16v w corrado G60

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

16v w corrado G60

Post autor: urwis2 » sob maja 28, 2011 11:10

witam koledzy powiedzcie mi co zrobiłem zle lub muszę jeszcze zrobić w swoim corrado żeby było wszystko ok było PG wstawiłem KR zmieniłem mu cały kolektor ssący na ABF z całą kompletną listwą wtryskową wpiełem w to czujnik ciśnienia który był w PG wałki rozrządu też od abf COPOT w dolocie na 550 ohm czujnik niebieski temp płynu nowy od PG kolektor wydechowy też ABF lekki wydech 2,5 cala kwas dolot też kwas 73mm zakończony stożkiem przewód od map sensora 1M wpięty w miejsce przewodu serwa bo korek ma serwo elektryczne i moim zdaniem szału nie robi co fakt skrzynia za długa :-( co wy na to co jest źle ?



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

16v w corrado G60

Post autor: tovdi1 » pn maja 30, 2011 08:35

na początku to wstaw przecinki, bo 108 słów w jednym zdaniu to tak trochę nie zrozumiale, przynajmniej dla większości osób



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

16v w corrado G60

Post autor: bugalon » pn maja 30, 2011 16:07

Ciekawe jakim cudem krańcówki kolega podłączył przy kolektorze z ABFa :) Z czego w ogole jest przepustnica?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

16v w corrado G60

Post autor: urwis2 » czw cze 16, 2011 21:34

Cały ssący jest od abf wraz z przepustnicą , sory za brak przecinków odwieczny problem :-) dawke paliwa patrząc na sondzie ma 0.92 na wolnych obr. na wysokich to samo ,nie wiem o co tu chodzi ,dlatego jak narazie wstawiłem lpg na blosie i jezdzi lepiej jak na benzynie :-) pytanko czy copot powinien zmieniać oporność przy dodaniu gazu , czy mieć stałą ustawioną przezemnie wartość ? zapomniałem jeszcze jedno :-) na lpg leci lepiej bo zginął problem odcięcia przy 6tys, mogę teraz go kręcić ile trzeba, wtedy gdy zaczynał żyć to go odcinało, ale pozostaje problem skrzyni biegów która została z g60 jaką polecacie do 16v? dodam że jeżdże na krótkich odcinkach :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości