Podkręcenie JP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » pt kwie 22, 2011 22:45

Witam
Posiadam silnik JP i chciałbym go podkręcić. Pewnie zaproponujecie mi swap ale nie chce ponieważ przy silniku zostały wymienione tłoki na większe i planowana głowica. Dlatego szkoda mi go wymieniać, Co można by było przy nim pomodzić?
Pozdrawim
diesel171



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Podkręcenie JP

Post autor: J.B.S. » pt kwie 22, 2011 23:17

Zamontować turbinę.A wtedy mody jak przy TD.Bo tak to nie za bardzo widzę jakieś sensowne rozwiazanie. :helm:



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » pt kwie 22, 2011 23:35

Turbo turbo... poprzez turbo idzie nieźle zwiększyć moc ale wiadomo także ze JP nie mają natrysku oleju na denko tłoka. i wiąże się to z skrócona żywotnością silnika.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Podkręcenie JP

Post autor: J.B.S. » sob kwie 23, 2011 00:47

No jak podkręcisz SB to tez wiąże się z jego skróconą żywotnością.Poza tym jak używasz z głową to nie ma wielkiego strachu że sie coś szybko rozleci.
A zwiększyć mocy za bardzo nie ma jak w JP tzn. zwiększyć można dawkę trochę i chyba w zasadzie tyle.Ale szału nie będzie.
,



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » sob kwie 23, 2011 10:39

A po zwiększeniu pompy paliwa oraz wtrysków na większe zdaje mi się że będzie za mało powietrza w mieszance spalania, czy się mylę? a zakładając turbo to będę musial głowice przerabiać tak?



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Podkręcenie JP

Post autor: Semian » sob kwie 23, 2011 13:05

poczytaj tematy a pozniej zakladaj swoj , zalozenie turbo , pompa od td z grzybem inna miska ze splywem oleju i kolektory , w bloku nie ma natrysku na denko tloka , moim zdaniem lepiej kupic td , przekladka mega prosta , wszystko pasuje


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » sob kwie 23, 2011 16:28

Semianek, Jak zawarłem w pierwszym poście wyraźnie napisałem dlaczego nie chce zmieniać silnika.



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » pn kwie 25, 2011 19:02

A gdyby kupic silnik JR lub SB i przełożyc części do JP zostawiając dół? oczywiście zrobiłbym natrysk na denko tłoka. Ma to sens?



VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Re: Podkręcenie JP

Post autor: VWPABLO » pn kwie 25, 2011 21:28

Temat był już poruszany - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891040#3891040" onclick="window.open(this.href);return false;



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » wt kwie 26, 2011 18:43

VWPABLO, dzięki za link. A co myślicie o budowie silnika jak wyżej napisałem?



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Podkręcenie JP

Post autor: Viriss » wt kwie 26, 2011 19:11

diesel171, Do natrysku potrzebujesz inne tłoki i blok. Podobno w bloku od JP są zaślepione kanały olejowe. Z JP może zostać głowica.



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » wt kwie 26, 2011 20:48

Jeszcze jedno pytanie. czy wszystkie silniki diesla miały ten sam wymiar nominalny tłoków? Bo poprzedni właściciel wstawił większe tłoki, oraz szlifował na większy wymiar cylindry.



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Podkręcenie JP

Post autor: Viriss » wt kwie 26, 2011 21:22

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/" onclick="window.open(this.href);return false;



diesel171
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Podkręcenie JP

Post autor: diesel171 » wt kwie 26, 2011 21:39

To musiałbym sprawdzic czy tłoki mają otwory pod chłodzenie czy nie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości