Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
ja najwyżej po pracy Ci podesle ok 20 chyba ze ktos wczesniej znajdzie na necie
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
no ja nie widze w wezyku wychodzacym z kolektora (podcisnienie do BOVA) zebybyl jakis zaworek elektromagnetyczny jest tylko wezyk gumowy metalowy i dalej gumowy zadnego zaworka po drodze nie ma ...zdenerwuje sie *#cenzura#* calkiem tego bova i btaki bedzie final heBorys pisze:crashmax pisze:bugalon pisze:Tłoczek nie powinien chodzić po dodawaniu gazu tylko po zamknięciu przpeustnicy
bardzo dobra uwaga
pamietajcie ze w 1.8T DV sterowanie nie jest bezposrednio z kolektora tylko po drodze jest jeszcze zaworek elektromagnetyczny, temu pisałem by podcisnienie wziąc bezpośrednio z kolektora z pominięciem tegoż zaworka
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
nie wszedzie elektro zawór
nie denerwuj sie
nie denerwuj sie
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
nie denerwuje sie tylko po co ma mi siedziec BOV skoro nie trybi jak powinien ... nie powiem bo zawsze chcialem miec blow offa ale skoro nie dziala .... mozliwe ze sie skonczyl??( bo wczesniej jak widzicie byl zle zamontowany ...u magikow we francji )
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
i jak zrobiles go ??
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
nic nie ruszalem bo nie wiem co zrobic zeby bylo dobrze nikt nie chce pomoc he;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
to jak wpinac sie trojnikiem w wezyk idacy do regulatora cisnienia paliwa ???
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
loskowalos88 pisze:to jak wpinac sie trojnikiem w wezyk idacy do regulatora cisnienia paliwa ???
normalnie sie wpiac, przeciac wezyk wstawic 3-nik w wezyk i z wolnego wyjcia dac sterowanie do BOV,
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
wiem jak to zrobic ... tylko ciekawe czy da efekt ;] bo przeciez podcisnienie i tak idzie do BOV-a...no chyba ze jest roznica miedzy tym co idzie z kolektora do BOV-a a tym co idzie z kolektora do regulatora cisnienia paliwa ... kupie trojnik i zobacze dam znac po weekendzie dzieki
- ChabczaN
- DieseL PoweR
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
- Kontakt:
Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
???? niestety .crashmax pisze:bugalon pisze:Tłoczek nie powinien chodzić po dodawaniu gazu tylko po zamknięciu przpeustnicy
bardzo dobra uwaga
gdy przepustnica jest zamknieta bov jest otwarty !
po dodaniu gazu bov sie zamyka i trzyma cisnienie, po odpuszczeniu gazu sie otwiera i upuszcza cisnienie !
wezyk sterujacy do kolektora, za przepustnicę !
podlaczenie bov obojetnie gdzie, pomiedzy turbem a przepustnicą.
musi dzialac chyba ze turbo juz dmucha tak slabo ze nie slychac za male cisnienie.
wepnij manometr z trojnikiem w wezyk sterujacy bov'em i sprawdz jakie cisnienie ci turbo pompuje
Re: Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
loskowalos88 pisze:wiem jak to zrobic ... tylko ciekawe czy da efekt ;] bo przeciez podcisnienie i tak idzie do BOV-a...no chyba ze jest roznica miedzy tym co idzie z kolektora do BOV-a a tym co idzie z kolektora do regulatora cisnienia paliwa ... kupie trojnik i zobacze dam znac po weekendzie dzieki
i co kolego zrobiles ??:):) nic nie dajesz znac :)
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: czw kwie 19, 2012 09:28
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
zrobilem tak jak mowiliscie ...trojnik w wezyk od regulatora i pupa ...dalej nic ... i tloczek chodzi tak jak mowielm jak gdyby na odwrot ....wydaje mi sie ze BOV jest do D***
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
Odgrzewam kotleta :p
Co prawda nie pracuje z properfektem, tylko z jakąś podróbką greddy ale przerabiam ten sam temat. BOV zamontowany na rurze, podciśnienie wzięte z miejsca gdzie szło seryjnie do DV. na biegu jałowym tłoczek lekko odchylony, przy dodaniu gazu tłoczek zamyka się, po odpuszczeniu tłoczek puszcza i upuszcza ciśnienie. Pytanie jest takie, czy na "jałowym" tłoczek nie powinien być całkowicie zamknięty? Jeśli tak powinno być to jest sposób, który jutro będę testował, mianowicie założenie zaworka zwrotnego na przewód podciśnieniowym który steruje tłoczkiem,
A tu zmiany które zaobserwowałem po wymianie oryginalnego DV na BOVa:
- falowanie na niskich obrotach ( przy schodzeniu z obrotów problemy z utrzymaniem na 900, czasem spada nawet poniżej 600 ale silnik nie zgaśnie, Podejrzewam właśnie to, że tłoczek pozostaje odchylony )
- strzały w wydechu ( to raczej normalne, bo przy zmniejszonej ilości powietrza dawka paliwa pozostała taka sama. Myślę, że naprawić to może tylko strojenie )
Co prawda nie pracuje z properfektem, tylko z jakąś podróbką greddy ale przerabiam ten sam temat. BOV zamontowany na rurze, podciśnienie wzięte z miejsca gdzie szło seryjnie do DV. na biegu jałowym tłoczek lekko odchylony, przy dodaniu gazu tłoczek zamyka się, po odpuszczeniu tłoczek puszcza i upuszcza ciśnienie. Pytanie jest takie, czy na "jałowym" tłoczek nie powinien być całkowicie zamknięty? Jeśli tak powinno być to jest sposób, który jutro będę testował, mianowicie założenie zaworka zwrotnego na przewód podciśnieniowym który steruje tłoczkiem,
A tu zmiany które zaobserwowałem po wymianie oryginalnego DV na BOVa:
- falowanie na niskich obrotach ( przy schodzeniu z obrotów problemy z utrzymaniem na 900, czasem spada nawet poniżej 600 ale silnik nie zgaśnie, Podejrzewam właśnie to, że tłoczek pozostaje odchylony )
- strzały w wydechu ( to raczej normalne, bo przy zmniejszonej ilości powietrza dawka paliwa pozostała taka sama. Myślę, że naprawić to może tylko strojenie )
- ChabczaN
- DieseL PoweR
- Posty: 178
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:49
- Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
- Kontakt:
Co to za blow off ?? i czemu nie slysze go jesli to on ?
Kalik, nie dawaj zadnego zwrotnego !
dobrze ci pracuje na wolnych obrotach bov jest otwarty.
dodajesz gazu bov sie zamyka ! utrzymuje cisnienie!
puszczasz gaz i sie otwiera .
gaz puszczony = otwarty bov i tak ma to byc !
obroty ci faluja bo DV upuszcza powietrze spowrotem w przeplywomierz ! i tak jest napisana mapa !
dlatego tez gdy nie widzi powietrza przylewa silnik i strzela z wydechu .
przy zmianie biegu nie zamula ci ? łapie jakis bład na kompie ? np uszkodzony DV ?
tak maja te 1,8t
nie wszystkie !
poszuakc, poczytac
powiem ze przy 0,6 bara bov pro perfekt typ I taki: http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3066913816" onclick="window.open(this.href);return false; w fordzie probe gwizda jak szalony
dobrze ci pracuje na wolnych obrotach bov jest otwarty.
dodajesz gazu bov sie zamyka ! utrzymuje cisnienie!
puszczasz gaz i sie otwiera .
gaz puszczony = otwarty bov i tak ma to byc !
obroty ci faluja bo DV upuszcza powietrze spowrotem w przeplywomierz ! i tak jest napisana mapa !
dlatego tez gdy nie widzi powietrza przylewa silnik i strzela z wydechu .
przy zmianie biegu nie zamula ci ? łapie jakis bład na kompie ? np uszkodzony DV ?
tak maja te 1,8t
nie wszystkie !
poszuakc, poczytac
powiem ze przy 0,6 bara bov pro perfekt typ I taki: http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3066913816" onclick="window.open(this.href);return false; w fordzie probe gwizda jak szalony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości