no wiec polerowane kanały dolotowe... stozek albo lepiej łapacz powietrza z filtrem ('la rajstopa babci)... sportowe kolo zamahowe... i operacja układu zasilania - ale tego sam za chol**e sam bym niezrobił... mozna tez sobie pogrzebac z korbowodami i tłolkami - ale mialo tanim kosztem, wiec proponuje opuszczenie glowicy o dziesiate czesci milimetra (chyba sie to planowanie nazywa ale niewiem) ...mozna takze wyczesac glowice 1.8 z golfa 1 to tez daje lepszy efekt a cena jak to na złomie... wydech to wiadomo ze przelotowy + strumienica(i te 2 rzeczy nalezy dopasowac jak najlepiej i w koncowej fazie przerobki)... tzn ja niemam tych 120KM ze swojego ale znajomy ma... ja mam tylko 114 na shellu 99+ z octanbusterem.... jak cos to pisac.. chetnie odpowiem
pozdro
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:34 ]
....mozna oczywiscie zalozyc TURBO... ale koszt takiego turbo to 400zl i niewidomo czy prosty wirnik bedzie (bo nowe to chyba niemusze tłumaczyc ile kosztuje) co idzie za turbo - intercooler no i 30% mocy wiecej, wiec z 90 robi sie 120... ale 30% to jak nam warsztat renomowany zakłada, bo znajomy sam zakładał i było tylko ciutke lepiej...
...a nowe turbo to 1200-3000zł - tańsza turbina... intercooler samemu mozna zalozyc w 2 godziny (dorwac gdzies te duzą puche i polecam power rury z allegro z łacznikami) ...kolektor to wtedy jednak trzeba przerobic całkowicie niestety i to jest zadanie dla warsztatu ....
ale chyba silnik 2.0 dohc taniej wyjdzie wiec polecam na razie ten pierwszy sposob
[ Dodano: 16 Cze 2006 07:36 ]
a wykres z hamowni to zamieszcze jak tylko bedzie... ale napewno 110KM sie wyciągnie z 1.8... przy małym nakładzie finansowym
buahahaha az sie posikalem
chyba koles sie porad w bravo.girl naczytal
po pierwsze to jak napisal Borys kanalow dolotowych nie robi sie na lustro bo paliwo bedzie sie skraplac, po 2gie taka obrobka to kosmetyka a nie robienie glowicy, jak juz to powiekszanie kanalow z optymalizacja ksztaltow powiekszenie gniazd plus wieksze zawory i obrobka na 2-3 katy zeby zwiekszyc przeplyw - tylko za takie cos wywalisz od 1,5k w gore
plus ostrzejszy walek, customowy kolektor plus caly wydech, przejscie najlepiej na digi i masz na dzien dobry zabawe od 5-7k w gore
rura strumienica, wiesz cos o zjawiskach falowych?, po co w wydechu jest zmienna objetosc
uturbienie za 400PLN, kolejny co sie naczytal ofert z allegro - nawet kupujac jakas po 150tys km od diesla bo te odpowiednie czyli od benzyniakow to min 700-900 zika potrzebujesz kolektor, down pipe i reszte wydechu, plus przewody olejowem orurowanie fmica i zostaje Ci rozwiazanie zagadki zwanej tez brakiem paliwa na wyzszych rpm - jak chcesz to rozwiazac - konewka? wiesz co to AFR i stukowe?
lepiej juz nie pisz nic bo nie masz zielonego pojecia o niczym, jedyne co madrze napisales to ze taniej wyjdzie swap na 2,0 dohc
najbardziej mi sie podoba tekst - "ja wydalem juz 800zl" - chlopie za tyle to mozesz sobie humor poprawic *#cenzura#* do wnetrza a nie brac sie za tuning silnika