~~~Dolot powietrza mkII 16V~~
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
~~~Dolot powietrza mkII 16V~~
Chciałbym jak najlepiej dotlenic mojego potworka pod maską cały dolot jest seryjny chodzi o to gdzie najlepiej skierowac rure ktora dochodzi do puchy filtra ewentualnie jakieś propozycje jak zrobic cały dolot zeby było lepiej oczywiście wtrysk mechaniczny. Pozdrawiam [/b]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
proponuje uciac dolna czesc puszki filtra po prawej stronie i zabranie weza z cieplym powietrzem z tylu napewno pomoze
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
czym zaizolować i jak wystudzić ten kolektor?el Kopyto pisze:Proponuje zmienić także rurę dolotoąwą na gładką metalową i do tego zaizolowaną z zewnątrz, oraz wystudzenie kolektora dolotowego i zaizolowanie go. Pomaga
[ Dodano: Sro Mar 22, 2006 10:07 pm ]
wyczytałem gdzieś na forum ze ustawienie odpowiednio kolektora do glowicy cos da prawda to?
Ja zrobiłem to tak. Na razie jest to zabudowane blachą miedzianą, tak że tworzy się jakby puszka do której doprowadziłem przewody z powietrzem napływającym z przodu samochodu tak że powietrze omywa kolektor i wewnętrzną część miedzianej "puszki" na zewnątrz założyłem miedzianej "puszki" założyłem osłonę z blachy nierdzewnej (cynkowana, aluminiowa, jaką chcesz bule dało się dobrze połączyć tzn, skleić lutować) i doprowadziłem do niej dwa grubsze przewody z powietrzem napływającym z przodu samochodu tak że obmywa zewnętrzną część puszki miedzianej. Następnie należy tą puszkęzewnętrzną zaizolować czymś co ograniczy wnikanie ciepła z silnika np. pianka poliuretanowa Ważne żeby to coś się nie paliło i nie topiło), i jeszcze jedno najgorszą częścią tego ustojstwa jest ta część która jest blisko turbiny bo tam jest najcieplej, musiałbyś się w tym miejscu bardzo postarać.
[ Dodano: 23 Mar 2006 07:55 ]
[ Dodano: Sro Mar 22, 2006 10:07 pm ]
wyczytałem gdzieś na forum ze ustawienie odpowiednio kolektora do glowicy cos da prawda to?[/quote]
A co znaczy ustawienie kolektra do głowicy? Jeśli chodzi o to czy jest nad kolektorem wydechowym czy po przeciwnej stronie to oczywiście bardzo duża rużnica, ale nie robi się tak prz turbodoładowaniu.
[ Dodano: 23 Mar 2006 07:55 ]
[ Dodano: Sro Mar 22, 2006 10:07 pm ]
wyczytałem gdzieś na forum ze ustawienie odpowiednio kolektora do glowicy cos da prawda to?[/quote]
A co znaczy ustawienie kolektra do głowicy? Jeśli chodzi o to czy jest nad kolektorem wydechowym czy po przeciwnej stronie to oczywiście bardzo duża rużnica, ale nie robi się tak prz turbodoładowaniu.
pozdrowienia el Kopyto
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
dokladnie dopasowanie kanalow i ich polerka pomaga duzo ale trza by bylo dostarczyc wiecej zimnego powietrza wiec dolot opisany wyzej pomaga bo 1 ma wiekszy przekroj 2 dostarcza zimne zamiast cieplego powietrza
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
To zawsze ma znaczenie, bo jak będzie próg, albo wystająca uszczelka to wprowadzi ci to zawirowania, ale i tak nie masz za bardzo nożliwości ustawiania tego bo to ustalają śrubi i nie za bardzo masz jak reguować, a tym bardziej po założeniu sprawdzić (chyba że przy wymontowanej głowicy i wyciągniętych zaworach). Bardziej skup się na tym żeby poprawić fabrykę i zlikwidować wszelkie progi.Tomasz pisze:ustawianie kanałów kolektora dolotowego tak zeby się idealnie pokrywały z kanałami w głowicyel Kopyto pisze:A co znaczy ustawienie kolektra do głowicy?
pozdrowienia el Kopyto
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości