Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
skuri
- Użytkownik

- Posty: 433
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
- Lokalizacja: Gdańsk-Uk
Post
autor: skuri » sob sty 15, 2005 02:25
Posiadam takowy silnik wraz z turbina(kolektory itp no wsio) i tak sobie mysle czy podpasowalaby pod silnik 1.6Pn(tak teoretycznie

).Gdyz z tego co mi sie "wydaje" montaz turbiny do slinika benzynowego na gazniku jest niemozliwy.Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi>Co o tym sadzicie???

Wielki projekt....rozpocznie sie latem !
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » sob sty 15, 2005 04:24
z diesla turbo do benzyny nie podejdzie
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » sob sty 15, 2005 15:22
Krzylu pisze:z diesla turbo do benzyny nie podejdzie
Mity i bajki z dymu starej fajki. Dla chcącego nic trudnego. A różnic dużych w budowie sprężarek nie ma.
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » ndz sty 16, 2005 18:01
wejdzie bez klopotu
tylko sa male problemy
nakjlepiej jest zalozyc gaznik z reno5 lub tez zrobic zawor na zasadzie zaworu na listwie paliwa w ukladach wtryskowych zeby paliwo caly czas dochodzilo do gaznika i do tego pompe elektryczna...
jednak idac w kierunku 2 opcji i majac pompe paliwa w zbiorniku lepiej zamontowac k-jetronic
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » ndz sty 16, 2005 19:28
no to kombinujcje panowie ja bym sie nie bral za takie rozwiazanie zreszta wiem swoje i niech chlopak probuje przekona sie zobaczy i dojdzie do wniosku czy warto bylo nic nie sugeruje ktos chyba zna sie lepiej ode mnie i niebede tego kwestionowal
pozdroofka
-
skuri
- Użytkownik

- Posty: 433
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
- Lokalizacja: Gdańsk-Uk
Post
autor: skuri » ndz sty 16, 2005 19:56
Dzieki za odpowiedzi.Wlasnie sie boje ze wydmucha mi uszczelki z gaznika i bedzie lipa albo bedzie przerywal czy inne takie.No zobaczymy, zrobi sie cieplej w garazu to cos sie pokombinuje.

Wielki projekt....rozpocznie sie latem !
-
Sklarz
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: Sklarz » ndz sty 16, 2005 22:52
widzialem na zywo golfa 1 z taka sprezarka tylko zasilanie mial monowtrysk
co do gaznikow to sa straszne problemy z szczelnością a wogóle to niewszystkie da sie uturbić ( niewiem jakie ,wiem tylko ze moj 2gardzielowy pierburg 2b5 pod to niepodejdzie )
jezeli dokonasz takiej przerobki napisz cos o efektach napewno wielu ludzi to zainteresuje
pozdrawiam
http://www.cardomain.com/memberpage/730607
-
Sklarz
- Nowicjusz

- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: Sklarz » ndz sty 16, 2005 22:54
a moze ktos sie wypowie na temat jak sie ma turbo do gaznika ????
http://www.cardomain.com/memberpage/730607
-
VR
- VW Klub Białystok

- Posty: 356
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
- Lokalizacja: B-stok
-
Kontakt:
Post
autor: VR » ndz sty 16, 2005 23:25
a mnie interesuje roznica miedzy turbinami z diesela a benz
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » ndz sty 16, 2005 23:45
no wlasnie mnie tez to interesuje bo napewno jest roznica
TAZ kliknij cos na ten temat
-
VR
- VW Klub Białystok

- Posty: 356
- Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
- Lokalizacja: B-stok
-
Kontakt:
Post
autor: VR » pn sty 17, 2005 16:10
gdzie sie podziali fachowcy od turbin? czy naprawde sa duze roznice miedzy diselkiem a benzy zeby sprezarki z tdi nie mozna bylo zaadoptowac do benzyniaka?
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
-
TAZ
- V.I.P.

- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn sty 17, 2005 16:55
Pisałem o tym na początku tego tematu lub w projektach w temacie turbo u taza. Różnic dużych nie ma. Inne ułożenie łopatek, inne średnice kanałów. A wszystkie są z tych samych materiałów. Turbina z diesla w benzyniaku będzie wkręcała się szybciej dlatego, że ma łopatki ułożone pod innym kątem. Jak macie możliwość to powiększcie komore strony wydechowej będzie lepszy przelot spalin i nie będzie się tak grzała.
-
marcinvw
- Użytkownik

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
- Lokalizacja: Meseritz
-
Kontakt:
Post
autor: marcinvw » czw mar 17, 2005 00:17
no ja juz nie raz słyszalem ze ludzie pakowali turbine od dieselka to benzyny,wiec chyba sie da...powodzonka...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości