Witam ostatnio nabyłem golfa 2 1,6 benzyna bez gazu. Pierwszy objaw to falujące obroty ale auto jeżdziło. Po kilku dniach zaczęło gasnąć. Pokręciłem śrubą (tą od góry co sie kręci przez obudowe dolotu) obroty nadal falowały ale auto już nie gasło i dobrze jeżdziło, przez kilka dni.. Ostatnio odpalam pochodził 30sec na jałowym i zgasł sam. Odpalam wrzucam 1 jade zdjąłem noge z gazu zgasł, odpalam jedynka musiałem przyhamować więc zdjąłem noge z gazu i zgasł. I teraz dzieje sie tak cały czas, musiałbym cały czas gazować żeby jechać a wiadomo wtedy spalanie tragedia niewiem gdzie szukać problemu ale pewnie problem leży w gażniku.
Zauważyłem że na zimnym silniku przepustnica otwarta jest na 3-4mm jak odpale to też jest tak otwarta i jak gazuje to sie otwiera o milimetr lub dwa. Jak silnik sie zagrzeje to przepustnica sie otwiera całkiem i nie reaguje już na dodawanie gazu przez co silnik dostaje za dużo powietrza i auto gaśnie (zdiagnozowałem to bo jak lekko domknę przepustnice przy odpalonym silniku i jest otwarta na te 3-4mm to chodzi i nie gaśnie) W czym jest problem ?? Słyszałem że to może być wina jakiejś sprężynki od przepustnicy która pod wpływem temp sie rozszerza, możliwe też że spadła lub sie zerwała. Gdzie tego szukać?
Prosiłbym o rady krok po kroku co robić aby doprowadzić auto do stanu używalności.. Kupno gażnika jak narazie nie wchodzi w gre.
P.S Gaźnik to PIERBURG 2E
Golf II 1,6 benzyna problem z Gaźnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Golf II 1,6 benzyna problem z Gaźnikiem
Jestes w dziale speed, temat nie dotyczy poprawy osiągów/modyfikacji tylko diagnostyki i naprawy. Od tego typu pytań są odpowiednie działy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- teksior
- Gadatliwa bestia
- Posty: 636
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:31
- Lokalizacja: Płaza / KCH
- Kontakt:
Golf II 1,6 benzyna problem z Gaźnikiem
no niestety to te gazniki...sam miałem taki przypadek jak ty, odwiedziłem 7mechaników i dopiero 8zrobił, Umnie była wina zapłonu i gaznik do regulacji, Mozliwe ze ci bierze lewe powietrze
Golf MKIV -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=383856
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf MKII -http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=413484- Odjechał:(
KAZDY PREZES Z POLSKIEJ WSI, SMIGA GOLFEM GTI
Golf II 1,6 benzyna problem z Gaźnikiem
Pierburg 2E to linia gaźników. W niej są bardzo różniące się modele. Np 2ee i 2e2.
Podejrzewam, ze masz silnik PN z gaźnikiem 2EE, sterowanym elektronicznie. Jeśli tak to hasełko do wyszukiwarki dla Ciebie: nastawnik przepustnicy 2EE. Miłej lektury.
Podejrzewam, ze masz silnik PN z gaźnikiem 2EE, sterowanym elektronicznie. Jeśli tak to hasełko do wyszukiwarki dla Ciebie: nastawnik przepustnicy 2EE. Miłej lektury.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości