MK3 - 1,4 Swap czy remont silnika ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Witam.
Znajomy posiada golfinę 3, rocznik 94, przejechane około 230 tyś, golf to typowa CL. Zastanawia się czy warto bawić się w swapa na coś lepszego, czy remontować silnik. Wielkiego parcia na konie nie ma, ale jednak czuje że pod maską trochę brakuje. Ja jako zanjomy w tych sprawach za bardzo nie mam doświadczenia, jednak przewertowałem trochę google i forum i mam już pewne rozjaśnienie.
Ogólnie sprawa rozbija się o zyski z zmiany. buda jest po totalnym remoncie z przed 2 lat więc...Co wy na to ?
Znajomy posiada golfinę 3, rocznik 94, przejechane około 230 tyś, golf to typowa CL. Zastanawia się czy warto bawić się w swapa na coś lepszego, czy remontować silnik. Wielkiego parcia na konie nie ma, ale jednak czuje że pod maską trochę brakuje. Ja jako zanjomy w tych sprawach za bardzo nie mam doświadczenia, jednak przewertowałem trochę google i forum i mam już pewne rozjaśnienie.
Ogólnie sprawa rozbija się o zyski z zmiany. buda jest po totalnym remoncie z przed 2 lat więc...Co wy na to ?
-
- V.I.P.
- Kontakt:
Jeśli chcesz robić swap, musisz się liczyć z tym że auto później trudniej będzie sprzedać. Decyzję bym podjął na podstawie stanu blacharskiego budy. Jeśli buda jest ładna i widzisz że pare lat jeszcze wytrzyma bez gnicia, to swapuj. Remont takiego 1,4 będzie droższy niż swap na jakieś 1.8 w dobrym stanie (tylko musisz sprawdzony silnik trafić). Jeśli masz kiepską budę to sprzedaj całość, dozbieraj troche kasy i kup cos fajnego z ładną budą.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Kontakt:
nie drogo mam do sprzedania komplet 1.9TDI [1Z] na pewno go będzie łatwiej sprzedać jak benzyniakaskaktus pisze:Zastanawia się czy warto bawić się w swapa na coś lepszego