Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Po 2 latach jazdy zaczyna mi brakować mocy w 2.0 AZJ (116KM).
Pierwsze na myśl przychodzi swap na 1.8T, ale ceny silników trochę odstraszają.
Za tysiąc więcej niedługo można by kupić całego anglika z 2.3 150KM.
Teraz szybkie pytanie czy robił ktoś kiedyś coś takiego ? 2.0->2.3 ?
Gdyby jednak trzeba było kupować części co jest potrzebne poza oczywiście silnikiem, kompem, kolektorem ?
Jak skrzynia i sprzęgło, wydech mysle żeby wystarczył.
Pierwsze na myśl przychodzi swap na 1.8T, ale ceny silników trochę odstraszają.
Za tysiąc więcej niedługo można by kupić całego anglika z 2.3 150KM.
Teraz szybkie pytanie czy robił ktoś kiedyś coś takiego ? 2.0->2.3 ?
Gdyby jednak trzeba było kupować części co jest potrzebne poza oczywiście silnikiem, kompem, kolektorem ?
Jak skrzynia i sprzęgło, wydech mysle żeby wystarczył.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Zastanów się co jest lepszą bazą do dalszych modyfikacji 1.8T czy 2.3 ?? 150KM na długo nie wystarczy .
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
2,3 duży silnik mała moc brak koncepcji na większą moc chyba ze turbo
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Wiem że 1.8T jest bardziej rozwojowy, ale swap na 2.3 będzie sporo tańszy o ile nie będzie trzeba zmieniać sprzęgła i skrzyni. Nie planuję pózniej jakiś większych modyfikacji, a wręcz 'zakochałem' się w dźwięku V5. Do tego dalej w samochodzie będzie LPG więc trochę większe spalanie specjalnie nie będzie przeszkadzać. Obecne 2.0 zwykle mi wystarcza żeby się rozpędzić i przejechać przyjemnie kilka zakrętów zostawiając z tyłu duuużo mocniejsze auta, ale brakuje mu charakteru...
Dlatego nadal pytam jak wygląda kwestia wsadzenie 2.3 w miejsce 2.0. Była by to na pewno wersja 150KM, 170KM ciężkie do zdobycia i części później droższe.
Tak na szybko znalezione:
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-angli ... 08385.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-golf- ... 63491.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To są ceny za cały samochód z którego można brać wszystko.
Sprzedając z czasem resztę części i motor 2.0 na swapa do jakiegoś MK2 można by wyjść prawie na zero po całej operacji
Dlatego nadal pytam jak wygląda kwestia wsadzenie 2.3 w miejsce 2.0. Była by to na pewno wersja 150KM, 170KM ciężkie do zdobycia i części później droższe.
Tak na szybko znalezione:
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-angli ... 08385.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-golf- ... 63491.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To są ceny za cały samochód z którego można brać wszystko.
Sprzedając z czasem resztę części i motor 2.0 na swapa do jakiegoś MK2 można by wyjść prawie na zero po całej operacji
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ? (1.6 AKL na 2.3)
Siema Chłopaki ;p A nie będę zakładał nowego tematu napisze tu. Jak wygląda taka sprawa tylko ze golf 4 1.6 AKL na 2.3 dużo roboty z tym chodzi mi głównie czy trzeba przerabiać coś z podłużnicami albo łapami czy wystarczą łapy od 2.3 i będzie pasować na miejsce? No i co w zawiasach trzeba rzeźbić? Potrzeba mi jak najwięcej info na ten temat. Dziękuje z góry za odpowiedzi
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Mało kto wkłada chyba 2.3, tak czy inaczej najtaniej i najpewniej kupić anglika z vr5. Przy 1.6 na pewno doszła by wymiana sprzęgła i wydechu. Kupowanie każdek części osobno wyjdzie drożej niż wymiana samochodu.
Mk4 2.0 AZJ swap na 2.3 ?
Witam liczę sie z tym że to będzie droższe niż wymiana samochodu ale trudno To co pany jak z tymi zawiasami i łapami robił ktoś coś takiego już ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości