ile da sie wycisnąc z silnika 1.6td mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ile da sie wycisnąc z silnika 1.6td mk2
mam do kupienia golfa mk1 z silnikiem 1.6td z mk2 i mam pytanei ile można wyczesac mocy z tego silnika bo mam ochote zrobic mocnego tdi na pompie.za wszelkie info dzieki mile widziane sugestie jakei częsci i jakie ceny tego interesu
niema jak to żeźba w gównie
- turbo_zenex
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 10:22
- Lokalizacja: wrocław
koledzy, zapraszam was do działu diesel. znajdziecie tam wiele ciekawych rzeczy na interesujące was tematy i nawet gotowe rozwiązania. a ten temat proponuje zamknąćno i znowu opcja szukaj sie kłania, ludzie sie chyba nigdy nie nauczą
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
kóra wim ze jest wyszukiwarka ale mnie ona nie satysfakcjonuje panowie A PROSZE o konkretne odp. i wykrese jeśli takie śa silnik to jr z już przestawionym kontem wtrysku. ty link do mojego tematu od mastersam powiccie baiec sie w pompe na 1.6 czy wepchac tdi na 1.9 i ok 200km??????????
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2710
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2710
niema jak to żeźba w gównie
kolego, zaprzal już ci na tdi napisał wszystko. a człowiek któremu pękła głowica, to prawdopodobnie ja. możesz pójść ponad 100 kucy nawet bardzo, ale to wymaka zakucia wszystkiego co sie da na dole, metalowej głowicy, uszczelki, dużego turba i IC, wydech od samej głowicy nowy conajmniej 2,5 cala wtedy nawet 150 KM możesz zrobić. ale obawiam sie że te marne 5 tyś które chcesz włożyć nie wystarczy. wg mnie lepiej kupić za to 130 TDI kompletne z zachodu i efekty bedą lepsze. chociaż jeżeli nie bedziesz robił większości sam to 5 ci też nie starczy
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Cinek dobrze gadasz, polac mu. gdybym mial nadmiar kasy to bawilbym sie w swapa tdi do mojego paska, ale nie mam kasy wiec wyleczylem sie z tego. lepiej pobaw sie tym co masz, bo mozesz cos wykrzesac ciekawego jak masz silnik w dobrym stanie. popatrz na podpis Cinka a jesli nie masz ochoty sie grzebac to sprzedaj mk2, doloz kase i kupisz tdi 1z, robisz wirusa i masz 110KM.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
panowie wiem że na zakucie 5tys nei starczy ale ja tam będe robił wszystko sam bo mi sie nudzi siedze 1.5roku w domu po wypadku wiec dla zabicia nudy sie pobawie.bez zakucia 110km da rade??głowa będzie od 1.9 bo wiem ze pękaja.a na tdi swap to za rok ale na pd i pod 200km i to juz jedyneczka bęzie pomykac dobra teraz znawy powiecta czy jak dojde do ok 100km to będzie ok 8sec do 100 bo to juz na takiego dziadka jak mk1 i ti w dislu to bedzie juz coś
niema jak to żeźba w gównie
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
barylax, witaj po pierwsze tu jest dzial diesel: http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35
po drugie: pomysl jest zacny, jak zrobisz wszystko porzadnie, zamontujesz EGT, dopasujesz glowice od 1.9, turbo kkk k24 nastawione na duze cisnienie, duzy ic z przodu, koniecznie przesuniecie obrotow to bedziesz mial napewno ciekawie. Musisz sie jednak liczyc z tym, ze naprzyklad kkk k24 laduje ladnie cisnienie ale ma bardzo duzego laga w 1.6 i naprzyklad w jezdzie po miescie nie bedzie to najwygodniejsze. Za to od 3tys obrotow w gore bedzie palil kapcia i krecil sie naprawde wysoko jak na diesla... 100km to sie da bez zadnych przerobek z SB wyciagnac, widziales Cinek, mial 89 na uszkodzonej glowicy, a to jest JR. Takze dasz rade zejsc grubo ponizej 8sekund.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44197 tu masz ten link gdzie koles na seryjnym silniku i doladowaniu 1,7 bar ma okolice 6 sekund do 100 w mk2. Ty bedziesz robil mk1 i bedzie gruntowna przerobka wiec osiagniesz pewnie conajmniej cos podobnego a pewnie nieco lepszego....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36289 tu masz kolejne mk2 i cisnienie tylko okolo 1,1-1,2 bar
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38281 - tu jest cos co Ty chcesz zrobic czyli konkretnie wydlubane 1.6, gruntowna przerobka, cisnienie 1,7, efekt: 150 koni dostepnych plasko
IMHO pomysl jest swietny, TDI byloby lepsze ale jest taka kwestia jak kasa. zrobienie 1.6 wyjdzie Cie moim zdaniem taniej jesli bedziesz to robil sam, przyjemnosc tez bedzie niemala i ewentualne naprawy bedzie latwiej przeprowadzac we wlasnym zakresie, brak elektroniki i.t.p.. Zeby dlubac TDI trzeba inwestowac pieniadze, ale jesli Cie stac to idz w strone TDI, mozna osiagnac duzo wiecej
po drugie: pomysl jest zacny, jak zrobisz wszystko porzadnie, zamontujesz EGT, dopasujesz glowice od 1.9, turbo kkk k24 nastawione na duze cisnienie, duzy ic z przodu, koniecznie przesuniecie obrotow to bedziesz mial napewno ciekawie. Musisz sie jednak liczyc z tym, ze naprzyklad kkk k24 laduje ladnie cisnienie ale ma bardzo duzego laga w 1.6 i naprzyklad w jezdzie po miescie nie bedzie to najwygodniejsze. Za to od 3tys obrotow w gore bedzie palil kapcia i krecil sie naprawde wysoko jak na diesla... 100km to sie da bez zadnych przerobek z SB wyciagnac, widziales Cinek, mial 89 na uszkodzonej glowicy, a to jest JR. Takze dasz rade zejsc grubo ponizej 8sekund.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44197 tu masz ten link gdzie koles na seryjnym silniku i doladowaniu 1,7 bar ma okolice 6 sekund do 100 w mk2. Ty bedziesz robil mk1 i bedzie gruntowna przerobka wiec osiagniesz pewnie conajmniej cos podobnego a pewnie nieco lepszego....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=36289 tu masz kolejne mk2 i cisnienie tylko okolo 1,1-1,2 bar
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38281 - tu jest cos co Ty chcesz zrobic czyli konkretnie wydlubane 1.6, gruntowna przerobka, cisnienie 1,7, efekt: 150 koni dostepnych plasko
IMHO pomysl jest swietny, TDI byloby lepsze ale jest taka kwestia jak kasa. zrobienie 1.6 wyjdzie Cie moim zdaniem taniej jesli bedziesz to robil sam, przyjemnosc tez bedzie niemala i ewentualne naprawy bedzie latwiej przeprowadzac we wlasnym zakresie, brak elektroniki i.t.p.. Zeby dlubac TDI trzeba inwestowac pieniadze, ale jesli Cie stac to idz w strone TDI, mozna osiagnac duzo wiecej
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
na tdi w tym roku kasy nei będzie bo sianko bedzie z odskodowania za oststni dzwon za pierwszy będzie grubo ponad 50tys wkońcu mama pól kregosłupa z tytanu.a co do golfinki to biore j-era od kolegi za 1.5tys i pakuje tam piątaka.wyjdzie co wyjdzie na codzeień wiadomo będzie spooje ustawionko a na jakies zawody do zabawy hardcor ile tylko sie da : jak dobrze pujdzie to pod koniec wakacji podziel si einformacjami i materiałami co z tego wyszło no i mam nadziej ze 8sec conajmneij będzie do paki
niema jak to żeźba w gównie
nie wiem czy ci gratulować czy współczuć w każdym razie życze powodzenia w powrocie do zdrowia i w projekcie, czekamy na rezultatybarylax pisze:grubo ponad 50tys wkońcu mama pól kregosłupa z tytanu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości