Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » sob mar 18, 2006 19:55
fibolek pisze:Dzięki gtx,bo ja zbyt wielkiego pojęcia nie mam.
A z tymi wtryskami od niego do RF?Da się i czy warto?
Czy może pokusić się o coś innego?
Bys musial zalozyc kolektory ssace od EG bo inaczej nie zamontujesz przepustnicy i zrobic w nich albo w glowicy miejsce na wtryski.Szczeze mowiac poszukaj innego silnika.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 6:56 pm ]
KamilW pisze:to dziwne bo widzialem zdjecia i jak zywo wygladal jak RF... wygladalo to na blok 19E... zreszta podesle pare fotek... chyba ze to nie byl EG...zreszta nie kloce sie bo nie wiem... a co do k-jeta to podejdzie kazdy tylko trzeba miec kolektor do 8V a co do frezowania to zwykly pilnik powinien tez zalatwic sprawe...
Bloki wizualnie wygladaja tak samo.
-
fibolek
Post
autor: fibolek » sob mar 18, 2006 20:01
Dziękuję panowie za wsparcie.Czyli sumując raczej za dużo roboty i kombinacji.No i koszty,koszty i jeszcze raz koszty.No i czy to wszystko by wytrzymało w końcu EG ma inne wartości sprężania sprawdzałem.
Jak bedę coś kombinował to se Mono wtrysk mechaniczny od RP zapodam.Ale wkurza mnie ta lambda.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:02 ]
jakby co to sugestie mile widziane.Dzięki
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » sob mar 18, 2006 20:04
Lepiej zapodać RP. Ma on 1,8 pojemności, 90KM, ale jedzie spoko. Aha i ma wtrysk jednopunktowy.
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » sob mar 18, 2006 20:06
fibolek pisze:Dziękuję panowie za wsparcie.Czyli sumując raczej za dużo roboty i kombinacji.No i koszty,koszty i jeszcze raz koszty.No i czy to wszystko by wytrzymało w końcu EG ma inne wartości sprężania sprawdzałem.
Jak bedę coś kombinował to se Mono wtrysk mechaniczny od RP zapodam.Ale wkurza mnie ta lambda.
[ Dodano: Sob Mar 18, 2006 19:02 ]
jakby co to sugestie mile widziane.Dzięki
Szkoda kasy wydawac na monowtrsyk,rewelacyjnych przyrostow mocy nie bedziesz mial.Odloz sobie kase na inny silnik jakas PF-ke lub PB.
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » sob mar 18, 2006 20:07
silnik GTI masz tu link do pewnej aukcji ktora cie zainteresuje... kolo ma wszystko lacznie z pompa paliwa, wtryskiem itd itp...
-
fibolek
Post
autor: fibolek » sob mar 18, 2006 21:17
dziękuję wam za zainteresowanie.
-
melesjo
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw lut 09, 2006 01:59
- Lokalizacja: busko
-
Kontakt:
Post
autor: melesjo » śr mar 22, 2006 18:16
ja już kąbinowałem z głowicami przy mk-2 do 1.6PN założyłen głowice od 1.8RP splanowałem ją do max ok.5 mm wkręcał się od 2tyś!!
A teraz jestem na kupnie silnika do mojego mk
Wyszedł mi dorbowód bokiem
co najlebsze to że na A-4
-
gtx
- Ma gadane
- Posty: 232
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
- Lokalizacja: 3 miasto
Post
autor: gtx » śr mar 22, 2006 18:47
melesjo pisze:ja już kąbinowałem z głowicami przy mk-2 do 1.6PN założyłen głowice od 1.8RP splanowałem ją do max ok.5 mm wkręcał się od 2tyś!!
A teraz jestem na kupnie silnika do mojego mk
Wyszedł mi dorbowód bokiem
co najlebsze to że na A-4
RP ma calkiem inna glowice niz EG
-
fibolek
Post
autor: fibolek » pn mar 27, 2006 11:55
melesjo a czy dużo ci to dało chodzi o moc.BVo wiem ze się lepiej wkręcał.I czy zastosowałeś wtrysk od RP czy zostałeś przy Pierburgu 2E2.
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » pn mar 27, 2006 13:19
Witam... glowica od RP ma ciut wieksze kanaly... ale oszalamiajacego wzrostu mocy nie ma sie co spodziewac... a z 2e2 radze nie rezygnowac
podobno jest gdzies w nim blokada ktora prubuje rozgrysc...
-
fibolek
Post
autor: fibolek » pn mar 27, 2006 22:58
KamiluW też to słyszałem.Bo z tego co fachowcy od gaźników mi mówili jest ona bardzo dobrze ustawialny i można w nim naprawdę dużo rzeczy ustawić.Bo słyszałem ze można zrobić tak zeby on do jakiś tam obrotów trzymał normę spalin a jak się da po zaworach to już nie i wtedy właśnie ciąg ma taki że porażka.
A wiecie co zauwazyłem ostatnio ze Diesele 1.6 mają takie same tłoki chodzi o skok oraz średnicę co mój RF.Czy mozna zastosować takie tłoki?Czy są one bardziej wytrzymalsze(bo z tego co wiem diesel ma większe ciśnienia).
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » pn mar 27, 2006 23:03
zastosowac mozna ale mija sie to z celem... i na pewno sa bardziej wytrzymale... ale ich zastosowanie poza satysfakcja nic nie da...
-
fibolek
Post
autor: fibolek » pn mar 27, 2006 23:11
KamiluW rozumiem pewnie gdyby turbawke zaadoptować to coś by takie tłoki dały(tzn bez problemu by wytrzymały) lub też Nitro(ale to ekstrema) i pewnie głowica by umarła,lub blok.
Jednakze doczytałem się że masz ciekawe pomysły na Pierbusia byłbym rad gdybyś coś bliższego przytoczył.
-
KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: KamilW » wt mar 28, 2006 09:49
No jest pomysl bo ten gaznik ma duze mozliwosci... ale jak bedzie z wykonaniem to sie jeszcze okaze....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości