Ostatni tłumik

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ostatni tłumik

Post autor: Dominik107 » pn maja 08, 2006 00:35

Witam. Ostatnio przepalila mi sie tylna scianka w koncowym tlumiku ale cala puszka jest oki. Dzisiaj pobawilem sie troszke przy pomocy pana srubokreta i mesla :hehe: i nawet calkiem niezly basik uzyskalem. I tak sobie pomyslalem zeby wyciagnac z tego tlumika wszystko ze srodka i dospawac koncowke. Moze ktos robil juz tak i powie czy bedzie fajnie to brzmialo i czy warto sie bawic z tym tlumikiem. Podkreslam ze cala pucha jest wporzadku tylko 1 scianka ma dziure. Chodzi mi tylko o uzyskanie fajnego dzwieku bo w poprawe osiagow za pomoca wydechu jakos nie za bardzo wierze. Pozdro



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 08, 2006 12:53

troche to niemołżiwe żeby tłumik byl w środku ok jak jużprzerdzewiał na wylot.....tłumiki rdziweją od środka na zewnątrz, wiec jak juz wyłazi to masz niemalże gwarację że w środku jest juz w gorszym stanie......stan puszki nie mówi o stanie tłumika, nie oceniaj kśiążki po okładce......ale wiadomo bez przesady....moim zdaniem pospawaj go za grosze i zbieraj na nowy



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » wt maja 09, 2006 23:36

ja mam pusze dobra ale ja od nowosci...zaraz po kupieniu oproznilem go i chodzi zaje...iscie:)


_______________________________
www.stylepoznan.com

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » śr maja 10, 2006 01:41

Chodzic to moze bedzie ladnie jesli chodzi o dzwiek ale moc troche spadnie, nie bedzie to przelot wiec spaliny beda wprowadzane w niepotrzebne zawirowania.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr maja 10, 2006 23:21

skuri, przelot nie znaczy lepsza moc, wrecz przeciwne jak zrobisz układ wydechowy na pałe, przeloty wszwedzie, a moze i wieksza sr rur, to na bank spadnie moc i moment, a na przebnieg tych wykresów juz lepiej nie patrzeć....
chodzi mi o to ze jak wstawisz zamiast końcowego seryjnego sprawnego tłumika jakiś przelot uniwersalny na pałe(a to chyba sugerujesz), to w najlepszym przypadku nic sie nie zmieni a najprawdopodobniej przebiegi wykresów sie pogorszą...taka prawda.....
a patrzyliscie np wykres inż Chojnackiego seja z rurą a potem ze strumienicą ??



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » czw maja 11, 2006 13:09

No wlasnie o to mi chodziło ze wydlubanie tlumika nic nie da a wrecz pogorszy....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości