Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: finch » czw sty 27, 2011 00:07

Witam,

Jak większość (albo prawie każdy) mam problem z tylnymi zaciskami w golfie MK II. Znajomy mechanik powiedział że najlepszą opcją wcale nie są te od MK IV tylko klasyczne żeliwne montowane w paskach B4 i końcowym wypuście B3 (oś ręcznego prostopadła do tarczy hamulcowej). Udało mi się okazyjnie kupić zaciski od B4 i teraz zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć całą przeróbkę. Patrzyłem w etce jarzma wyglądają niemal identycznie, z resztą jak kojarzę z remontu tylnej belki to faktycznie tak jest. Klocki rzekomo mają pasować (i tu jest pytanie nr 1 - czy na pewno), natomiast zastanawiam się nad linkami czy będą pasowały. Passat ma na bank inne rozwiązanie przy dźwigni ręcznego. I to jest właśnie pytanie nr 2.
Ktoś już takiego moda robił czy będę pionierem?

Dzięki za odpowiedzi,
finch


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: toffic » czw sty 27, 2011 12:38

Tak, ja mam takie zaciski od chyba 3 lat i w porównaniu do tych ori z mkII to przepaść, linka pasuje, uchwyt do wężyka elastycznego nie



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: finch » czw sty 27, 2011 15:45

toffic, jeżeli chodzi o wężyk to założę taki od paska, i tak chce zamienić przewody na miedziane także nawet z zaciśnięciem innej końcówki nie będzie za dużo problemu.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: toffic » czw sty 27, 2011 15:58

nie rozumiesz chyba, końcówki przewodów pasują (są takie same jak ori z MkII) ale uchwyt to przewodu elastycznego nie pasuje (w tych zaciskach przewód wychodzi pod takim kątem, że gdybyś założył ten uchwyt, to przewód będzie załamany)



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: finch » czw sty 27, 2011 19:45

Jak rozwiązałeś to u siebie?


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: toffic » czw sty 27, 2011 21:03

Po prostu nie mam tych blaszanych uchwytów, wszystko trzyma rurka przymocowana do belki



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: finch » pt sty 28, 2011 02:06

Ok, dzięki za pomoc, będę działał.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Re: Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: Passat944 » pt sty 28, 2011 16:32

finch pisze:klasyczne żeliwne montowane w paskach B4
Taaa, weź nawet tego nie montuj bo zapieka się tak samo jak te z MK3. Mam dwa B4 więc wiem co mówię. Jak zmieniać to tylko na aluminiowe...



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: spawacz » ndz sty 30, 2011 21:31

Pierniczenie takie, i te ori z mk2 moga byc siwtnie, tylko 2 zabiegi, wypolerowanie cylinderkow na lustro + zloznie na smarze i nie prawa to nie dzialac, + cos tam trza podszlifowac :smoke:


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4

Post autor: toffic » ndz sty 30, 2011 21:46

tylko kolego przełożenie dźwigni od ręcznego w Lucasie jest troche inne, fakt ruch dźwignią większy ale hamuje dużo lepiej



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości