9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Witam. Pacjent to Passat b3 2.0 16v (9A) na digifancie I z g60 na zielonych wtryskach i 3 barowym regulatorze ciśnienia. Problem jest następujący: auto odpala bez problemu i po dosłownie kilku sekundach stabilizuje się na jałowych obrotach. Jednak kiedy nacisnę i puszcze pedał gazu to obroty przytrzymują się w okolicach 1500 (czasem wyżej) i dopiero po chwili spadają. Czasem po mocniejszym przyciśnięciu przytrzymują się przy 2000. Dodam że dolot jest szczelny a powietrze zasysa przez krokowca bo kiedy go przytkam auto gaśnie. Ma ktoś jakieś pomysły, rady? Przyjmę każdą.
Dzięki i pozdrawiam; irusb
Dzięki i pozdrawiam; irusb
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
krokowiec sie zacina
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
niestety nie jest to krokowiec bo przed założeniem digi wszystko było ok. Mam dwa krokowce. Mój który działał jak należy i ten który dostałem razem z instalacją G60. A Nie zawiesza się ponieważ idzie na niego napięcie coś około 3v (mierzone równolegle) i dopiero kiedy spada napięcie spadają też obroty. Jakby sterownik podtrzymywał wyższe obroty. Tylko dlaczego?
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Sprawdź czy po puszczeniu gazu załącza się dolna krańcówka
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Tak, to sprawdzone i działa. Dzięki za zainteresowanie i czekam na jakieś sugestie.
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Dzieje się to również na zimnym silniku?? spróbuj opóźnić zapłon, czy da to jakąś poprawę
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
na zimnym tak. już po jakiejś minucie zaczyna tak reagować. A zapłon? dlaczego zapłon jest ustawiony w punkt jeszcze na motronicu.
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
A co myślicie a założeniu zaworu (takiego jak od lpg) zamiast krokowca i ustawieniu obrotów. Wiem że to druciarstwo i będzie różnica miedzy pracą na zimnym i ciepłym silniku ale może wniesie to coś do tematu?
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Czyli źle jest ustawiony, spróbuj opóźnić jak pisałem nawet "na oko", jak będzie poprawa zrobisz na tip-top lampąirusb pisze:na zimnym tak. już po jakiejś minucie zaczyna tak reagować. A zapłon? dlaczego zapłon jest ustawiony w punkt jeszcze na motronicu.
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Ok mimo iż ustawiałem lampą spróbuje jutro opóźnić. A może masz pomysł dlaczego sterownik przytrzymuje otwartego krokowca? Może w jakiś inny sposób powinienem podpiąć wężyk od sterownika do kolektora? (mam 1metr ale próbowałem też ok 80cm) Może wężyk od regulatora ciśnienia paliwa? Jest bezpośrednio pod kolektor.
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
a moze pada niebieski czujnik i zalancza ssanie
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Znalazło się. Po cofnięciu nieco zapłonu obroty zachowują się prawidłowo. Dzięki toffic, ,miałeś racje. Teraz tylko kwestia jak go dokładnie ustawić. Masz jakieś informacje na temat jak to zrobić bo przecież nie jest to ani 9a ani g60 tylko taka hybryda? Jeszcze raz wielkie dzięki.
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Procedura jest tu:irusb pisze:Teraz tylko kwestia jak go dokładnie ustawić. Masz jakieś informacje na temat jak to zrobić bo przecież nie jest to ani 9a ani g60 tylko taka hybryda? Jeszcze raz wielkie dzięki.
viewtopic.php?f=74&t=232662&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak ori soft to wartość jak w tym temacie, jak zmieniany to ustaw tak, jak poleca tuner
9A + digi I zbyt wolno spadające wolne obroty
Długo nie pisałem bo miałem ważniejsze problemy ale z autem nadal jest coś nie tak. Po przestawieniu zapłonu jest lepiej i schodzi na jałowe obroty tak jak należy. Na jałowych pracuje równo ale jak się bardzo delikatnie doda gazu i odpuści to obroty spadają bardzo nisko na chwile. Po trzech takich klepnięciach w pedał potrafi zgasnąć. Dodam że czasem kopci na biało takim gryzącym dymem. Głowica ok, płynu nie ubywa, oleju też tyle co zwykle. Jakieś pomysły? Może sterownik? Mam sterownik 0 261 200 552 (z białą naklejką) digi jest ten bez potencjometru przepustnicy, tylko na swichach i bez zaworu przewietrzania zbiornika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości