JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Witam jestem posiadaczem golfa mk2
i jest to mój pierwszy post na tym forum
Golf 1.8 GT
Chodzi mi o zwiększenie mocy niewielkim kosztem
Gdzie moge dostać nalepeczkę vw golf
i jest to mój pierwszy post na tym forum
Golf 1.8 GT
Chodzi mi o zwiększenie mocy niewielkim kosztem
Gdzie moge dostać nalepeczkę vw golf
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Nie to podforum tutaj dyskusja toczy sie o 20v 1.8 turbo
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 5x100 - 17mm i 20mm
-felgi vw 16" - tanio oddam
-dystanse przelotowe 5x100 - 17mm i 20mm
-felgi vw 16" - tanio oddam
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
GreeNMK2 pisze:Chodzi mi o zwiększenie mocy niewielkim kosztem
nie ma takiej możliwości , najtaniej wychodzi swap na PF/PB
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
co dla ciebie znaczy "tanio"?? określ górną kwote jaką możesz wydać na ten silnik
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Tak do 500 zł
Wiem że troche się dołoży i mógłby być swap ale nie mam czasu i warunków na to
Wiem że troche się dołoży i mógłby być swap ale nie mam czasu i warunków na to
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Oj to nie troche kolego, bo ze 2k trzeba liczyć na fajną motorownie, a swap to znacznie większe koszty
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Powiem tak staram się wyszykować golfika porządnie gdyż prawo jazdy niedługo i chciałbym dołączyć do grona vwgolf [zloty itd]
Nie chce potwora bo wiem że jako niedoświadczony kierowca szesnastką mogę zrobić krzywdę sobie i innym. Chciałbym aby miał tego kopa na starcie i fajny głosik nie musi leciec 250 wystarczy chciałbym 200 chociaż zapewne tyle nie pojadę ale zapas mocy bd miał pod nogą
Dzięki za wypowiedzi może coś jeszcze mi poradzicie?
Nie chce potwora bo wiem że jako niedoświadczony kierowca szesnastką mogę zrobić krzywdę sobie i innym. Chciałbym aby miał tego kopa na starcie i fajny głosik nie musi leciec 250 wystarczy chciałbym 200 chociaż zapewne tyle nie pojadę ale zapas mocy bd miał pod nogą
Dzięki za wypowiedzi może coś jeszcze mi poradzicie?
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Przedewszystkim krotka skrzynia AUG kolektor rurowy 4-2-1 reszta wydechu od mk2 16V I zaluz sobie male kola 13/45/185 bendzie szybciej sie zbieral na starcie na tych malych kolach Tak kiedys jezdzilem na takim zestawie w mk2 i to mi starczalo Dodatkowo przerobic filtr powietrza rzeby wiencej powietrza zasysal
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Wyciągnij rurę(zwężkę/tłumik szmerów ssania) od zimnego powietrza.
Tylko pamiętaj żeby doprowadzić zimne powietrze w tą 'dziurę' bo w innnym razie to kupa ci wyjdzie z tego przerabiania, a tylko pogorszysz sprawe.
Najlepiej to zdejmij kolektory, metodą tuszowania, czy "uszczedlka do głowicy później do kolektorów" i wyrównaj krawędzie, schodki(dopasuj)- to możeszz zrobić samemu i za grosze.
Możesz jeszcze rozwiercić przepustnicę, albo zamiast wtrysku wsadzić fiatowski gaźnik.
Tylko pamiętaj żeby doprowadzić zimne powietrze w tą 'dziurę' bo w innnym razie to kupa ci wyjdzie z tego przerabiania, a tylko pogorszysz sprawe.
Najlepiej to zdejmij kolektory, metodą tuszowania, czy "uszczedlka do głowicy później do kolektorów" i wyrównaj krawędzie, schodki(dopasuj)- to możeszz zrobić samemu i za grosze.
Możesz jeszcze rozwiercić przepustnicę, albo zamiast wtrysku wsadzić fiatowski gaźnik.
Zajmuję się profesjonalną obróbką graficzną- Wirtualny tuning.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;
taczka magik'a- MK2 pf
Pozdrawiam MagiK.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;
taczka magik'a- MK2 pf
Pozdrawiam MagiK.
-
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
- Lokalizacja: NGO/WWL
JAk wzmocnić tanim kosztem MonoWtrysk
Mozna wlozyc caly kolektor wydechowy z 2e 4/2/1 i walek rozrzadu jest ostrzejszy , tylko zgranie zeby chodzilo na bezynie rowno trudniejsza sprawa . Napewno trzeba rozwiercic przepustnice co najmniej na 42 i ruszyc ecu wieksza dawka paliwa wtedy moze cos wyjdzie z tego ,chyba ze ktos jezdzi na lpg to sobie ustawi wszystko w domowych warunkach ale tez polecam rozwiert przepustnicy bo ona najnardziej dlawi silnik
gaznik z fiata ciekawe i tanie rozwiazanie ale odbije sie zuzyciu paliwa bo po otwarciu 2 przepustnicy moze wciagnac bez problemu 20l wachy
koszty od 300 do 500pln ale czy warto ?? dla kilku KM
gaznik z fiata ciekawe i tanie rozwiazanie ale odbije sie zuzyciu paliwa bo po otwarciu 2 przepustnicy moze wciagnac bez problemu 20l wachy
koszty od 300 do 500pln ale czy warto ?? dla kilku KM
mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości