głowica KR w 2E ??

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 13:33
Lokalizacja: Biłgoraj

głowica KR w 2E ??

Post autor: guta » pn cze 05, 2006 23:10

Witam

Dziś zrodziła się taka myśl w mojej głowie,głowica KR w silniku 2E.
Mam kompletnego KR w częściach i 2E w całości.
Czy ktoś rozważał taki temat?
Męczy mnie to bo ten 2E tak leży smutno..

Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: głowica KR w 2E ??

Post autor: gtx » śr cze 07, 2006 11:53

guta pisze:Witam

Dziś zrodziła się taka myśl w mojej głowie,głowica KR w silniku 2E.
Mam kompletnego KR w częściach i 2E w całości.
Czy ktoś rozważał taki temat?
Męczy mnie to bo ten 2E tak leży smutno..

Pozdrawiam :pub:
Sama glowica powinna pasowac, tylko kr ma plaskie tloki i naciecia na zawory a 2e nie ma takich naciec i tloki ma wklesle(zmieni sie stopien sprezania).Zaloz tloki od 9A.



Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » śr cze 07, 2006 16:37

Podepne sie pod temat.
Zakladajac,ze utrzymamy odpowiednie sprezanie przez dobor tlokow, mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku to ktora glowica na najwiekszy przeplyw powietrza? ... na ktorej mozemy cos zyskac?
Prosze o podanie jesli ktos ma jakies doswiadczenie na jaki blok wchodzi jaka glowica i co przez to zyskamy/stracimy.


TKD WTF

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr cze 07, 2006 23:31

Mrozio pisze:Podepne sie pod temat.
Zakladajac,ze utrzymamy odpowiednie sprezanie przez dobor tlokow, mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku to ktora glowica na najwiekszy przeplyw powietrza? ... na ktorej mozemy cos zyskac?
Prosze o podanie jesli ktos ma jakies doswiadczenie na jaki blok wchodzi jaka glowica i co przez to zyskamy/stracimy.
gaźnik, świnka przepływy.. :panna: czy wiesz o czym ty piszesz? czy tylko posty nabijasz?


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw cze 08, 2006 00:23

Mrozio pisze:mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku
tego nawet konstruktorzy SMT-6, nie wystroją :blush:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » czw cze 08, 2006 09:44

Borys pisze:
Mrozio pisze:Podepne sie pod temat.
Zakladajac,ze utrzymamy odpowiednie sprezanie przez dobor tlokow, mozemy wystroimy silnik swinka lub dokonac zmian w gazniku to ktora glowica na najwiekszy przeplyw powietrza? ... na ktorej mozemy cos zyskac?
Prosze o podanie jesli ktos ma jakies doswiadczenie na jaki blok wchodzi jaka glowica i co przez to zyskamy/stracimy.
gaźnik, świnka przepływy.. :panna: czy wiesz o czym ty piszesz? czy tylko posty nabijasz?
:blush:
Przepraszam zle sie wyrazilem. To chyba przez stres przed sesyjny :(
Chcialbym sie dowiedziec czy mozna dokonac zamiany glowicy z jakims pozytywnym skutkiem.Jesli tak to w jakich silnikach i jakie glowice. Takie kombinacje przynosza niezly winik np.w hondach
Nie chodzilo mi o laczenie zasilania gaznika ,wtrysku a na koniec wystrojenie tego smt6/7 ani o wystrojenie gaznika swinka - to w sumie na kawalk by sie nadawalo -a o rodzaj silnika i zamiany. Glowica silnika gaznika-na inna glowice z gaznikiem,gl.z wtryskiem na gl. z wtryskiem ,ew. gl.z gaznikiem na glowice z wtryskiem.
Jesli tak to zabrzmialo,ze chce polaczyc rozne metody zasilania to... glupio mi :oops: :oops: :oops: :crazy:

Odnosnie przeplywow to wydawalo mi sie ze glowica jest tym bardziej dopracowana im lepiej jest zoptymalizowana pod wzgledem przeplywu powietrza>>mieszanki do komor spalania. Do tego sluzy np.jej obrobka. Chce tylko uslyszec opinie na temat seryjnych glowic vw czy mozna je podmieniac czy nie i jakie bylyby te efekty.
Po to jest forum aby czegos sie dowiedziec. Nawet jesli sa to kretynizmy za ktore z gory przepraszam. :pub: :kwiat:
Ostatnio zmieniony czw cze 08, 2006 16:37 przez Mrozio, łącznie zmieniany 1 raz.


TKD WTF

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw cze 08, 2006 11:06

Mrozio pisze: :blush:
Przepraszam zle sie wyrazilem. To chyba przez stres przed sesyjny :(
Chcialbym sie dowiedziec czy mozna dokonac zamiany glowicy z jakims pozytywnym skutkiem.Jesli tak to w jakich silnikach i jakie glowice. Takie kombinacje przynosza niezly winik np.w hondach
Nie chodzilo mi o laczenie zasilania gaznika ,wtrysku a na koniec wystroje tego smt6/7 ani o wystrojenie gaznika swinka - to w sumie na kawalk by sie nadawalo -a o rodzaj silnika i zamiany. Glowica silnika gaznika-na inna glowice z gaznikiem,gl.z wtryskiem na gl. z wtryskiem ,ew. gl.z gaznikiem na glowice z wtryskiem.
Jesli tak to zabrzmialo,ze chce polaczyc rozne metody zasilania to... glupio mi :oops: :oops: :oops: :crazy:

Odnosnie przeplywow to wydawalo mi sie ze glowica jest tym bardziej dopracowana im lepiej jest zoptymalizowana pod wzgledem przeplywu powietrza>>mieszanki do komor spalania. Do tego sluzy np.jej obrobka. Chce tylko uslyszec opinie na temat seryjnych glowic vw czy mozna je podmieniac czy nie i jakie bylyby te efekty.
Po to jest forum aby czegos sie dowiedziec. Nawet jesli sa to kretynizmy za ktore z gory przepraszam. :pub: :kwiat:
proponował bym bys najpier przestudiował układy zasilania paliwa w silnikach VW, konstrukcję tych silników a potem dopiero potem cos pisał.
Bo ten kto łapie temat wie ze nijak twoje posty mają sie do tematu który tu poruszany jest.
ani 2E ani zadne seryjne 16V w VW nie miało gaźników.

Forum jest po to zeby się cos dowiedzie, masz rację ale nie jest po to by siać dezinformacje wsród forumowiczów i wypisywac jakies komedie, które nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości.

Moja rada jest taka, poczytaj troche dokumentacji, poczytaj dział FAQ, i uzywaj opcji szukaj, a napewno wyjdzie ci to na dobre.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » czw cze 08, 2006 11:36

Cale to zamieszanie jest po to bo do tematu o silnikach z wielopunktem wtracilem silniki z gaznikami ? Czy ja cos napisalem ze 2e,agg,ady,kr,pl,abf maja gazniki?
Dobrze daj my temu spokoj. Poprostu nie chcialem zakladac po prostu nowego tematu.
Przepraszam niech moderator skasuje moje posty,jesli o sa nie w temacie
Borys czy w takim razie jest sens zalozenia nowego tematu o zmiana glowic w silnikach VW ? Czy znow mi sie dostanie za to?


TKD WTF

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw cze 08, 2006 16:10

jak masz konkretne pytanie to jest sens, ale jak ogolnie tak jak tutaj to chyba nie, chyba ze sam wiesz i chcesz przygotowac tabelke dla innych ktorzy by chcieli wiedziec...



Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » czw cze 08, 2006 16:30

malolat, "...tabelke dla innych ktorzy by chcieli wiedziec..." taki poniekad byl moj zamiar,ale Borys, wyrzucil mi to z glowy.Rzeczywiscie to do Faq bardziej pasuje. Tylko nie mam mozliwosci sprawdzenia co z czym.Myslalem ze sa jakies osoby, ktore to praktykowaly i wypowiedza sie w tym temacie. Mialem rowniez nadzieje, ze Borys, cos pomoze w tej sprawe. Jego strona internetowa az kipi od zdjec z ciekawymi konfiguracjami.
Powroce do tematu jakich zmian mozna spodziewac sie po wlozeniu glowicy KR do silnika 2e ? Rozumiem,ze digifant zastaje z 2e...


TKD WTF

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw cze 08, 2006 18:20

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... rysk+denko
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=672

tloki potrzebujesz np z 9a. reszta jak opisana z watkow wyzej...
pasek, napinacz to 200 pln, do tego potrzebujesz kolo na wal, wiec nastepne koszty... mozesz wykorzystac z tego kr-a ktory masz. gdzies na tym forum bylo o abs-ie przerobionym na 16v i lpg :>
gdzies widzialem natrysk na denko, trzeba bylo wiercic blok zeby trafic w kanaly dolotowe i wkrecac "kraniki" :> - tez ze kr-a... dotego listwe wtryskowa musisz kupic (50 -150) , i dorobic przedlozki... rura dolotowa, to wszystko co na razie przychodzi mi do glowy...
spiac wszystko do kupy i na tuningcip :P (koszty)

za 2,5-3,5 mozna kupic abf-a kompletnego z wiazka i skrzynia...



Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości