Witam
Mam problem w mojej Borze ponieważ mam motor 1.6 16V 190tys przebiegu (niby) i bierze olej ok 1l/1000km, strasznie kompci na niebiesko przy wyższych obrotach (4,000 wzwyż). I teraz nasuwa się pytanie czy jest możliwość wsadzenia silnika 2.0 8V z golf'a III/Vento? Dobry silnik do bory kosztuje 1000-1500 kiedy w tej cenie mam kompletny ze skrzynią 2.0 8v
PROSZĘ o POMOC
Swap 1.6 na 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Swap 1.6 na 2.0
Mariusz954, ale po co się cofać?
wymień uszczelniacze na zaworach, ewentualnie uszczelkę pod głową (przy tym zabiegu dobrze jest dotrzeć zawory i gniazda i odrazy uszczelniacze wymienić).
i dymienie przejdzie. Wyniesie Cię to około 400zł już z robotą max (chyba że sam masz zdolności i zaplecze).
A jak nie to mogą być pierścienie. Ale na to bym nie stawiał.
No chyba że już uparłeś się na swapa to nie pchaj się w silniki "starszej" generacji. Skoro 2.0 to bierz coś z bieżącego modelu. Mniej kombinowania.
wymień uszczelniacze na zaworach, ewentualnie uszczelkę pod głową (przy tym zabiegu dobrze jest dotrzeć zawory i gniazda i odrazy uszczelniacze wymienić).
i dymienie przejdzie. Wyniesie Cię to około 400zł już z robotą max (chyba że sam masz zdolności i zaplecze).
A jak nie to mogą być pierścienie. Ale na to bym nie stawiał.
No chyba że już uparłeś się na swapa to nie pchaj się w silniki "starszej" generacji. Skoro 2.0 to bierz coś z bieżącego modelu. Mniej kombinowania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości