co lub kto to jes węglowski

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

co lub kto to jes węglowski

Post autor: Ferdas » ndz kwie 30, 2006 23:31

każdy tu coś mówi o jakimś węglowskim co to jest???



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 01, 2006 08:57

Nie o Węglowskim, a o Lechu Węglarskim. Jest to inżynier, który potrafi tak przerobić wydech i ssawkę, że dostaniesz parę koni. Najwięcej ile wycisnął z serii to chyba 32KM po przeróbkach tylko ssawki i wydechu.



Ferdas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 23:07
Lokalizacja: Sędziszów młp.
Kontakt:

Post autor: Ferdas » pn maja 01, 2006 10:13

a skąd on jest i drogi jest?? ile bieze za takie coś??



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 02:04

hehehehehehe filtr węglowski może :bajer:



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob maja 06, 2006 02:19




Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 02:31

no ale pod "węglowski" pewnie kolega nic nie znalazł :mrgreen:



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob maja 06, 2006 02:34

sas_gti pisze:no ale pod "węglowski" pewnie kolega nic nie znalazł :mrgreen:
hehe pewnie tak, chociaż TAZ wyprowadził go z błedu :hmm:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob maja 06, 2006 09:27

Za zrobieniecałego wydechu i przerobienie dolotu krzyknął mi tylko 1800zł co jest ceną normalną, biorąc pod uwagę fakt, że wydech cały z kwasówki, kolektor barany, i obiecuje 15KM od tak, a może i więcej. I to wszystko na LPG.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob maja 06, 2006 12:42

TAZ pisze:1800zł
norma.....wydech do seja u inż Chojnackiego, ale bez dolotu, tez z kwasówka, ale tez bez baranów (Gr N) ze sportowym katem (czyli zmiana dopiero za kolektorem).....1200 zł

takze 1800 wydaje mi sie dobrą ceną za kompleny wydech z baranami i dolotem do golfa gdzie średnice rur są wieksze niz w seju i ujkład dłuższy (wieksze koszty)

Chjonacki by wziął ze 2000-2500



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob maja 06, 2006 14:24

sas_gti pisze:...

Chjonacki by wziął ze 2000-2500
nie zawsze podejmie sie zrobienia barana - patrz moje G60. Po prostu musialem kupic barana Supersprinta a reszte sam zrobilem i jakis 1000zł w kieszeni


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob maja 06, 2006 18:37

Tylko, że ja chcę wyliczony wydech, stawiam nie na moc, ale na moment obrotowy. Chcę zejść jak najniżej.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob maja 06, 2006 19:26

TAZ pisze:Tylko, że ja chcę wyliczony wydech, stawiam nie na moc, ale na moment obrotowy. Chcę zejść jak najniżej.
Wykonanie wydechu to nie tak duzy problem jak jego wyliczenie.
Jezeli znajdziesz kogos kto Ci to wyliczy to bedziesz mial z górki :)
Ja niestety wiem tylko jak i co dogiąć i pospawac, chociaz swego czasu (nim zabrałem sie za robienie wydechu w G60) to "korespondowałem" z inz Węglarskim.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob maja 06, 2006 19:28

Przez telefon ten człowiek każdemu pomoże, nawet coś niecoś powie jak z czym i do czego. Miałem z nim kilka razy możność porozmawiać i twierdzę, że ten człowiek wie co mówi.



Awatar użytkownika
Mrozio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: pn lis 29, 2004 19:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Mrozio » sob maja 06, 2006 19:43

Jesli ktos chce to niech poda mi maila na priv to wysle zestawienie wzorow w exelu wg.Pana Grabowskiego,chwile posiedzialem i wprowadzialem w miare prostej formie.Wystarczy wpisac dane dot. walka i przylgi zaworowej plus pare innych. Wyniki to srednica i pojemnosci a takze dl. rury ktora ma dzialac w zakresie falowym. Nie wiem jak sie zaopatrujecie na teorie Pana Grabowskiego,ale wydaje mi sie calkiem rozsadna. Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Maj 06, 2006 7:46 pm ]
Jesli ktos znajdzie bledy w formule to prosze o kontakt

[ Dodano: Nie Maj 07, 2006 9:15 am ]
w zwiazku z duzym zainteresowaniem wrzucilem pliki na moja strone (autoreklama ;) ) http://vwej.neostrada.pl mozna pobrac.


TKD WTF

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości