V max VW Golf III 1,9 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja Mk3 kombi 1,9 TD na autobahnie licznikowo 185-190km/h prze 2 godziny, ale.. licznikowo. W każdym bądź razie niewiele aut mnie wzięło. Golfem Mk3 1,9D ciągłym 160, ale.. raz z górki udało mi się 175km/h i wiem że w papierach jest mniej ale tyle wskazł licznik, nie byłem złapany na radar więc piszę że licznikowo
witam panie krzylu bardzo pan nie dowiarek
te 200 ktore jechalem 1.9 td to bylo na 16" kolach tak wiec na 17"moze bylo by szybciej pozdrawiam ps 17" mam od nie dawna ale postaram sie go przegonic przy pierwszej lepszej okazji
Krzylu napisał:
az za duzo jak na 1.9TD
wg producenta vmax tego auta to 165km/h czyli o 20km/h wiecej chyba miales z gorki wiatr w plecy i jechales sam
Chłopeczku, prędkości max. w książkach podawane są
przy pełnym obciążeniu, więc jadąc sam lub z jeszcze jedną osobą prędkość max. jest zawsze większa od podawanej. Sam wyciągłem moim wozem 185 km/godz.
az za duzo jak na 1.9TD
wg producenta vmax tego auta to 165km/h czyli o 20km/h wiecej chyba miales z gorki wiatr w plecy i jechales sam
Chłopeczku, prędkości max. w książkach podawane są
przy pełnym obciążeniu, więc jadąc sam lub z jeszcze jedną osobą prędkość max. jest zawsze większa od podawanej. Sam wyciągłem moim wozem 185 km/godz.
KTO CI TO POWIEDZIALpiosz7 pisze:Krzylu napisał:
az za duzo jak na 1.9TD
wg producenta vmax tego auta to 165km/h czyli o 20km/h wiecej chyba miales z gorki wiatr w plecy i jechales sam
Chłopeczku, prędkości max. w książkach podawane są
przy pełnym obciążeniu, więc jadąc sam lub z jeszcze jedną osobą prędkość max. jest zawsze większa od podawanej. Sam wyciągłem moim wozem 185 km/godz.
nie pocieszaj sie kolego tym ze twoj Td moze tyle poleciec ale wcale nie musi
ktory producent podaje i SPRAWDZA vmax przy pelnym zaladunku
5osob+bagaz
chlopie zastanow sie co piszesz
rozbawiles mnie
to dla ciebie
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Krzylu napisał:
KTO CI TO POWIEDZIAL :
nie pocieszaj sie kolego tym ze twoj Td moze tyle poleciec ale wcale nie musi
ktory producent podaje i SPRAWDZA vmax przy pelnym zaladunku
5osob+bagaz
chlopie zastanow sie co piszesz :
rozbawiles mnie
Widzisz Krzylu chyba za mało lub wcale nie czytasz żadnych instrukcji obsługi samochodów i fachowych czasopism. Pomyśl który producent zaniżał by parametry swojego auta, prawie każde samochód wyciąga więcej niż jest to podawane w danych ( chyba że jest z nim coś nie tak, lub prędkość jest zablokowana elektroniczne ), dlatego że nie jest maxsymalnie obciążone. Nie wyssałem sobie tego z palca tylko kiedyś przeczytałem. Mam także pytaie: co cię tak wkurzają te TD ???
KTO CI TO POWIEDZIAL :
nie pocieszaj sie kolego tym ze twoj Td moze tyle poleciec ale wcale nie musi
ktory producent podaje i SPRAWDZA vmax przy pelnym zaladunku
5osob+bagaz
chlopie zastanow sie co piszesz :
rozbawiles mnie
Widzisz Krzylu chyba za mało lub wcale nie czytasz żadnych instrukcji obsługi samochodów i fachowych czasopism. Pomyśl który producent zaniżał by parametry swojego auta, prawie każde samochód wyciąga więcej niż jest to podawane w danych ( chyba że jest z nim coś nie tak, lub prędkość jest zablokowana elektroniczne ), dlatego że nie jest maxsymalnie obciążone. Nie wyssałem sobie tego z palca tylko kiedyś przeczytałem. Mam także pytaie: co cię tak wkurzają te TD ???
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
190km/h
Ja leciałem autostradą za Monachium ponad 190km/h przez ponad 2 minuty z żoną on-board . Wskazania prędkościomierza są ok bo porównywałem z dwoma autami, chyba że oba przekłamywały Nie wiem dlaczego tyle złośliwych uwag w tym temacie czyżby niektórym gula ktoś rozbujał he?. Dane producenta a faktyczne to 2 różne tematy. Potwierdzam że mój kolega MK3 GTD 75km (niedrogie modyfikacje dolot-wydech) wyciągnął 183km/h widziałem na własne oczy. Pozdro dla niedowiarków, wiatru w plecy życzę
no wiec spokojnie kolega Krzylu to jest troche narwany osobnik i wierzy tylko w ksiazki,juz sie o tym przekonalem,i nie da mu sie nic powiedziec bo tylko ona ma racje i koniec wkoncu skonczylo sie na tym ze wyzwal mnie od debila ale,glupiemu trzeba ustapic,a jak jego TD wyciaga tyle co pisze w kasiazce to,niechxcem go za darmo bo ja wiem ze wyciagaja owiele wiecej,sam jechalem Mk2 1.6GTD (JR) tyle ze z dosc mocno podkrecona pompa 190,i wiem ze np 1,9 td wystarczy podkrecic i zapodac intercooler i poleci 210km/h,ale kolega krzylu stwoerdzil ze to jest niemoliwe ze to tylko TDI moze tyle bla bla bla,jakos mam TDI mk3 90ps i lecialem nim 180,moze wycisnol bym wiecej ale szkoda mi go tak pilowac,tyle mi starczy ale juz bylo mu ciezko,wiec on stwierdzil ze moj golf w takim razie jest jakis zajechany,ale ja jezdzilem juz nie jednym TDI i wiem co to potrafi i fabrycznym TDI 90ps osiagnac ponad 190 jest malo prawdopodobne,one tak sie kulaja od 180 do 190 i nie wiecej.Ale kolega Krzylu jest widze swiecie przekonany ze TDI to jest nie wiem co a juz TD to szit,i stwierdzil ze silnik AAZ to niewypal bla bla bla...,cos tam,co jest oczywiscie totalna bzdura bo to bardzo dobry motor,a silnik TDI 1Z jest niczym innym jak dalszym rozmienieciem AAZ tylko ze zostala zmieniona turbina,uklad wtryskowy,dodany intercooler,i inna glowica (bez komory wstepnej),ale kolega Krzylu stwierdzil ze miedzy tymi dwoma silnikami istnieje prawdziwa przepasc technilogiczna,ze silnik AAZ to prawdziwy niewypal i dlatego byl produkowany tak krotko,to ja nie wiem skad ten facet czerpie dane,ale ja weim ze silnik AAZ byl montowany w golfieIII od 11.1991-12.1997,poprostu taki golfik byl troszke tanszy niz TDI ale tez fajny,pozatym silnik AAZ byl jeszcz ewczesniej montowany w passatach B3,i ciekaw jestem do jakiego silnika kolega Krzylu poruwnal dlugosc produkcji silnika AAZ ze stwierdzil ze byla krotka bo chyba nie do 1Z ktory produkowano od 09.1993r. do 07.1996r.,pozniej produkowano dalsze rozwiniecie i bylo to silnik AHU,robili go od 08.1996 do 12.1997 a nastepnie ALE i robino go od 05.1997 do 12.1997,pozniej juz byl silnik AFN 110ps. wiec nie wydaje mi sie zeby silnik AAZ byl robiony krotko,zaden TDI przynajmniej pierwszej generacji nie byl tyle produkowany,a jak twoj TD nie wyciaga wiecej niz 160 to albo ty sie szybciej boisz albo taki zajechany jest,jednym slowem niepopisales,i g....no wiesz oTDI...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
nie wiem co ten typ jest taki ciety na te TD heheh,a szczegulnie na AAZ moze jak byl maly to go jakis ugryzł HAHAHAHAH :D:D:D,a tak dla sprostowania to dodfam ze Vmax golfa mk3 TDI 90ps to 178km/h tyle podaje ksiazka ja swoim lecialem tylko o 2 km wiecej ale wiem ze sa tacy co jechali wiecej ale 190 to suie tym nieprzekroczy,bo elektronika nie pozwala,a w AAZ jest linka a nie komp i jest srubka ktora mzona dawke wiekszyc sobie samemu,a chyba chip w TDI nie robi nic innego poza zmina dawki na wieksza,wiec AAZ i kazdego innego TD mozna bardzo ladtwo przerobic na malego potworka krecac sobie srubka za calkowita darmoche i np dodajac jeszcze inerka,niz pakowac kupe kasy w chip do TDI,pozatym prawie kazdy TD jest podkrecony, jak nie byl ruszany to na pompie etryskowej powinny byc plomby,jak ich nie ma to wiecie juz dlaczego wasze fury jada wyraznie wiecej niz ksiazka pisze
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości