Strona 6 z 8

[mk4/bora] swap hamulców

: wt sie 15, 2017 22:29
autor: Krystianmk2
Cześć wszystkim mam takie pytanko czy zacisk z mercedesa 4 tłoczowy jaki jak ten podejdzie pod tarcze 324mm do seata toledo 1M oczywiście po zastosowaniu adaptera i czy jest to ogólne nie wykonalne .
http://allegro.pl/w215-cl-500-zacisk-ha ... 75460.html" onclick="window.open(this.href);return false;

[mk4/bora] swap hamulców

: pn sie 28, 2017 20:55
autor: tomek08
Witam, powinno podejść, kolega miał taki zacisk w golfie mk3 na seryjnej zwrotnicy i jak się nie mylę to z taką tarczą lub większą.
Pozdrawiam.

[mk4/bora] swap hamulców

: śr sie 30, 2017 20:00
autor: Krystianmk2
Dzięki za odpowiedz

[mk4/bora] swap hamulców

: czw sie 31, 2017 23:15
autor: tomek08
Witam, tu możesz poczytać na ten temat.
Chyba gdzieś na ostatniej stronie.
Pozdrawiam.

[mk4/bora] swap hamulców

: ndz wrz 17, 2017 21:24
autor: oneblood22
Czy przy zmianie zacisku na 4 tłoki z przodu pod tarcze 312 i z tyłu na zwykłe zaciski + tarcza 256 trzeba zmieniać pompe?

[mk4/bora] swap hamulców

: wt paź 10, 2017 14:34
autor: Powerek
Siemak moze nie do konca w temacie ale pytanko mam zamiar kupic 2.8 (seryjny) badz mk4 arll 230km 480 nm i chcialbym załozyc wieksze tarcze i zacisk co musze zrobic zacisk bedzie 6tłoczkowy jakie tarcze podejda do tego ;] tarcza normalnie jak kazda inna sie zakłada a zacisk na adapter tylko i bedzie smigac ? ori przewod z sruba podejdzie pod taki zacisk czy juz inny otwor z innym gwintem jest . Jak ktos obczaja te tematy moge pw :) ?

[mk4/bora] swap hamulców

: czw gru 21, 2017 10:14
autor: oneblood22
Czy zaciski na tyl pod tarcze 256 beda takie same z tolego II AQN jak z golfa AQN? Oczywiscie naped na przod.

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: śr kwie 18, 2018 16:58
autor: oneblood22
ROBAL_26 pisze:
śr sty 28, 2015 21:43
Jeżeli auto w serii miało z przodu 288 to to przejściu na 312 nie ma konieczności kodowania , natomiast jeśli były 256 lub 280 to trzeba przekodować pompę ABS/ESP
W przypadku MK60 kodowanie jest w miare proste, wyciagajac po rodzaju zaciskow,
dla oski:
+0000002 = FS3 54 14"/15" (zacisk z tarczami 256,280)
+0000514 = FN3 54 15"/16" (zacisk z tarczami 288,312)
+0000517 = 2FN 42 17" (zacisk dwutloczkowy z tacza 334)
dla czterolapa:
+0000006 = FS3 54 14"/15"
+0000518 = FN3 54 15"/16"
+0000521 = 2FN 42 17"
Zatem zmieniajac z FS III dodajesz do kodowania +512 i masz 288,312, lub +515 i masz 334 dwutloczkowy.
W przypadku MK20 nie mam rozpisanego kodowania, ale zauwazylem ze kodowanie ma postac np. 03304, 13304. "1" na najwyzszej pozycji maja pompy ABS z EDS, zwykle ABS maja "0". U mnie kodowanie bylo 03304, po zmianie na 03504 ABS dziala twardziej, tzn. bardziej na sile hamuje kola. Z ciekawostek Golf IV GTI '00 z pompa MK20 ma kodowanie 13504, leon sport '99 ma 13304, leon signo '01 03304, toledo '99 03504, octavia 03304, sharan 12502, 12812. Zatem trudno powiedziec od czego to zalezy... Jesli ktos ma rozpisane kodowanie dla MK20 to z checia zapoznam sie z tym.

kodowanie dla 312 przod i 256 mm tył:
Na pompie MK20 to nie ma zbytniego pola manewru, probuj 03304, 03504, 03604 i hamuj, najlepiej po deszczu, pamietaj zeby wyjsc ze sterownika na probie drogowej. Jesli masz nowsza MK60 to kodowanie jest w miare rozpisane
Czyli z tarczami 256 na tyle i 330 na przód raczej konieczne jest przekodowanie pompy?

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: śr kwie 18, 2018 21:05
autor: ROBAL_26
musisz mienić kodowanie pompy.ok

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: czw kwie 19, 2018 09:08
autor: oneblood22
ROBAL_26 pisze:
śr kwie 18, 2018 21:05
musisz mienić kodowanie pompy.ok
Według tego co napisałeś będzie ok?

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: czw kwie 19, 2018 17:28
autor: ROBAL_26
oneblood22 pisze:
czw kwie 19, 2018 09:08
ROBAL_26 pisze:
śr kwie 18, 2018 21:05
musisz mienić kodowanie pompy.ok
Według tego co napisałeś będzie ok?
Tak :bigok:

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: wt cze 04, 2019 07:40
autor: bartektrn
Witam mam bore kombi 1999r. 2.3 150hp oska robię swap na 2.8 vr6 i chce większe heble jakie i z czego dać lub jak przerobić moje? Jestem kompletnie zielony bo to moje drugie auto typowy dupowoz, do zabawy mam a4 b6 zmodzone na 400 hp i w tym siedzę dlatego pytam

Lub może ktoś z forum ma graty do zmiany hebliub wie kto ma biorę od reki!!

PS. Przód 312 z golfa 4, a3 i tył 288 może być podejdzie p&p? Czy trzeba coś zmieniać jeszcze zwrotnice? Osłony też z czego brać?

Pozdrawiam

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: wt cze 04, 2019 15:54
autor: oneblood22
Jak masz 2.3 150hp a chcesz 312mm na przów to wystarczy że kupisz jarzma i zaciski z golfa (2.3 170hp lub 2.8 ) może tez być skoda
Tył 288mm to musisz adaptery kupić i wtedy z VW T5

Re: [mk4/bora] swap hamulców

: śr cze 05, 2019 09:29
autor: bartektrn
oneblood22 pisze:
wt cze 04, 2019 15:54
Jak masz 2.3 150hp a chcesz 312mm na przów to wystarczy że kupisz jarzma i zaciski z golfa (2.3 170hp lub 2.8 ) może tez być skoda
Tył 288mm to musisz adaptery kupić i wtedy z VW T5
A 2.8 i 2,3 170hp jakie ma heble przód tyl w Seri?
Możesz coś więcej na temat tego adaptera ? Wtedy zacisk z T5?

Ta 2,3 150hp okazała się parch szukam dalej. Jakby ktoś miał bore golfa z 2,3 lub 2,8 a nawet 3,2 biorę proszę o info.

Cos innego jest co podejdzie w miarę p&p,?