Post
autor: fibolek » pt mar 17, 2006 12:56
Bo teraz próbuje się dowiedzieć czy wtrysk k-jetronic od 1.6 GTI(mk1) podejdzie pod RF.Ale raczej nikt za bardzo nie chce mnie uświadomić.Bo wiem że głowica podejdzie.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 22:19 ]
głowica jednak nie podejdzie a z k-jetronickiem w RF za dużo dziwnego grzebania.
[ Dodano: Nie Mar 19, 2006 11:14 ]
Także panowie z RF-kami jeździmy i ewentualnie zbieramy na mocniejsze motory.
[ Dodano: Wto Kwi 11, 2006 18:21 ]
Jesli msz gaźnik Pierburg2E2 to możesz zamienić dysze od szybkich obrotów ta o numerze 102,5 na taką 110(np od malucha ideal pasuje) i wten sposób uzyskasz bogatszą mieszankę no i większego buta oraz delikatny przyrost spalania.
Musisz odkręcić górną część gaźnika odwrócić ją do góry nogami no i zobaczysz dwie dysze musisz zmienić tą o numerze 102.5 druga zostawiasz w spokoju(jest ona od wolnych obrotów jak ją wymienisz to lipa będzie).
[ Dodano: Czw Kwi 13, 2006 22:37 ]
Może zastosować też większą dyszę ja niby mam 110(ale nie do końca bo ta 115 jaką mi pokazano i jaką też posiadam jest taka sama lub delikatnie większa od zamontowanej 110).
Bo ta druga dysza(od wolnych obrotów) ma odpowiedną ilość CO w spalinach(ona to daje) i jak ją wymienisz na większą to przeglad ci nie przejdzie.
Aha i jak odkręcisz to uważaj bo w środku jest paliwo oraz delikatna uszczelka.Bedziesz też musiał odpiąć wężyki od ssania(ogrzewanie ssania czy coś takiego) i może ci płyn ulecieć tak około 1 litra z dwóch.No i pamiętaj jak porozpinałeś wężyki podciśnienia bo musisz odpiąć ten z tyłu w dwóch miejscach.Chyba nie musisz odkręcać gaźnik z podstawy ale ja(może niepotrzebnie) to zrobiłem.Pozdro jakby co to pisz tu lub Prv postaram się odpisać w przeciągu 2-ch dni.