dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
Kiedyś jeździłem golfem mk3 1.9 vp porobionym na 180 ps i ponad 400nm, było fajnie ale przyszedł czas na wiecej.
dylemat mam spory, moc oczekiwana to 250 ps może minimalnie wiecej.
buda to raczej mk3. kasa jaka chce na poczatek na to przeznaczyc to 8 tys...wiadomo zawsze potem cos dochodzi i wychodzi w sumie ponad 10tys.
1.9 pd na 250 to już mocno wysilony sprzęt
1.8T daj rade przy większych mocach np zabba miał 320ps jakos jak pamietam ale miał tam małe problemy i nie wiem jak z kosztami na taką moc.
2.8 trzeba by też podrasować a też rodzynka znaleźć to już problem bo w remont się nie warto bawić.
3.2 - ten silnik najbardziej mnie kusi, moc przy odrobinie pracy moze wyjsc 250 ps i wystarczy sam swap, mysle tu raczej o jednostkach z golfa IV...... z nowszymi fsi nie wiem jak jest, czytałem że niby podatne mogą być na mody.... i nic wiecej. Przy 3.2 wychodzi koszt samego swapa, oczywiscie najlepiej miec całe auto do rozebrania, gdyż poza silnikiem, skrzynią potrzebny jest licznik, wiązka, półoski wahacze i moze cos jeszcze.
Ma ktoś jakieś rady co do takiej mocy 250 ps, jak najrozsądniej i w miare nie szaleć z kosztami.
dylemat mam spory, moc oczekiwana to 250 ps może minimalnie wiecej.
buda to raczej mk3. kasa jaka chce na poczatek na to przeznaczyc to 8 tys...wiadomo zawsze potem cos dochodzi i wychodzi w sumie ponad 10tys.
1.9 pd na 250 to już mocno wysilony sprzęt
1.8T daj rade przy większych mocach np zabba miał 320ps jakos jak pamietam ale miał tam małe problemy i nie wiem jak z kosztami na taką moc.
2.8 trzeba by też podrasować a też rodzynka znaleźć to już problem bo w remont się nie warto bawić.
3.2 - ten silnik najbardziej mnie kusi, moc przy odrobinie pracy moze wyjsc 250 ps i wystarczy sam swap, mysle tu raczej o jednostkach z golfa IV...... z nowszymi fsi nie wiem jak jest, czytałem że niby podatne mogą być na mody.... i nic wiecej. Przy 3.2 wychodzi koszt samego swapa, oczywiscie najlepiej miec całe auto do rozebrania, gdyż poza silnikiem, skrzynią potrzebny jest licznik, wiązka, półoski wahacze i moze cos jeszcze.
Ma ktoś jakieś rady co do takiej mocy 250 ps, jak najrozsądniej i w miare nie szaleć z kosztami.
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
polecam 1.8t, koszt uzyskania 240 KM w moim przypadku wyniósł 5 tys ( ze strojeniem) kupowałem w większości części używane, ponadto konsumpcja paliwa nie jest wygorowana (w cyklu mieszanym 11,5 l)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
Zdaje mi się, że na forum ktoś sprzedaje modzonego 1.8T na swapa.
Edit:
Udało się znaleźć:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &hilit=agu
Edit:
Udało się znaleźć:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &hilit=agu
Gran Turismo Iniezione
Re: dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
Koszt uzyskania 5 tys ale mając już baze 1.8t jak sie domyslam
270 ps za 10 tys jest to porównywalne albo moze i tańsze od r3.2 przy samym swapie, gdzie 3.2 bedzie miało troche mniej mocy a silnik troche ciezszy.
270 ps za 10 tys jest to porównywalne albo moze i tańsze od r3.2 przy samym swapie, gdzie 3.2 bedzie miało troche mniej mocy a silnik troche ciezszy.
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
Swap na 1.8T 225KM + program
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
ADi997 pisze:Swap na 1.8T 225KM + program
A jak wyglądają realia ze znalezieniem w miare trzymającego jeszcze moc 1.8 t 225 ?
TEn w wersji 225 ps był montowany w audi s3 w latach 2001-2003 ale za to w TT az do 2006 jak sie nie mylę ???? TT w quattro....
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
szukaj silnika o oznaczeniu BAM
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
BAM były w s3 i robione do 2003 roku , dobrze mówie ??szpieg pisze:szukaj silnika o oznaczeniu BAM
a inne oznaczenia APX np. ?
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
http://euroturbo.net/product-info/vw-1- ... tor-index/
tu masz spis fajnych silnikow:
TT225 Quattro 2001-2004 AMU 225 KM
S3 1998-2000 APY 210 KM
TT Quattro 1998-2000 APX 210 KM
TT Quattro 2000-2002 BAM 225
Leon Cupra R 2002- AMK 210 KM
2003- BAM 225 KM
Wszystkie maja turbiny K04 oraz wtryskiwacze 380 cc , potencjał jest
pisałem o BAM bo to jeden z najczesciej spotykanych silnikow, ponadto wyposazony jest w odrobine wieksza turbine niz APX (BAM K04-23, APX K04-22)
tu masz spis fajnych silnikow:
TT225 Quattro 2001-2004 AMU 225 KM
S3 1998-2000 APY 210 KM
TT Quattro 1998-2000 APX 210 KM
TT Quattro 2000-2002 BAM 225
Leon Cupra R 2002- AMK 210 KM
2003- BAM 225 KM
Wszystkie maja turbiny K04 oraz wtryskiwacze 380 cc , potencjał jest
pisałem o BAM bo to jeden z najczesciej spotykanych silnikow, ponadto wyposazony jest w odrobine wieksza turbine niz APX (BAM K04-23, APX K04-22)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: dylemat 1.8 T , 1.9 T , 2.8 , 3.2
nieprawda , BAM ma tej samej wielkości turbine co APX. wirniki są te same , muszle wydechowa i ssąca również moce po programie identyko czy to BAM czy APXszpieg pisze:http://euroturbo.net/product-info/vw-1- ... tor-index/
tu masz spis fajnych silnikow:
TT225 Quattro 2001-2004 AMU 225 KM
S3 1998-2000 APY 210 KM
TT Quattro 1998-2000 APX 210 KM
TT Quattro 2000-2002 BAM 225
Leon Cupra R 2002- AMK 210 KM
2003- BAM 225 KM
Wszystkie maja turbiny K04 oraz wtryskiwacze 380 cc , potencjał jest
pisałem o BAM bo to jeden z najczesciej spotykanych silnikow, ponadto wyposazony jest w odrobine wieksza turbine niz APX (BAM K04-23, APX K04-22)
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości