Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
Witam..Dziś mój świeżo poskładany silnik 1.8PB Digi II zatrzymał sie nagle na wolnych obrotach :(:(: Silnikiem nie dało sie obrócić .. A dokładniej :
Blok ABS : nowe panewki , nowe pierścienie
Głowica PB splanowana 1.5mm po remoncie i portingu
Chłodniczka oleju Z disla 1.9
A wiec Tak ... Golfem juz jeździłem bez hamulców XD tzn byl ręczny ... niestety tylko na drodze nie utwardzonej Bardzo zrywny latałem po całej drodze do nawet na 3 biegu ... ale nie przesadzałem tez bo na dotarciu itp.
problemem było to ze nie termostat nie puszczal ... dlatego zostawilem go na wolnych ,, co jakis czas 2 tys ,2500 obr .. i czekałem.. Dziwiło mnie to ze głowica mocno sie grzała a blok duzo mniej wraz z miska /... ... Aha i jeszcze jedno po otworzeniu korku wlewu oleju , olej nie bryzgał za bardzo , bylo widac na szklankach ze smaruje itp wiec sie tym nie martwiłem , uznałem ze tak ma byc . licznik wskazywał ze smarowanie jest .
Ale Nagle po 15 min pracy .. Nagly STOP .. mały zgrzyt , pasek przeskoczyl o kilka zębów , Nie dało sie obrócić Silnikiem . Zdziwił mnie tez fakt ze po wyciągnięciu bagnetu temp oleju wynosila moze 40 stopni .. miska i dolna czesc bloku tez nie byla gorąca . a glowicy nie dalo sie dotknąc .. Woda byla Gorąca ale miała moze jakies 60 70 stopni.. Nie jestem pewien co mogło spowodować zatrzymanie .. Prawdopodobnie głowica .. ????. brak smarowania ....??? Tylko dlaczego ...????? Blok silnika Był nie do końca sprawdzony . tzn właściciel powiedzial ze wszystko z nim bylo ok ... ale znalazłem w nim wode zmieszana z olejem .. Ale postanowilem na nim złożyć silnik , tuleje nie wyglądały tak złe a blok prawie za darmo . Jesli to blok To spowodował To mam pytanie .. ponieważ mam blok za 100 zl tym razem sprawdzony, mały przebieg , Ale o pojemnosci 2 z golfa 2 GTI 8 zaworów ... z tego co wiem to inny jest aparat zaplonowy bo taki mam z 2l.... niewiem co tera
Blok ABS : nowe panewki , nowe pierścienie
Głowica PB splanowana 1.5mm po remoncie i portingu
Chłodniczka oleju Z disla 1.9
A wiec Tak ... Golfem juz jeździłem bez hamulców XD tzn byl ręczny ... niestety tylko na drodze nie utwardzonej Bardzo zrywny latałem po całej drodze do nawet na 3 biegu ... ale nie przesadzałem tez bo na dotarciu itp.
problemem było to ze nie termostat nie puszczal ... dlatego zostawilem go na wolnych ,, co jakis czas 2 tys ,2500 obr .. i czekałem.. Dziwiło mnie to ze głowica mocno sie grzała a blok duzo mniej wraz z miska /... ... Aha i jeszcze jedno po otworzeniu korku wlewu oleju , olej nie bryzgał za bardzo , bylo widac na szklankach ze smaruje itp wiec sie tym nie martwiłem , uznałem ze tak ma byc . licznik wskazywał ze smarowanie jest .
Ale Nagle po 15 min pracy .. Nagly STOP .. mały zgrzyt , pasek przeskoczyl o kilka zębów , Nie dało sie obrócić Silnikiem . Zdziwił mnie tez fakt ze po wyciągnięciu bagnetu temp oleju wynosila moze 40 stopni .. miska i dolna czesc bloku tez nie byla gorąca . a glowicy nie dalo sie dotknąc .. Woda byla Gorąca ale miała moze jakies 60 70 stopni.. Nie jestem pewien co mogło spowodować zatrzymanie .. Prawdopodobnie głowica .. ????. brak smarowania ....??? Tylko dlaczego ...????? Blok silnika Był nie do końca sprawdzony . tzn właściciel powiedzial ze wszystko z nim bylo ok ... ale znalazłem w nim wode zmieszana z olejem .. Ale postanowilem na nim złożyć silnik , tuleje nie wyglądały tak złe a blok prawie za darmo . Jesli to blok To spowodował To mam pytanie .. ponieważ mam blok za 100 zl tym razem sprawdzony, mały przebieg , Ale o pojemnosci 2 z golfa 2 GTI 8 zaworów ... z tego co wiem to inny jest aparat zaplonowy bo taki mam z 2l.... niewiem co tera
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
Pewnie głowica się grzała bo gdzieś mogło być niezłe tarcie, pewnie się zatarła skoro piszesz że przeskoczył pasek rozrządu
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
Wszystko bylo poskladane prawidlowo ? dokrecone kluczem dynamometrycznym np walek w glowicy?
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
Choćby wałek, mogły też popychacze Zdiagnozuj i napisz co było
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Re: Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK
Tak wszystko dobrze dokręcone dynamem.. Ale po 5 min silnik już obróciłem kluczem , Kur Tyle sie spuszczałem nad głowica mam nadzieje ze będzie do odratowania ,musiało nie byc smarowania , Ale nie wiem dlaczego , silnik brał troche oleju :(:( A Głowica z PB pasuje do Bloku 2.0 ??
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
uzywales silikonu do skaldania silnika?????
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Re: Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK
Tak troche na uszczelkę pod pokrywą walka rozrządu . ponieważ nowa mi nie spasowala wiec chwilowo zlozylem na reincu ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Re: Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK
Kto Mi powie CZy TEn Blok Z golfa III GTi 8v nie znam oznaczenia o pojemnosci 2 l Będzie pasowal Do głowicy z 1.8 PB PROSZE O Szybka odp !!!!!!!!!!!!!!!
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
cieszko stwierdzic czy spasi jak bys byl zainteresowany to mam caly piec 2.0 z seata toledo bez osprzetu za 350zl. ale z tego co napisales miales zbyt niskie cisnienie oleju w piecu. proponuje zebys zalorzyl pompe olejowa z klekota np 1.9 td albo 1.9tdi.
693163381tel
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Re: Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK
to bedziesz skladal az sie nauczysz ze w pewnych miejscach sie nie daje masy...Bykasperek pisze:Tak troche na uszczelkę pod pokrywą walka rozrządu . ponieważ nowa mi nie spasowala wiec chwilowo zlozylem na reincu ...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK!!!!
silnik pali . MA zero smarowania na głowice no moze minimalnie . sciąglem miske smok nie zapchany niczym , zasysa ładnie , wiec gdzies sie gubi Ciśnienie . Moze w chlodniczce oleju ktora mam z disla ? hmm dziwi mnie to ze nie ma smarowania az na cala glowice .. Nawet jak by cos wpadło z pokrywy wałka roz to bylo by w misce ... A w misce nie bylo żadnego dużego kawałka . troche opiłków i malutkich smieci
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: sob maja 14, 2011 12:21
Re: Golf II Swap Silnika 1.6-1.8 PB POMOCY ZATRZYMANY SILNIK
KTO Mi kur... powie jak sprawdzić przyczynę brak smarowania na głowice , Smok Ciągnie głównym kanałem Idze do filtra oleju .potem dzieli sie na małe kanały . 8 kanałami dochodzi do głowicy z tego co pamiętam ... widzę ze Nikt sie nie kwapi do pomocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 11 gości