koniec swapu i parę pytań !!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

koniec swapu i parę pytań !!!

Post autor: KoguT » śr sie 08, 2012 23:53

jeśli pompa dmucha 1,2bara to powinno chodzić



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

koniec swapu i parę pytań !!!

Post autor: KoguT » czw sie 09, 2012 10:04

jeśli niema pompy w okolicach belki tylnej to ma jedną. ale nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć dokładnie.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

koniec swapu i parę pytań !!!

Post autor: KoguT » sob sie 11, 2012 03:21

kolego... do mk2 wstawia się bak z mk3 i wszystko gra :bigok:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

koniec swapu i parę pytań !!!

Post autor: wesol » sob sie 11, 2012 07:04

kiedys jechalem do Bornego Sulinowa i na poboczu gosc stal chyba mk3 albo wlasnie mk2 i cos tam majstrowal. Zagadalem co sie stalo a on mi mowi ze nic bo zaraz bedzie jechal. Mowil ze pompa paliwa u niego lata sobie po baku jak żyd po pustym sklepie i jak ma malo paliwa to czasami sie tak ustawi ze nie moze zaciagnac sobie. Jakbys jakos tylko ustawił tą pompe zeby byl skierowana w dól i chocby tylko jakos do tego koszyka jakas opaska pryzmocowal to mysle ze to by zadziałało. Moz enie bedziesz mógł na rezerwie smigac ale tak to nie powinno przeszkadzac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

koniec swapu i parę pytań !!!

Post autor: KoguT » ndz sie 12, 2012 06:53

wolsky, kolektor daj od 2e z mk3 albo z jakiegoś GTI z mk2 (8v rzecz jasna) i wejdzie. na szrocie to nie są pieniądze a będzie po problemie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości