Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
EnejVW
Diesel Master
Diesel Master
Posty: 746
Rejestracja: czw cze 30, 2011 14:49
Lokalizacja: SCI

Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280

Post autor: EnejVW » ndz lut 03, 2013 23:22

b3 to to samo co mkii, ale jeśli masz oba to możesz przymierzyć czy pasuje, wiem że lucasy są takie same przy 256 jak i 280



szymonecki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 10, 2013 17:41
Lokalizacja: PL

Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280

Post autor: szymonecki » pn lut 04, 2013 00:12

Optycznie to samo... Nie będe ściągał zacisków-passat jest klienta... Skarżył się na słabe(wtf?) hamulce, dla mnie hamulce są igły, dla niego słabe.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Zaciski hamulcowe z MK3 GTI do MK2 16V zmiana na tarcze 280

Post autor: rysiektr » pn lut 04, 2013 10:37

szymonecki pisze:Zaciski niby te same, jednak etka mówi że są różne... Jak to jest w rzeczywistości?
Zacisk zostawiasz z 256, zmieniasz tarcze i jarzmo


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości