Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Witam,
Jak większość (albo prawie każdy) mam problem z tylnymi zaciskami w golfie MK II. Znajomy mechanik powiedział że najlepszą opcją wcale nie są te od MK IV tylko klasyczne żeliwne montowane w paskach B4 i końcowym wypuście B3 (oś ręcznego prostopadła do tarczy hamulcowej). Udało mi się okazyjnie kupić zaciski od B4 i teraz zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć całą przeróbkę. Patrzyłem w etce jarzma wyglądają niemal identycznie, z resztą jak kojarzę z remontu tylnej belki to faktycznie tak jest. Klocki rzekomo mają pasować (i tu jest pytanie nr 1 - czy na pewno), natomiast zastanawiam się nad linkami czy będą pasowały. Passat ma na bank inne rozwiązanie przy dźwigni ręcznego. I to jest właśnie pytanie nr 2.
Ktoś już takiego moda robił czy będę pionierem?
Dzięki za odpowiedzi,
finch
Jak większość (albo prawie każdy) mam problem z tylnymi zaciskami w golfie MK II. Znajomy mechanik powiedział że najlepszą opcją wcale nie są te od MK IV tylko klasyczne żeliwne montowane w paskach B4 i końcowym wypuście B3 (oś ręcznego prostopadła do tarczy hamulcowej). Udało mi się okazyjnie kupić zaciski od B4 i teraz zaczynam się zastanawiać jak ogarnąć całą przeróbkę. Patrzyłem w etce jarzma wyglądają niemal identycznie, z resztą jak kojarzę z remontu tylnej belki to faktycznie tak jest. Klocki rzekomo mają pasować (i tu jest pytanie nr 1 - czy na pewno), natomiast zastanawiam się nad linkami czy będą pasowały. Passat ma na bank inne rozwiązanie przy dźwigni ręcznego. I to jest właśnie pytanie nr 2.
Ktoś już takiego moda robił czy będę pionierem?
Dzięki za odpowiedzi,
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Tak, ja mam takie zaciski od chyba 3 lat i w porównaniu do tych ori z mkII to przepaść, linka pasuje, uchwyt do wężyka elastycznego nie
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
toffic, jeżeli chodzi o wężyk to założę taki od paska, i tak chce zamienić przewody na miedziane także nawet z zaciśnięciem innej końcówki nie będzie za dużo problemu.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
nie rozumiesz chyba, końcówki przewodów pasują (są takie same jak ori z MkII) ale uchwyt to przewodu elastycznego nie pasuje (w tych zaciskach przewód wychodzi pod takim kątem, że gdybyś założył ten uchwyt, to przewód będzie załamany)
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Jak rozwiązałeś to u siebie?
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Po prostu nie mam tych blaszanych uchwytów, wszystko trzyma rurka przymocowana do belki
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Ok, dzięki za pomoc, będę działał.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Re: Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Taaa, weź nawet tego nie montuj bo zapieka się tak samo jak te z MK3. Mam dwa B4 więc wiem co mówię. Jak zmieniać to tylko na aluminiowe...finch pisze:klasyczne żeliwne montowane w paskach B4
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
Pierniczenie takie, i te ori z mk2 moga byc siwtnie, tylko 2 zabiegi, wypolerowanie cylinderkow na lustro + zloznie na smarze i nie prawa to nie dzialac, + cos tam trza podszlifowac 

Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Wymiana zacisków hamulcowych MK II na te z Passata B4
tylko kolego przełożenie dźwigni od ręcznego w Lucasie jest troche inne, fakt ruch dźwignią większy ale hamuje dużo lepiej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości