Witam
Posiadam w moim MK3 silnik 1,8 o mocy 90km... Zastanawiam się czy jest możliwość swapu 2.0Gti 16v 150km lub 1,8T 180km z MK4 lub ew. silnika VR6 ? Tzn. możliwość zawsze jest, tylko trzeba silnik + skrzynie + wiązki... i co jeszcze ?
I teraz takie dwa ważne pytania:
1. Czy silnik wejdzie bez problemu czy może trzeba będzie spawać nowe mocowania itp. ?
2. Mam w aucie założone LPG - czy tą instalację którą ja mam po swapie silnika można znowu podpiąć do nowego czy trzeba coś w niej wymieniać albo cuś w tym stylu ?
MK3 1,8 SWAP razem z LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK3 1,8 SWAP razem z LPG
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=495218" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=334221" onclick="window.open(this.href);return false;
CO DO LPG TO NIE MOGE ZNALEZC ALE JAK DLUZEJ POSZUKASZ TO TEZ RACZEJ ZNAJDZIESZ JAK TO MOWIA SZUKANIE NIE BOLI A TEMATOW MASA A JAK NIE CHCESZ SAM TEGO ROBIC TO ZAPRASZAM CHETNIE ZROBIE ZA CB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=334221" onclick="window.open(this.href);return false;
CO DO LPG TO NIE MOGE ZNALEZC ALE JAK DLUZEJ POSZUKASZ TO TEZ RACZEJ ZNAJDZIESZ JAK TO MOWIA SZUKANIE NIE BOLI A TEMATOW MASA A JAK NIE CHCESZ SAM TEGO ROBIC TO ZAPRASZAM CHETNIE ZROBIE ZA CB
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
MK3 1,8 SWAP razem z LPG
ze starej instalacji zostanie tylko butla, reszta do zmianyMarekŚ, pisze:Mam w aucie założone LPG - czy tą instalację którą ja mam po swapie silnika można znowu podpiąć do nowego czy trzeba coś w niej wymieniać albo cuś w tym stylu ?
Co do swapu, to zależy co chcesz wkładać, każdy z wymienionych przez Ciebie silników jest inny.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
MK3 1,8 SWAP razem z LPG
Najbardziej mnie interesuje swap VR6 albo ewentualnie 1,8 z G60 o ile dostałbym gdzieś taki
Czyli tylko butla, a reszta do wymiany ? Wiem, że reduktor trzebaby wymienić bo mój jest do 100km..
Czyli tylko butla, a reszta do wymiany ? Wiem, że reduktor trzebaby wymienić bo mój jest do 100km..
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
MK3 1,8 SWAP razem z LPG
VR6 wychodziło w mk3 więc jak kupisz rozbitego vr6 to przekładasz wszystko, silnik skrzynia, półosie, hamulce, wahacze, stabilizator, pompę paliwa, elektrykę pod maską itd. Jeśli chodzi o gaz to żeby nie zadusić vr6 najlepiej sekwencję. G60 nie lubi się z gazem i potrzebujesz ogarniętego gazownika co Ci zrobi instalację pod auto doładowane ale czy to długo pojeździ to nie wiem.
Licz się z tym, że ciężko jest znaleźć vr6 trzymającego serię analogicznie G60 - nikt nie kupował tych samochodów po to żeby jeździć 50km/h.
Licz się z tym, że ciężko jest znaleźć vr6 trzymającego serię analogicznie G60 - nikt nie kupował tych samochodów po to żeby jeździć 50km/h.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości