zestaw co chcesz zamontowany w golfie dwójce możesz przepatrzyć:
viewtopic.php?f=160&t=117050&hilit=mk2
MK1 KR turbo
Chce znać interpunkcje nauczyć się jej stosować nie chce pisać tak żeby ciężko się czytałomk1red pisze:Chce 16V turbo nie chce 1.8T chce miec 16V turbo nie interesuja mnie koszta
MK1 KR turbo
Z tego co masz niezlozysz nic w co mozna dmuchnac.
Z tego co masz skladal bym z bloku 9A tloki odprezajace korby H glowa kr
I ten silnik z foty nie jest z limited nawet nie jest podobny. Zdecydowanie odradzil bym g60 bo jego zywotnosc jest mniej niz zadna a koszta duze.
Z tego co masz skladal bym z bloku 9A tloki odprezajace korby H glowa kr
I ten silnik z foty nie jest z limited nawet nie jest podobny. Zdecydowanie odradzil bym g60 bo jego zywotnosc jest mniej niz zadna a koszta duze.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
MK1 KR turbo
nom dobra skoro nie dmuchne nic to co mam zrobic zebym mogł dmuchnac? Zmierzyłem wczoraj kompresje i jest wstepnie zdrowy wiec nie zdejmuje głowicy. wkładam tak jak jest tylko ze maluje wszystko i odnawiam, a na boku juz bede sobie szykował zestaw pod turbo. Teraz mam pytanie jak podkrecic tego KR co mam ? Kolektor ssacy juz przełozyłem, kolektor wydechowy mam 4 2 1 podobno wałki mozna przełozyc ze wydechowy sie zakłada? Zamach zdjety tez chce odchudzic przy okazji Co jeszcze warto zrobic ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
MK1 KR turbo
Słuchaj - przeczytałem ten temat i załamałem ręce. Czy Ty w ogole przeczytałeś co trzeba zrobić żeby przygotować silnik od turbo? Masz podwieszony u góry temat o tym - zacznij go czytać od końca (bo na początku jest kilka bzdur, które zresztą sam tam wypisywałem nie mając jeszcze doswiadczenia). Wiesz na co się w ogóle porywasz ? To nie są klocki lego że przykręcisz coś do silnika co się kręci i będzie działać.
Moja pierwsza rada - zacznij używać szukajki (tej na dole strony, nie tej u góry) wpisująć KR turbo, ABF turbo, 9a Turbo, 16v turbo. Czytaj - to podstawa, materiału jest w archiwum tyle że aż głowa boli, nawet koszty masz podane co do jednej części.
Moja pierwsza rada - zacznij używać szukajki (tej na dole strony, nie tej u góry) wpisująć KR turbo, ABF turbo, 9a Turbo, 16v turbo. Czytaj - to podstawa, materiału jest w archiwum tyle że aż głowa boli, nawet koszty masz podane co do jednej części.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
MK1 KR turbo
Dobra za Twoje rady dzięki nic nie pomagasz. Pytam o konkretne rzeczy a nie gdybanie jak Ty. Kto cos moze kiedyś zrobił. I moze będzie działało. Chce gotowe rozwiązania.
MK1 KR turbo
To na poczatek sprzedaj kolektor wydechowy bo do turbo sie nie przyda. Dwa walki wydechowe to przy robieniu doladowanego silnika tez zbyteczne. Ori z PL tez sa spoko. Gotowe rozwiazania sa i ludzie z ich wykonywania zarabiaja pieniadze. Kolega Bugalon juz podal Ci odpowiedz. Czytaj to wszystko juz bylo jak nie na polskich to niemieckich angielskich amerykanskich i wielu dziesieciu innych stronach.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości