[mk4/bora] swap hamulców

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: rombinik » pn mar 30, 2015 20:46

Dzięki!



Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: rombinik » śr cze 10, 2015 15:38

Czy tylne osłony da się wymienić bez uszkodzenia łożysk? Teraz szukałem zestawów i najpierw powiedział mi to gość, który posiada cupre r na części, a później to samo gość od octavii rs, a nigdzie takiego info nie widziałem w tematach o swapie 232->256...



radi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 24, 2014 06:19

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: radi91 » śr cze 24, 2015 16:31

Witam, mam małe pytanie. Czytałem cały temat ale znalazłem odpowiedzi. Planuje wymienić tylne hamulce (Golf 4, 150km ARL, napęd przód). W serii 232mm, chciałbym włożyć 280. Najlepiej jakby weszły tarcze wentylowane. Co potrzebuje do takiego swapu i od jakiego modelu szukać?



Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: rombinik » śr cze 24, 2015 16:57

http://allegro.pl/audi-a3-tt-golf-iv-le ... 88932.html" onclick="window.open(this.href);return false;



radi91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn lut 24, 2014 06:19

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: radi91 » śr cze 24, 2015 22:44

Dziękuje :kufel:



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: G0 Karcio » ndz paź 09, 2016 17:50

Takie pytanie, z czego podejdą zaciski 6-cio tłoczkowe przód z tyłem na tarcze przód 334mm z eRki i tył min.280mm? Jest to w ogóle możliwe? Ładnie to wygląda i kto wie może i u mnie taki zestaw zawita kiedyś.



man84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sty 20, 2012 12:27
Lokalizacja: kraków

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: man84 » pt gru 30, 2016 21:04

Witam mam pytanie ma ktoś i udostępni tylne adaptery pod oryginalny zacisk żeby z tarczy 245mm przejść na 280mm ?
Samochód passat B5 FL napęd na przód
:kufel: :kufel: :kufel: :kufel: w podziękowaniu :)))



Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: Pikus139 » pt sty 06, 2017 19:30

witam pytanko mam. Posiadam bore 2.3vr5 AGZ 150km jakiego rozmiaru moze byc tam tarcza?280 czy 288?
Ral1n pisze:
eden1992 pisze:Ral1n zacisk z porsche?
Cayenne dokładnie. :bajer: ... no chyba, że pijany będę dzwonił zamawiać zestaw to z R8 8 tłoczków - ale imho mija się z celem przy wadze auta +/- 1300kg.

Rogal kiedyś do mnie - chodź coś Ci pokażę - zapytał czy nie chce takich hebli właśnie z Cayenne - jak zobaczyłem z bliska - to wymiękłem, ale teraz myślę, że jest to wariant optymalny do dynamicznej jazdy i nie ma nawet nad czym dumać!

Obrazek
Ten zacisk to na tyl czy przod? Jezeli u siebie bede mial 288 to chcial bym przejsc na 312 wiem ze nie trzeba zmieniac zacisku,ale wolal bym wizualnie ladniejszy i efektywniejszy. swapa takiego zacisku na przod (jezeli jest on na przod) robil ktos?

co potrzebne do montazu takiego zacisku czy jarzmo451 wystarczy czy cos innego?


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: kkkacper » pt sty 06, 2017 22:05

Pikus139, nie piszemy posta pod postem, edytujemy!!

Zacisk raczej 6 tlokow, wiec przedni zapewne.. do zaciskow potrzebujesz adapter plus jakas sensowna tarcze.. temat walkowany pierdyliard razy w necie, wystarczy poszukac..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: oneblood22 » wt sty 17, 2017 10:52

Witam, szykuje się do swapa na przód z 288 na 312, zaciski 4 tłoczki z porsche.
Przeczytałem już prawie wszystko co się da. Wiem że najelpiej z ibizy cupry podchodza p&p ale praktycznie niedostępne(na ebay pare sztuk jest) i drogie.
Z porsche boxster s 986 tez tanie nie są.
Czy ktoś zakładał z porsche cayenne ? Chodzi mi o tylne zaciski z cayenne na przód pod 312. Da się to spasować?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: kkkacper » wt sty 17, 2017 22:25

Wszystko sie da, ale zakladanie tylnych zaciskow na przod to strzal w kolano.. poczytaj w necie, na racingforum to bedziesz wiedzial dlaczego ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

oneblood22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 378
Rejestracja: wt lis 20, 2012 00:40
Lokalizacja: lodz

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: oneblood22 » śr sty 18, 2017 08:36

Nie pomyślałem o tym..ale sprawdze ten temat. W sumie skoro tarcze na tył do cayenne sa 330 a ja na przód będe miał 312 to wydawało mi się, że caciski z tej 330 będą ok pod taka tarcze.

a swap zacisków z alfa romeo 159? ktoś robił coś takiego? cenowo nie jest aż tak żle.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: kkkacper » czw lut 23, 2017 08:54

oneblood22, tu nie chodzi o wielkosc tarczy tylko o rozklad masy i sily ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

tomek3815
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sie 11, 2013 13:17

[mk4/bora] swap hamulców

Post autor: tomek3815 » śr mar 15, 2017 23:56

Czy zmieniając tylne hamulce z 232 a 256 trzeba kodowac pompę? Jeśli tak to czy to różnica w kodowaniu przy ESP i bez? Mam ESP i auto z 2003r



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości