Dwa pytania o moc vw:)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dwa pytania o moc vw:)
Witam mam bore 1,9 tdi rok 2001 , 101 km, 6 biegowa skrzynia i mam dwa pytania :
1) czy normalne jest w tych silnikach to ze jak po całej nocy przy tem. do 10 stopni, po zapłonie silnik bardzo zamula jak by nie miał mocy. Nie chce po prostu jechać dopiero po przejechaniu jakiś 10km dostaje kopa. Czy to jest spowodowane temperatura zewnętrzną czy coś powoli zaczyna się *#cenzura#*, (to tez nie jest zależne bo raz na 10 razy spokojnie ogarnia temat)
2) Mam zamiar po zimie włożyć większe turbo i chciałbym się dowiedzieć od strony technicznej i praktycznej, jak to wygląda. na co zwrócić uwagę przed takimi modyfikacjami. Co sprawdzić żeby potem nie narobić sobie większego bałaganu, żeby silnik spokojnie to wszystko wytrzymał. I jak wygląda potem eksploatacja tak wyżyłowanego silnika, żeby nagle po roku nie trzeba było wkładać następnego siana żeby wszystko grało jak na leży. Bo nie talent jest wrzucić w auto 4 tys. tylko żeby to miało jakąś wspólna harmonie. I jakich części najlepiej użyć przy takiej zabawie.
Z góry dziękuje za info:) pozdro
1) czy normalne jest w tych silnikach to ze jak po całej nocy przy tem. do 10 stopni, po zapłonie silnik bardzo zamula jak by nie miał mocy. Nie chce po prostu jechać dopiero po przejechaniu jakiś 10km dostaje kopa. Czy to jest spowodowane temperatura zewnętrzną czy coś powoli zaczyna się *#cenzura#*, (to tez nie jest zależne bo raz na 10 razy spokojnie ogarnia temat)
2) Mam zamiar po zimie włożyć większe turbo i chciałbym się dowiedzieć od strony technicznej i praktycznej, jak to wygląda. na co zwrócić uwagę przed takimi modyfikacjami. Co sprawdzić żeby potem nie narobić sobie większego bałaganu, żeby silnik spokojnie to wszystko wytrzymał. I jak wygląda potem eksploatacja tak wyżyłowanego silnika, żeby nagle po roku nie trzeba było wkładać następnego siana żeby wszystko grało jak na leży. Bo nie talent jest wrzucić w auto 4 tys. tylko żeby to miało jakąś wspólna harmonie. I jakich części najlepiej użyć przy takiej zabawie.
Z góry dziękuje za info:) pozdro
Dwa pytania o moc vw:)
A czemu zaraz turbo wgraj program program wgrasz przez złącze diagnostyczne
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Dwa pytania o moc vw:)
Jak masz zdrowe turbo to lekko ponad 140KM wyjdzie przy dobrym sofcie, na więcej to pompki nie pozwolą a nie tylko turbo
Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2012 18:47 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
Dwa pytania o moc vw:)
toffic, taka prawda
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Dwa pytania o moc vw:)
o to bardzo fajnie takie coś usłyszeć a turbo w jaki sposób najlepiej sprawdzić??
- zwierzątki
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn cze 08, 2009 22:45
- Lokalizacja: pomorze
Re: Dwa pytania o moc vw:)
jak chcesz większe turbo to od razu pompki i coolerek inaczej mod bez sensu
a co do muła - zobacz czy nie zacina się cięgno do turbo oraz czy termostat działa (niestety tutaj tylko wymiana lub starym sposobem wyjąć , włożyć do garnka z woda , podgrzewać z włożonym termometrem i sprawdzać czy się otwiera i przy jakiej temperaturze
a co do muła - zobacz czy nie zacina się cięgno do turbo oraz czy termostat działa (niestety tutaj tylko wymiana lub starym sposobem wyjąć , włożyć do garnka z woda , podgrzewać z włożonym termometrem i sprawdzać czy się otwiera i przy jakiej temperaturze
wydech PROEX
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko
Dwa pytania o moc vw:)
o tym wiem właśnie tylko jak potem silnik wytrzymuje eksploatacje, jak się zachowuje.?
dzieki za info w sprawie mula
dzieki za info w sprawie mula
- zwierzątki
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn cze 08, 2009 22:45
- Lokalizacja: pomorze
Dwa pytania o moc vw:)
blok i głowa jest praktycznie w całej rodzinie 1,9tdi taka sama, podejrzewam że bebechy też czyli to co najważniejsze w takich projektach . Jak padnie to słupek za guziki wyrwiesz z angola. Myśle że bezpieczna granica to 190KM
wydech PROEX
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko
felgi AZEV
dolot CUSTOM z stożkiem GREEN
zawias HR
czyli nisko mrucząco szybko
Dwa pytania o moc vw:)
o to całkiem sporawo i chyb jak na razie wystarczy ") no to na pierwszy rzut idzie zmiana softa i mapy. potem pomyślimy o większych przeróbkach pozdro i dzięki za info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości